capitolul 7 ziua excursiei ♡♡♥♡☆◇◆◆☆◆◇♡♠♥

114 3 2
                                    

   " Iata,ca a sosit si marea zi...va fi asa frumoas sa merg in excursie cu colegii mei pe cel mai frumoas drum - drumul Transfagarasan la Barajul Vidraru - un colt de natura parca desprins dintr.o piveste... ... si va fi acolo si Natalie...va fi asa frumos.  ...sa fiu acolo cu ea... pentru ca nu stiu...cred ca .simt ceva pentru ea.....dar voi avea timp o saptamana intreaga... sa imi dau seama...daca simt sau nu ceva..... spun o s pyamana pt ca in aceasta excursie... vom sta o saptamana intreaga intr.o cabana ce este inconjurata doar de natura... " isi spunea in gand Edy care mai ramasese putin afara onainte de a intra in casa Nataliei... ( dupa care deschisr usa si intra ...iar ca a deschis o alta usa ..si anume usa de la camera in care Roxy era c .mama Nataliei... Edy ramane neclintit cu ochii atintiti la Roxy...

Alexandra:  oohh ia uite cine este... buna,  Edy...!! Edy:  saru' mana doamna..(spune  balbait in timp ce se uita la Roxy.)  . eu am.... am  venit pt pt  Natalie...da.  asa este pt Natalie ...si... si  o astept iar ea mi.a.... mi.a spus sa.... sa intru...

Alexandra:  dar ce ti s.a intamplat , cherry? Esti bine?? 

Edy:  da.. Excelent... nu am nimic..sunt bine..!!!

'' ce este cu mine??? .... ohhh sau poate ca stiu... fata aceea... este asa de frumoasa ...nu.mi pot lua ochii de la ea...are ochii caprui... parul lung  saten inchis... si este imbracata cu o rochie neagra  scurta cu un model asa de frumos.  ......nu stiu cum sa explic are un farmec aparte... ma atrage fara sa vreau... as vrea asa de mult sa ii stiu numele... " Isi spune din nou in gand Edy

Edy si Roxy:  ( in acelasi timp ) : dar ea / el cine este?  ( o intreaba Edy despre Roxy si Roxy de Edy ..pe mama Nataliei... )

Alexandra:  nush caruia sa raspund prima data...

Edy:  Raspundeti.-i  ..domnisoare prima.. va rog doamna...

Alexandra:  bine.. fie... ..Roxy el este Edy... un prieten foarte bun de.al Nataliei... si incurand poate viitorul iubit...  cine stie??!

ROXY : sunt onorata ...incantata chiar...ma bucur sa te .cunosc...Natalie vorbeste mult despre tine... toata ziua vuna ziua... numai pe tine cred ca te are in sufletul  .ca prea spune intrun .Edy.. in sus Edy in jos..... iar a,um sa ma prezint si eu.... eu sunt.... ( dar este intrerupata... )

Alexandra:  este fata unei prietene bune de.a mea ...

Edy:  sunt incantat domnisoara sa te cunosc... ( si ii saruta mana )

Dar de ce esti suparata... nu mai plange t .rog... ma faci sa ma simt si eu la fel ca tine... Orice ar fi cred ca se poate rezolva...

Roxy:  nu cred ca mai este nimic de rezolvat....am pierdut ...pe cine iubeam cel mai mult... doar  el ma intelegea ...ma iubea cu adevarat... si facea orice sa ma faca s .zambesc..

Edy:  ( confuz ) Nu inteleg ...! Ce vrei sa spui?? Ce sau pe ine ai pierdut?? 

V.ati pierdut pe cineva la are tineati mult?? 

Spune.mi te rog despre ce este vorba...!!

Roxy:  chiar vrei?  ( si isi sterge lacrimile ) ...

Edy:  da.. doar asta am intrebat....

Roxy incepe s .planga...

Edy:  dar ce am spus... um pare ra .dava am spus ceva gresit...

Alexandra : are o suferinta mare pe suflet...

Fetei acesteia i.a murit tatal si ii este asa d .greu acum dar o voi ajuta eu sa isi revina... de cand a murit... plange incontinuuu....

Edy:  imi... imi  pare foarte rau... Condoleante...!!

Roxy::  sa nu iti para... nu ai spus nimic gresit... mie ar trebui sa imi para rau ca plang in fata ta ...in loc sa ma c mport cum ar trebui...

Edy:  nu nu trebuie... te inteleg...

Alexandra: scuzati.ma dar eu trebuie sa plec... ma duc sa vad ce face Natalie atata timp...este plecata de o jumatate de ora si nu mai vine... poate o fi uitat sa vina  . !!!

☆★◆★♡  Iubirea invinge ura   ♡★◆★☆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum