БрианаОще същата вечер, когато се съгласих с това пътуване Селена ме последва в Инстаграм и разясни как е времето там и какъв багаж да си взема.Като цяло не мисля, че имах нужда от много неща, но Селена ме убеди, че ще са ми нужни и токчета и дрехи за клуб, защото е планирала още днес да се впуснем в нощния живот. Като цяло багажът ми се състоеше от два чифта бански, пола, пижама, два чифта дънки, ежедневна рокля, токчета, вечерна рокля, тениски, дънково яке в случай, че ми станеше студено и много потници с тънки презрамки. Температурите в Санта Моника бяха между 26 и 32 градуса, но все пак не исках да рискувам като не си взема и нещо за всеки случай. Всичко изброено отиде в сака ми за фитнес, който така и не ползвах много често. Господин Доусън беше щедър с отпуската ми тъй като не съм си взимала почивка от както родителите ми бяха тук за това ми дава още два допълнителни дена, което кара и останалите да си променят плановете, въпреки че им казвам, че няма нужда, но Селена ми се скарва и заявява, че на всички ни трябва почивка.
За мое съжаление в колата на Блейк е Хелена, която дори не оставя другите да кажат нещо за това кой в коя кола е, но аз твърдо заявявам, че ще съм отпред и може да седи само отзад. Тя няма възражения и двамата с Блейк се запасяваме с няколко снакса, вода и търпение. До Санта Моника има 215 километра, които се равняват на около два часа път, дори повече, тъй като съм сигурна, че ще спрем на някоя бензиностанция. През първия половин час Хелена е мълчалива и е със слушалки. Някъде след час започва с мрънкането за тоалетна и опитите и за флирт с Блейк. Спираме буквално на първата бензиностанция, която очите ни виждат. Убеждавам го аз да шофирам докато не стигнем до Санта Моника и Блейк като по чудо се съгласява. За мое щастие колата му е с автоматични скорости, което улеснява в пъти шофирането. Хелена мрънка, че карам аз и подкрепя идеята, че жените не са добри шофьори. Казвам и да млъкне, но тя продължава, а Блейк само ни се изсмива. Преди да навлезем в града има отбивка и двамата сменяме местата си, а Хелена отново мрънка, но спрях да я слушам отдавна. Забелязвам, че Блейк не пуска GPS-а, което означава, че и друг път са идвали.
-Колко пъти сте идвали тук?-поглеждам към него.
-Това може би е пети или шести.-повдига рамене.
Само кимам и поглеждам към телефона си, за да видя дали няма някакви съобщения. Единственото е от Селена, която ми е писала, че са малко зад нас и че брат и вече е в къщата.
ESTÁS LEYENDO
In Your Arms
RomanceЕдна сутрин щом вдига щорите във всекидневната Бриана открива новия си съсед в сградата срещу нея... гол. Колкото и да се опитва да го вразуми и да го облече - опитите ѝ са неуспешни и всяка сутрин става свидетел на една и съща гледка. Колкото и да...