Po tour...
"Liame, kdy zase přijede Antony když už zase nejsi s Tess?" Vzbudí mě tím Harry. Proč já?
"Co já vím? Číslo na nic přeci máš tak se jí zeptej sám" chybí mi. Tak moc mi chybí...
"Liame ty jsi fakt takový idiot. Je to holka kterou miluješ, není ti to jedno" protočí očima Harry. Ví moc dobře, že Theresu miluju
"Harry, vypadni z pokoje" hodím po něm svůj telefon a on odejde z pokoje. Snad mi ten telefon ještě někdy vrátí...Harry:
Rozhodl jsem se trochu pomoct vztahu Liama a Theresy. Napsal jsem Tess už podruhé jako Liam. Vyznal ji tam lásku, že ji miluje ale neodepsala. Tentokrát to uděláme trošku jinak.
"Thereso, nebudu ti teď psát jak moc tě miluju protože to nemá smysl, ale nyní máme po tour a já bych moc rád viděl Antony. Slíbila jsi mi to, při tvém odchodu. Pamatuješ? Měl to být krásný výlet, ale nebyl. Zničila ho moje matka.
Mrzelo ji, když jsme se rozešli. Vlastně mi jenom volala a já ji to nezvedal. Přemýšlel jsem jak tebe a Antony vidět. Prosím, sejděme se dnes v pět, tam kde jsme byli poprvé. Pamatuješ? To hřiště. Včera jsi tam nebyla, tak doufám že si to pamatuješ. Tess prosím.
Antony potřebujeme, alespoň na dvě hodiny"
Nesnáším slohové práce. Nejdou mi, ale co bych pro svoji skoro neteřinku neudělal, že?
No spokojeně jsem si četl zprávu do doby, dokud nepřišel hladový Niall
"Harry, dobré ráno" "Čau Nialle" odpovím mu a on jde přímo do lednice "Co to děláš?" Zeptá se "Právě pracuju na vztahu Theresy a Liama"
Řeknu a Niall se na mě podívá "Takže Antony se vrátí zpět?" "To není vyloučeno, ale musíme to domyslet..." dopovím a na to přijde Liamovi zpráva od Tess
"Fajn, v pět na hřišti, stejně s tebou potřebuju o něčem mluvit a An vám půjčím na maximálně dva dny"
Skvělé, odepíšu jenom "domluveno" a pokouším se vymyslet plán. Musíme Liama dostat dneska na hřiště. A já už vím jak na to. Hned jdu za Liamem do pokoje mu vezmu peřinu, aby konečně vstal z postele...
"Harry Edwarde Stylesi, jste mrtev" řekne a vstane z postele "Jestli pak jsi si vzpomněl, že dneska máš s maminkou sraz v pět na dětském hřišti?!" "Na to jsem se s ní domlouval?" Zeptá se zmateně "nepamatuješ si to? Říkala, že..."
"To stačí Harry, budu tam" otočím se a vyjdu z jeho pokoje. Jsem si jista že plám nám vyjde
ČTEŠ
Small secret
FanfictionTheresa, Liam a Antony. Tři postavy kterým se trochu proplete cesta. Antony je malá holčička kterou má v péči její sestra Theresa. Všude se ale s kočárkem člověk nevejde a tak proč nepoprosit o hlídání náhodného muže sedícího v parku na hřišti?!