VI.

24 0 0
                                    

Pohled Theresy
Když jsem šla spát, byla jsem vystrašená a bála se, co když se An probudí. Liamův pokoj byl výrazně blíž než ten ve kterém jsme měla spát.
No stalo se přesně to co jsem očekávala. Kolem druhé ráno jsem slyšela brekot Antony a tak jsem se potichounku zvedla z postele a Antony si odnesla do pokoje kde spal i Liam. Nevím proč, asi měl fakt pohodlnou postel. Divím se, že jsem kluky neprobudila, ale museli být tak strašně vyčerpaní, že se vlastně nedivím.
I Liam totálně vytuhl tak, že se ani nepohnul.
Dala jsem teda Antony mezi nás a po chvíli konečně usnula.

Pohled Liama
Ráno jsem se probudil úplně rozlámaný asi kolem sedmé hodiny ráno na něčí naříkání.
Byla to malá Antony která ležela vedle mě stejně jako stále spící Theresa. Vzal jsem teda Antony a šel s ní dolů do kuchyně, ať se Theresa pořádně vyspí. Kluci koupili nijaký sunar tak jsem podle návodu udělal snídani a chvíli si s An hrál. Teda do doby pokud nepřišel Harry vypadal že spal tak deset minut.
"Asi jsme si při hraní trochu schrupli" řekne a promne si oči "Trochu? Spali jste jak zabití a mi vás nechtěli budit" zasměju se "Jak jsi vůbec dokázal vzít Antony z Niallova pokoje? Všimli by jsme si tě" podiví se "To bych taky rád věděl. Vzbudila mě ráno už v mojí posteli vedle Theresy" odpovím a Harry se zarazí
"Vedle Theresy? Ve tvém pokoji? Vždyť máme pokojů nespočet, natož když jsme všichni spali u Nialla, nebo vy dva spolu snad něco máte?"
"Hmm třeba kamarádství?" "Haha"
"Co tu probíráte? A co tu sakra dělá to dítě?"
Obrátí se na nás náš manažer který teda jenom překvapeně sleduje každý pohyb Antony...
"Nečteš články na netu? Moje dcera a její matka spí v mé ložnici když už jsme pár!"
"Cože?" Vytřeští oči "Zopakuj to ještě jednou!"
Dodá "Je to sestra mojí kamarádky která potřebuje pomoc. Vzal jsem ji na večeři a kluci se starali o Antony, no a tak nijak se to zvrtlo a Antony i Theresa spali tady" odpovím mu
"Liame, od kdy pomáháte kamarádkám se sourozenci? Vždyť má rodiče na hlídání nebo ne?" "Její matka je mrtvá, otce s milenkou a bratr v nemocnici. Stačí? Nikoho nemá!"
Dodá Harry a uraženě bere Antony do kočárku a vyráží na procházku
"To jsem nevěděl, promiň" "V pořádku, stane se, a co tě sem přivádí takhle brzo ráno?"
Zeptám se ho, protože popřát nám dobré ráno zřejmě nepřišel.
"Máme tu krapet problém. Jde o váš merch"
"To to nemohlo počkat? Máme týden volno!"
"Liame, volala nám paní z výroby s tím, že jste vybrali látku která nejenže není k dispozici ale prostě se v té barvě ani nevyrábí" "A co s tím mám teď dělat? Najmi na to někoho. Někoho kdo se v tom bude vyznat..."
Chvíli se ještě hádáme. Nechápu jak tohle může být náš manažer. Nic sám nevyřeší...

Small secret Kde žijí příběhy. Začni objevovat