Capitol 3 Ready for meeting ... : *

190 5 2
                                    

edy : oare cat o fi ceasul ?   ahh este ora 6:30 ( se uita repede la ceasul de la mana stanga ) 

trebuie sa ajung acasa cat mai repede si trebuie sa ma pregatesc de intalnirea cu Natalie ...m-am gandit la ea toata ziua nu ni-o pot scoate din cap ( ofteaza ) ...

*** later * 

mama: hey edy , cum de ai venit asa devreme acasa ,....nu mai vprbesti cu niciun prieten ?...nu mai sunt petreceri ?,..s-au inchis cluburile ?...ce este cu tine ca nu pot sa imi dau seama ?..tie nu prea iti place sa stai inchis in casa si sa nu faci nimic ... ce este cu tine ?

edy : buna mama ! ( o pupa pe obraz ) pai la ce intrebare sa iti raspund ?...ca vad ca ai multe intrebari iar eu timp foarte putin ....nu am nimic sunt bine....doar am cunoscut o fata ...despre care vreau sa stiu mai multe ...asa ca ma intalnesc cu ea 

mama : am inteles ..intaresant ,.... este bine ..,,de cand iti spun eu sa-ti gasesti si tu pe cineva dar nu ma asculti 

edy : mama te rog nu incepe ,...nu ma casatoresc cu ea doar ne vedem ...si atata tot ..vorbim despre asta mai tarziu ok ? ( sta in usa si vrea sa pleaca in alta camera )

mama: bine ,...abia astept sa imi spui cum a fost si poate o inviti sa vina cu tine si cu colegii tai in excursia de maine ...( spune cu voce tare ...foarte bucuroasa )

edy :  ( se intoarce in camera in care era mama sa ) bine mama ...chiar ar fi o idee buna ...multumesc de sfat ..dar ma cam grabesc mai am doar o jumatate de ora ( dupa care pleaca in cealalta camera ) 

edy :( cauta printre multe haine ,,....si scoate din sifonier niste pantaloni negri si o camasa tot neagra cu maneci ce sa pot indoi pana la cot )   cred ca astea sunt perfecte ..!.mai ales ca sunt negre ..culoarea mea preferata !!.(dupa ce se imbraca iese din camera si isi ia la revedere de la mama sa ..dupa care pleaca ) ...

****    ( in acelasi tinp cat edy se imbraca acelasi lucru facea si natalie ) 

natalie :mama, adu-mi te rog rochia rosie pe care tocmai mi-ai calcat-o mai devreme ..

mama natalie : acum scumpa mea ....vei arata superb in rochia aceasta ..dar de ce ai ales rosu ? nu este prea deschisa culoarea acesta sau vrei sa ii iei de tot mintile de la prima intalnire ?( spune in timp ce natalie se imbraca intr-o alta camera )

natalie : (vine in camera unde era mama sa imbracata cu rochia ei rosie ) nu este asa maman !...sa nu m-ai spui asta niciodata!! ...eu chiar simt ceva pentru edy ,...eu nu vreau sa il pacalesc ca il iubesc ...la inceput am crezut ca iubirea nu exista ..dar acum ca am inceput sa inteleg cum e iubirea...

mama natalie : bine cherry ..imi pare rau pt ce am spus ...asta am crezut ,...nu mai mi-ai spus pana acum ca iubesti pe cineva ...nici nu stiu ce sa spun ...si chiar as vrea sa il cunosc pe baiatul asta despre care tot vorbesti tu ...sa vad eu cine este si ce face !.......aaaa si arati superb ..fata mea frumoasa ....as putea spune chiar mirovolanta ...

natalie : mersi mama .....eu trebuie sa plec acum ...vorbim maine ca in seara asta ma intorc tarziu ..sa nu ma astepti !! pa, maman ...! ( o pupa pe obraz si pleaca uitandu-se la mobilul ei si apelandu-l pe edy )

edy : ( isi scoate telefonul care suna si raspunde la el  cu zambetul pe fata cand vede numele nataliei pe ecranul telefonului sau )

natalie : alo ! edyy ? buna! pe unde esti ?

edy : hey buna, natalie ! pai eu sunt in locul in care am vorbit ca ne vedem ...sunt in parc te astept sa vii )

natalie : bine ...vin si eu acum si scuze ca voi intarzia ...

edy : nu este nimic !!...te voi astepta !!...nu pot fi suparata pe tine .!!..

natalie : ohhh ...mersi beaucoup ...! vin cat de repede pot nu vreau sa ma astepti mult !

*** dupa 15 minute :

natalie : hey edy , ma bucur sa te vad ! si scuze inca o data pt intarziere ...nu se va mai intampla ...

edy : ( ii saruta mana ) si eu ma bucur sa te vad ,...si te rog sa nu iti mai ceri scuze ..nu trebuie ..!! si arati mirovolant !

Uite!  Sunt pt tine frlorile! 

Natalie:  ohh ms mult sunt superbe!!  ( il pupa pe obraz )

..

( **** IN CAPITOLUL URMATOR .....COMIG SOON ...KISSES ... .......(cei doi vorbesc despre cum sunt ei se cunosc mai bine .despre ce vor sa devina ....vorbesc de trecut ..se inteleg foarte bine ....rad impreuna ....vorbesc despre parintii lor ...si intr-un final pe la ora 11 se decid sa isi dea o noua intalnire si altatdta iar el o invita in excursia cu colegii de maine ...iar ea accepta inccantata .....despre toate acestea voi scrie intr-un alt capitol ..iar tot in acest capitol voi scrie despre sora natalei ( pe care natalia o cunostea in momentul in care ajunge acasa si se cearta cu mama sa ca nu i-a spus ....ca are o sora ca ea este adoptata ca ea a vrut acest lucru ...si multe altele motivul pt care nu i-a nimic de ea .,...dupa cele doua se intelg bine incep sa se cunoasca sa povesteasca si merg la culcare in aceeasi camera ) pe nume Roxana care se intoarce la sora si la mama sa acasa dupa ce tatal ei adoptiv moare ...( tatal ei natural murise acum mult timp ,iar mama sa care este si mama nataliei , pe nume alexandra ...decide candsotul ei moare , deoarece se descurca foarte greu din cauza lipsei banilor sa o infieze unei famili cu suflet mare care o adopta si au mare grija de ea ...dupa un timp mama adoptiva moare....tatal adoptiv o creste in continuare cu mare drag insa moare si aceasta este nevoita sa se intoarca la mama sa naturala ....pe care o uraste pentru ceea ce a facut insa vine cu mare drag pt a sta cu sora ei , natalie .....pe care nu a cunoscut-o deloc deoarece ea a fost infiata de mica si doar mama naturala o vizita cel mult de 2 ori pe an ..de paste si de craciun ...iar nataliei nu i-a spus niciodata ca ea are o sora ..pt ca dupa cum spune ea daca i-ar fi spus ea nu ar fi inteles si ar fi plecat sa isi caute sora ...) ........toate acestea vor urma ....coming soon.....va pwp pe toti multumesc ca imi cititi cartea si astept voturi sa pareri ....va apreciez si ador pe toti care cititi tot ceea ce eu scriu ! :* :* :* . .....

☆★◆★♡  Iubirea invinge ura   ♡★◆★☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum