Блейк
Когато бях малък получавах страхотни подаръци за рожден ден, тъй като родителите ми се опитваха да компенсират отсъствието си чрез пари и всъщност до някъде се получаваше. Повечето неща бяха свързани с футбола, но представете си каква еуфория е да имаш едни от най-добрите обувки за футбол в гимназията. Е, аз бях популярният футболист на моята, което означаваше, че също така получавах и вниманието на момичетата. Е, днес, когато ставам наистина на 27 единственото внимание, което получавам е от родителите ми, които продължават да ми пращат картичка със сто доларова банкнота всяка година и карта за намаление в Walmart. Колко чудесно. Приятелите ми - Остин и Джейкъб също се сещат за мен и ми звънят още в полунощ и ме събуждат. И най-интереснта част се случва в момента. Бриана стои на вратата ми с подаръчна кутия и кексче със свещ.
-Честит рожден ден!-изписква радостно и се усмихва с най-широката и искрена усмивка, която съм виждал. -Пожелай си нещо!
Мигам на парцали и се опитвам да разбера дали сънувам или това е истина. Въпреки че все още не знам какво се случва и отново съм по долни гащи пред нея духвам свеща.
-Благодаря ти. -също ѝ се усмихвам, при което тя се мята на врата ми за прегръдка и ме прегръща силно.
-Пожелавам ти всичко, което пожелаеш да се сбъдне! -казва отново с голям ентусиазъм.
-Не знаех какво да ти купя, всъщност. -засмива се щом се отделя от мен. -Надявам се да ти хареса. -подава ми кутията.
-Нямаше нужда.
-Разбира се, че имаше! Разбрах за рождения ти ден от Остин!
-Чакай, какво? От къде го познаваш?
-Разбира се, че го познавам, преди работехме заедно за кратко преди да замине за Ел Ей. Няма значение, това е твоят ден и искам да го прекараш добре.
-Ще го прекатам чудесно, но няма нужда да правиш какво-
-Шшшт!-тя слага показалец на устните ми и поклаща глава. -Престани да говориш и се наслади на деня. Има още много изненади и нямам търпение. -плесва с ръце.
-Добре, добре. -оставям я да прави каквото си иска, все пак не мога да откажа каквото и да предложи. -Искаш ли да влезеш?
-О, не, сигурно закъснявам за работа. Ще се видим след като свърша, бъди готов. -тя оставя бърза целувка на бузата ми и ме оставя смаян на вратата.
YOU ARE READING
In Your Arms
RomanceЕдна сутрин щом вдига щорите във всекидневната Бриана открива новия си съсед в сградата срещу нея... гол. Колкото и да се опитва да го вразуми и да го облече - опитите ѝ са неуспешни и всяка сутрин става свидетел на една и съща гледка. Колкото и да...