(Nimeni nu spunea mai nimic cei doi doar se uitau unul la celalalt )....
Edy: esti asa frumoasa !! am atatea intrebari sa iti pun... ma simt asa confuz si cred ca trebuie sa te cunosc...
Natalie: poate! .... daca trebuie... hahaha...( rad amandoi)
Edy:...tu ce ai vrea sa stii despre mine ?
Natalie: pai ti.am spus.. stiu totul desprw tine. ...
Edy: spui asta de parca ai fi un mare fan si eu sunt idolul tau.( rad amandoi )
.. eu nu prea cred ca sti chiar totul...
Natalie: asta asa este dar stiu ce vreau eu cu adevarat... Iar eu vreau sa stiu totul despre tine...
Edy: bine... vorbeste.mi de parintii tai...te rog...
Natalie : pai nu sunt prea multe de spus.... despre mama mea cred ca sti totul... cred ca ti.a povestit mama ta despre ea.. ca doar au fost colege si prietene foarte bune in facultate si inca mai sunt si acum din fericire....
Edy: scuze ca te intrerup dar ai un zambet superb... imi place cum zambesti.... iar despre tatal tau ce imi poti spune... acesta unde este.?/
Natalie : despre tata.. nu stiu prea multe... a murit intr- un accident rutier cand eu aveam 10 ani... si nu.mi amintesc prea multe de el... stiu ca ma iubea mult si se purta asa frumos cu mama si cu mine.. iar de atunci mama isi aminteste adesea de el si inca se mai gandeste la el.. ..as vrea asa de mult sa vina inapoi.. sa nu fi murit...
( si o lacrima ii curge pe abraz. .. si incepe sa planga cu durere in suflet. ) .
Edy: natalie.. te rog nu mai plange.. .te rog .( si ii ia mana ei in mana lui si o saruta)
Natalie: scuze... edy.. dar as vrea asa de mult sa fie langa mine.... nu sti ce mult mi.as dori sa dau timpul inapoi... tu nu ma intelegi acum dar.. cand vei fi in situatia mea poate vei inteleg totul...
Edy: Imi pare rau pt faptul ca ti.ai pierdut tatal .. si te inteleg perfect.. si eu sunt in aceeasi situatie ca tine cheryy...
Natalie: ce vrei sa spui ?
Edy: vreau a spune ca si eu mi.am pierdut tatal...
Natalie: cum?? Nu inteleg.. ( confuza si speriata... In stare de soc ) ...a murit?/ eu stiam ca este plecat in italia .....
Edy: da era. ...Ma rog... dar cand sa se intoarca in tara avionul in care se,afla s.a prabusit... astfel din cauza acestui accident nefericit toti de la bord au murit.
Natalie: ohh doamne....cate necazuri...se pot intampla in lumea asta.!!! .. imi pare foarte rau si chiar nu stiam ca si tu i.ai pierdut tatal... ( il imbratiseaza )
Edy: haide te rog sa nu mai fim tristi... vom trece si noi peste asta... eu....am trevut deja peste si m.am impacat cu ideea ca nu mai pot fave nimic..
Natalie: asta asa este... ( si se uita la ceas ) s.a facut tarziu... mai ne putem vedea ontr.o alta zi daca mai vrei sa vorbim.. ai numarul mei.. ma suni nush... nu te supar .dar e tz...
Edy: bine.. te conduc eu acasa.....
Natalie: dar nu trebuie.. mergi si tu acas .te rog... ca nu stau departe sau vrei sa vexi unde locuiesc...
Edy: poate... hahaha ( rad amandoi )
Natalie: vezi ca am ghicit...
** dupa 15 min
Edy: ( ii deschide usa masinii in timp ce spune ) : am ajuns ai apropo draguta casa...
Natalie: mersi....( si il pupa pe obraz si el face la fel ) mi.a placut seara petrecuta cu tine si poaye ne mai vedem...
Edy: si mie mi.a placut si poate ne mai vedem... pa.!
Natalia : pa!
** ( natalie inta pe usa casei si cand o inchide ramane cu gura cascata si cu ochii atintiti la fata care plangea si statea de vorba cu mama nataliei... )
Natalie ( socata ) : buna mama ! Am venit acasa!!( spune in stare,de soc ) ...ea cine este?
( si priveste la fata cu parul brunet.. cu ochii caprui din care se revarsau lacrimi... de suferinta...la fata care era asa de frumoasa ...cu un chip angelic..)
Mama Nataliei: ( alexandra ) : ea este o fata necajita si are nevoie de un loc unde sa doarma... natalie : dar ce frumoasa este.. parca m.as vedea pe mine prin ea..... cum o cheama?
Alexandra: pe ea o cheama..... Roxy ...si trebuie sa o ajutam deoarece nu mai are casa...
Natalie: este asa tragic... dar ce s.a intamplat?/
Alexandra: natalie dar ce pui atatea intrebari..?? vorbim maine....despre asta... acum este tarziu... si asta seara dormi te rog cu Roxy.. trebuie sa stea cu cineva.. a trecut prin multe azi... ..
Natalie: Bine maman... vb maine noapte buna !!! ( si o pupa pe obraz ) haide, Roxy...!! Vino in camera mea..te rog...
CITEȘTI
☆★◆★♡ Iubirea invinge ura ♡★◆★☆
RomansNimeni si nimic nu este ceea ce pare cu adevarat.... oricat ai ura pe cineva..... vei fi uimit de cata iubire si bunatate este in sufletiul acelei persoane pe care o urasti...renuntand la ura... ea se va transforma in iubire fara sa vrem...sau sa n...