Passion

102 3 2
                                    

Бриана

Никога през живота си не съм правила нещо, което да не помня. Не съм се събуждала в чужди легла, винаги съм помнила как се казва човекът, с който сме делели леглото една вечер и като цяло не съм имала някакви пияни истории как съм спала с някой, който не познавам. Представете си изненадата ми, когато се събуждам в чуждо легло и усещам топлината на нечие тяло. Изведнъж всичко от снощи ме шамаросва през лицето и се сещам как целунах Блейк, как се прибрахме, дойдохме до стаята му, пак се целувахме.

По дяволите, по дяволите, по дяволите!

Опитвам се да съм спокойна и се оглеждам за дрехите ми. Роклята ми е на земята и вътрешно се псувам с всички цветущи псувни, за които се сещам. Но за моя радост съм с тениска, явно на Блейк и се успокоявам за кратко. Внимателно ставам от леглото, за да не го събудя и грабвам роклята от земята. Взимам и токчетата си и излизам бавно без да вдигам шум. Точно, когато отварям моята врата нечий глас ме прекъсва. 

-Бриана? Какво правиш?

Отново се псувам на ум, този път защото тениската на Блейк едва покрива дупето ми, което означава, че Нейт сигурно вижда бельото ми.

-Влизам в стаята си, очевидно?-обръщам се към него и правя няколко крачки назад към стаята си.

-От стаята на Блейк ли излезе преди малко?

-Виж, Нейт, колкото и да ми е приятно да си говорим не съм в настроение и трябва да си взема душ, става ли да си поговорим след малко?

Не го изчаквам да довърши, а направо влизам в стаята и заключвам вратата. Бързо събличам дрехите си и влизам под душа. Как можах да се изчукам с Блейк? Как? Опитвам се да не мисля за това и се опитвам да се изкъпя на спокойствие, но мислите така и не ме оставят, затова решавам да изляза от банята най-сетне. Суша си косата, а след това се пъхам в къси панталони, които имат ластик около талията като са и висока талия и отново от любимите ми потници с тънки презрамки в бяло. Нямам никакво настроение за грим, затова просто си слагам малко спирала и гланц. Когато слизам долу в трапезарията всички са на масата и аз съм последната отново. Промърморвам едно добро утро и сядам на същото място като днес. Блейк се държи така сякаш снощи нищо не е станало. Подава ми няколко плода като ги слага в чинията ми и се държи така сякаш всичко е повече от страхотно. Изяждам гофретите си бавно и се наслаждавам на страхотния им вкус. Селена и Нейт предлагат днес да отидем на плажа и бързо се съгласявам с тях. След закуската се разбираме отново да се чакаме в хола и аз бързам да се кача в стаята ми, но планът ми е прекъснат от Блейк, който ме спира пред вратата на стаята ми.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

In Your ArmsWhere stories live. Discover now