VIII.

20 0 0
                                    

Kdo by se chtěl pobavit, měl by se podívat na to jak čtyři celebrity staví nábytek pro malé miminko. :/
"Na tohle potřebuje člověk vysokou školu, to není možné" nadává Louis když se dívá na návod který mimochodem drží obráceně
"Takhle to nepůjde. Theresa se vrátí a až nás tady uvidí nad tou hromadou nábytku, zabije nás" povzdychne si Harry "No div se světě že nás nenapadlo přemalovat ten růžový pokoj, máme ušetřenou práci" odpoví mu Niall
Za chvíli ale přestanou žvanit a protože je skoro osm hodin začneme každý montovat to svoje a chvíli před desátou máme hotovo. Nechápu jak jsme zvládli poskládat za dvě hodiny tolik nábytku, ale Antony už spinká ve svém vlastním pokoji a Theresa může taky spát ve svém. Ale ten nepořádek, možná to necháme na zítra a dozdobíme pokoje tak, aby vypadali perfektně. Teď je čas na sprchu a jít konečně spát nebo tu umřeme vyčerpáním. Nebo taky ne. Za chvíli otevře Theresa vstupní dveře a na jejich očích je vidět zděšení když vidí všude kolem nepořádek
"Co se tady u všech čertů stalo?" Podívá se na mě a stále na nespící Antony kterou si vezme do náruče "Liame? Děkuju ti, tobě i klukům ale teď už musíme jít domů, pokud tu nechceš hysterický pláč" "Ne dej ji do pokoje a ty si běž lehnout kam chceš" usměju se na ni a ona se na mě nechápavě podívá "Co prosím?" "Je deset hodin. Třetí pokoj zprava je její, ale pozor, je tam ještě trochu nepořádek" povím ji a ona se na mě vražedně podívá! "Byla jsem pryč 11 hodin. Co se tady k sakru dělo?" "No začalo to tím že ti Millie napsala jak je stav tvého bratra vážný. Je v kómatu což jak jsi říkal, znamená žádný příjem pro tebe a An" "Ty mi čteš zprávy v telefonu?" "Ne nečtu, jenom, jenom ti to tady bliklo a..." "A ty jsi si to přečetl, Liame ptám se naposledy. Kde a co se stalo s mojí sestrou během celého dne!?" "Hele dej spát Antony do mé ložnice, spalo se jí tam dobře, tak ji tam dnes nech a potom si promluvíme, ano?"
"Jak myslíš!" Theresa dá spinkat An a společně s klukama po chvíli schází schody do kuchyně
Naliji ji skleničku vína a všichni se posadíme ke stolu.
"Takže o čem si potřebujete promluvit?!" Řekne naštvaně a napije se vína
"Rozhodli jsme se, že by bylo fajn kdyby jste bydleli u nás. Ty i Antony" řekne hrdě Harry přičemž Theresa si pro sebe zamumlá něco jako "Tak vy jste se rozhodli, hm" a protočí očima. "Liame, já vím že jsi říkal že nám pomůžete, ale ne bez mého souhlasu. Děkuju vám ale nemuseli jste si dělat starosti"
"Thereso!" Zakřičím na ni když se vydá nahoru vlastně ani nevím kam "Teď jsi bez příjmu, co chceš dělat?" "Co? To ti povím. Najdu si práci abych nás dvě uživila" "je to tvoje sestra a ta potřebuje tvou pozornost. Tady by jsi se jí mohla věnovat každou minutu, na oplátku nám občas pomohla s výběrem látky na merch, ale to je asi jedno" znovu zakřičím a Theresa se vrátí zpět ke mě přičemž kluci dobrovolně odejdou pryč.
"Liame já si myslela že jsi normální člověk co se se mnou baví dobrovolně. Vím že máte všichni rádi Antony ale tohle je příliš. Nemůžeme u vás bydlet a už vůbec ne nechat se vámi živit. Jestli potřebuješ pomoci s těmi látkami, prosím. Domluv pracovní schůzku a pomůžu ti. Soukromé věci ale nevytahuj a Am do toho vůbec nepleť" podívá se a mě a dopije svoje víno "Tohle bylo drahé, že? Poznám chuť levného vína" chystá se odejít ale já ji zastavím a něžně políbím což ji zarazí "Liame, co to děláš?" Zeptá se "Možná je to dobře. Celá tahle situace. Thereso" opět ji políbím s ona mu polibek oplatí "Jsi fakt strašný. Vždycky dostaneš to co chceš, nemám pravdu?!"
Poví mi a podívá se mi do očí. Já na to nic neříkám ale opět ji tentokrát dlouze políbím.
Má pravdu. Chtěl jsem ji a dostal jsem ji jako všechno ostatní ale ona je jiná, než všechny ty úlety před ní...

Small secret Kde žijí příběhy. Začni objevovat