IX.

24 0 0
                                    

Věděl jsem, že se TO stane. Chtěl jsem to a přál si aby mi podlehla.
"Dobré ráno Liame?" Vzbudí se Theresa a podívá se na mě. Ví že se to stalo
"Dobré Tess" odpovím ji "Liame, prosím, nic se mezi námi nestalo a zapomeneme na to" řekne vyděšeně "Neboj se Tess, nikomu o tom nepovím, nejsem idiot" "neříkej mi Tess Liame, a jestli zjistím že jsi někomu řekl, komukoliv že jsme spolu spali je po tobě, mimochodem kde je An?" Zeptá se přičemž ji za zády stojí Harry s An v ruce a já i on se začneme smáz
"Čemu se směješ?" Zeptá se a otočí se na pobaveného Harryho "Ne, nevím o tom že by jste spolu spali" svůj pohled otočí na mě
"Říkala jsi že to nemám nikomu říkat, ale tohle jsi řekla sama" odpovím a Harryho vyhodím z pokoje "Skvělé, takže do půl hodiny to víte všichni a co dál? Za pár hodin to bude běžet po internetu, jako fotky s kočárkem?" "Ne, Tess zapomeňme na to co se stalo, ano?" Popojdu k ní blíž "Promiň Liame, já jen to už nedávám.
Čtyři měsíce starání se o An se podepsali a ačkoliv mám občas den volna, nezvládám to. Sama ne" "Proto zůstaň bydlet tady. An najednou bude mít doma čtyři strejdy a milující sestřičku. Spolu to zvládneme" obejmu ji "Liame? Nechci tě ale obtěžovat. Tebe ani kluky" "Neboj se, nebudeš tu nikomu vadit a už vůbec ne mě. Tebe i Antony já miluju nadevše a nedopustím aby se vám něco stalo!" "Miluješ?"
Zarazí se. Nedivím se. Trošku mi to ujelo
"To je na dlouho, dáš si k snídani pizzu? Kluci si ji včera objednali a nesnědli ji tak, i když pochybuju že tam ještě je..." "Liame, tohle nezakecáš!" "Ne? To bude asi problém!"
"Nebo taky ne" dopoví a dá mi jemný polibek
Teď nevím co si o tom mám myslet!
Oba sejdeme ze schodů a Theresa se vydá do kuchyně a všem nám udělá snídani.
"Čím jsme si ji zasloužili?" Podívám se na ni a ona se sladce usměje "Za pomoc, a pokud to časově zvládnu, bude to tak každý den"
Niall spokojeně jí, Louis se dívá do telefonu, An si hraje s nijakou hračkou ale Harry nás propaluje pohledem.
"Já asi nechápu kamarády. Od kdy spolu spí, hádají se a pak spolu mluví jako kdyby spolu chodili" nadhodí, já se začnu smát, kluci se na podívají na Harryho a Tess ho zabije pohledem
"Asi nám něco uniká, Nialle" řekne Louis potichu a Niall jenom přikývne
"Zrádce, říkal jsi že to nikomu neřekneš!"
Řekne mu Tess a zasměje se tomu zatímco se na ni Niall podívá a zeptá se "Takže vy dva spolu chodíte?" "Ne, jenom jsme, prostě ne nespali jsme spolu, to co viděl Harry se nestalo" odpovím mu a Tess se na mě vděčně podívá "Tak teď už tomu vůbec nerozumím, proč potom byla Tess nahá v tvojí posteli?"
"Bože Harry, budeš tady řešit s kde a s kým jsem spala? To že jsem spala nahá neznamená že jsme spolu spali" řekne Tess a začne se smát přičemž sklízí nádobí ze stolu. Nechápu její reakci ani já
"Tak teď to přestávám chápat i já Tess. Proč potom kamarádi spí vedle sebe nazí?"
Nadhodí Louis "No a právě proto, že jsme kamarádi víme, že na sebe nemusíme žárlit. Prostě jednoduše mi bylo v mých džínách moc teplo a tak jsem si je sundala a tričko taky. Nemusíte to řešit" "Vážně? To jsi tu výmluvu vymýšlela tak dlouho?" "Bože Harry, už buď zticha, a vůbec není to jedno?" Odpovím mu a vezmu Tess za pas a políbím ji. Ona je překvapená, ale asi pochopila co po ní chci.
Polibek před kluky aby jsme dokázali že i kdyby jsme spolu spaly, nemusíme spolu chodit
"Ty.... teď už tomu že jste spolu nespali nechci věřit a už vůbec ne tomu že spolu nejste!"
Zakřičí Harry a Theresa se opět začne smát
"Fajn, spali jsme spolu, ale musím uznat, že jsem nečekala že se to tady provalí tak rychle"
Odpoví a všichni čtyři ji nechápeme

Small secret Kde žijí příběhy. Začni objevovat