Ignite

76 5 0
                                    

Бриана

Когато си възрастен нещата започват да стоят по съвсем различен начин. Нещата, които правиш започват да имат по-големи последствия, колкото и да се опитваш да постъпиш "правилно" нещата никога не са "правилни. Поне за някои хора.

Наистина не искам да отбягвам Блейк след онова, но е толкова трудно да се държа с него както преди.

Почти се целунахме.

Опитвам се да не мисля за това докато господин Доусън обяснява за някаква нова сграда, която ще купим. Наистина искам да изглеждам така сякаш това е най-важното нещо на света, но секси съседът ми, чийто член изглежда повече от превъзходен и чието тяло те кара да получиш оргазъм е на първо място в дневния ми лист за мислене.

Устните му бяха толкова близо.

Поклащам глава, за да се отърва от мръснишките ми мисли и се облягам назад. Господин Доусън размахва ръце, а Сандра кима така сякаш много добре разбира за какво се говори в момента, но съм сигурна, че е изчукала господин Доусън няколко първи в ума си.

Когато най-накрая приключваме внимателно се възползвам от това, че знам за тях, за да изляза час по-рано. Лидия ме разпитва за Хейли и Блейк и ми съобщава, че Хейли ѝ е казала всичко. Сигурно съм изглеждала така сякаш ми съобщава, че е видяла НЛО, затова решава да изясни нещата.

-Каза, че с Блейк сте се натискали. -казва тихо, при което ахвам.

Задавям се със собствената си слюнка и се опитвам да не отида да убия Хейли.

-Първо- това е моят живот и Хейли не може да се бърка в него. И второ- достатъчно голяма съм, че да се "натискам" с когото си искам. -отвръщам ѝ.

-Не искам да се ядосваш. -тя поклаща глава и слага ръка на рамото ми.

-Знам, но Хейли иска. Няма значение, ще ѝ звънна. Ще се видим.

Наистина не искам да се ядосвам, но Хейли трябва да започне или да се държи като истинска приятелка или да престане да бъде такава.

Тя вдига веднага сякаш е чакала обаждането ми.

-Здравей, любовчийке. -тя се засмива, което кара нервите ми да се опънат.

-Искаш да спиш с него ли?

-Какво?

-Просто кажи дали искаш да спиш с него или не знам, може дори да си влюбена!-викам срещу телефона.

In Your ArmsWhere stories live. Discover now