capitolul 12

38 1 0
                                    

In drun spre munte...
Edy: ( isi spune in gand ) ...: am facut tot ce am crezut ca este mai bine. ..dar orice as face ma gandesc la ea....poate nu trebuia sa plec si sa o las acasa singura.  Mai ales in situatia in care este.  Ma intreb oare cine o fi fost tatal ei.? ...cine este mama ei si unde este ea acum.??.de ce nu sta langa Roxy. acum.?. "
Natalie:  ce este cu tine , Edy ? De ce esti trist? 
Edy: nu..am nimic...
Natalie:  haide!  Spune.mi! ...mie imi poti spune orice...
Edy:  nu am ce sa iti spun.. pentru ca nu am nimic...
Natalie:  biiiinnne .....ma rog..cum spui tu... ( si isi ia geanta din care ia o oglinda in care se priveste... apoi spune ): Cun arat??
Edy: ....foarte bine.   ..esti frumoasa.  !
Natalie:  multumesc.!
Edy isi spunea in gand ( ohhhh doamne ce obsedata e de felul in care arata ...nu zic ca nu este bine sa arati bine.  .. dar ea exagereaza..  a facut o obsesie pentru asta.  )
Natalie:  nu mai spui nimic??
Edy:  nu mai am cuvinte...
Natalie:  eeeeee nu spune asta...
Edy:  bine.. daca spui tu... ( rad amandoi ) ...
In acelasi timp: 
Ana : este asa frumos,Alex ...!
Alex : da asa este. ...este un loc frumos in care sa mergi cu o persoana frumoasa ..pe care o iubesti din tot sufletul...
Ana:  ohhh...ce frumos ai spus..!!..Mereu sti sa fi dragutz.     te iubesc, Alex! 
Alex:  si eu te iubesc, ..esti foarte frumoasa..
Ana:  ohhh mersi..  si tu esti...si esti al meu.. esti frumosul meu...
Alex:  si tu esti  a,mea..... te iubesc pe zi ce trece din ce in ce mai mult...( opreste masina in care se aflau si se apropie de Ana.. si o saruta )
Ana: doar arat ma iubesti.  mai vreau.. 
Alex:  mmmm... pai daca te.as saruta pentru cat de mult te iubesc ar dura  o viata intreaga. .
Ana:  ohhh..  asa de mult ma iubesti...?? ti.ai pierde toata viata doar ca sa fii cu mine ...?
Alex:  da..pentru ca te iubesc.. si nimeni nu ma face mai fericit decat ma faci tu pe mine.   ...
...
Natalie:  aaaa gata.. cred ca stiu ce ai??
Tu te gandesti la aia de pe drumuri care a venit la mama..
Edy:  cine??.
Natalie:  haide.. nu te face ca nu sti despre cine vorbesc... aia pe care o cheama.. Rosa...Roza.... Roxa ...
Edy:  acum mi.am dat seama de cine spui...de fata aceea careia i.a murit tatal..  si o cheama.  Roxy.. nu Rosa..Roza... cum ai zis tu..
Natalie:  eee parca ar fi mare diferenta.  
Edy:  nu mai face asa...si nu mai spune nimic de ea ... nu ti.a facut nimic...
Natalie:  acum.. ce faci.. ii iei si apararea??
Edy;: da,pentru ca are nevoie de cineva... nu te gandesti ca nu mai are pe nimeni..
Natalie:  Bine... cum spui tu...
Edy:  vezi ca am dreptate... nu te mai comporta ca un copil....sti prea bine ca eu tin la tine.....iar daca nu va mai fi asa... nu stiu...
Natalie:  ce se va intampla??.
Edy;: se va intampla ca iti voi spune.. 
Natalie:  sunt de acord ...macar sa stiu si eu cand nu ma mai vrei... dar nu uita ce vor parintii nostrii... asa ca nu prea cred ca va exista altcineva...
Edy:  poate.  Doar ca sa nu uiti ca eu nu traiesc pentru altii si daca nu te,voi mai iubi eu nu ma voi casatori cu tine...
Natalie:  adica nu simti nimic pentru mine..?
Cum se poate asa ceva.  Doar uita.te cum arat..! 
Edy:  cum arati??  ...arati bine.. gata.. lasa obsesia asta.. si nu am vrut sa spun asta eu vroiam sa spun ca simt ceva dar nu sunt prea sigur de sentimentele mele pentru tine...
Natalie:  eee lasa ca veu vedea tu ce simti pentru mine..  doar vom sta o saptamana impreuna.  Ne vom cunoaste mai bine. Si poate iti vei chimba parerea ta despre mine...
Edy:  da!  Poate asa este.. poate mai trebuie aa avem rabdare.
Natalie:  eee vezi ca ma intelegii.( il pupa pe obraz )
Mai avem mult  pana ajungem..?
Edy:  nu mai avem mult cam o jumatate de ora
Natalie:  bine...abia astept sa ajungem...
Edy:  si eu abia astept sa iti arat unde vom sta in tot acest timp...aici in inima muntilor departe de griji si probleme..
....
Dupa o jumatate de ora.. 
Edy::  am ajuns!
Natalie:  uraaa!  In sfarsit!!!  Este asa de departe dar este frumos aici..
Edy:  intr-adevar este cam departe dar este cel mai bun loc daca vrei sa te apropii de natura si sa te mai linistesti de toata agitatia de la oras...
Natalie:  asa este.. imi place mult aici..
Edy,: bine haide sa luam toate bagajele si sa ne cazam cat mai repede ca se face tarziu... si vreau ca inainte de inserat  sa facem si o mica plimbare...

☆★◆★♡  Iubirea invinge ura   ♡★◆★☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum