Liam
Matka a její zvláštní chování. Nemám rád chování obou rodičů. Chovají se tak divně a nepředvídatelně. Proto jsem taky Tess dostal ven. Umřela by tam. Pořád by se ji vyptávala na minulost. Ideálně na to jak její matka zemřela, kolik ji bylo a podobně.
"Můžu říct že s tvojí matkou se prostě nesnesu?" Promluví pár metrů do domu, tak aby nás nikdo neslyšel "Klidně, a to buď ráda že se nedostala k detailnějším otázkám než kdo jsi nebo jak jsme se poznali..." "Nechápe co jsi dělal na hřišti" řekne a pousměje se
"Návštěvu našich bych radši vyměnil za cokoliv jiného protože tohle je otřes!" Na tohle neodpovídá. Nedivím se. Kdo chce potkat takhle otravného člověka jako je moje matka??
"Zlato, proč jsi vlastně mámě řekla že Antony je moje dcera?" "Nevím, přišlo mi to lepší a možná bych v tom i všechny nechala. Prostě spolu máme vztah a tohle je naše dcera"
"Je to jasné že za tohle nám nepoděkuje?"
"Když já nevím co dělat Liame, nemůžu před ní celý život lhát o tom že je to moje dcera když je to moje sestra!" "Tak když si to teď myslí polovina světa, těžko se teď bude vysvětlovat že není naše dcera" "Liame, prostě co to ukončit?"
Zastaví se Tess a podívá se do země
"Co tím myslíš?" "Jsem s tebou šťastná to ano. Miluju tě ale nechci aby jsme museli řešit tohle" "Tess..." "Liame, An bude vaše každý druhý víkend až na výjimky a všechno bude jako dřív!" "Ale co my dva?" "Nejsme malé děti Liame. Zvládneme to. Najdi si nijakou modelku a dělej že se nic za posledních pět dní nestalo"
"Ale proč? Proč by jsi to dělala? Tess já tě miluju" přitáhnu si ji blíž k sobě "Najdu si práci a zaplatím ti všechno co jsi mi dal, i když nevím jak ale pokusím se o to" a než stihnu cokoliv udělat, rozejde se po městě někam nevím kam.Theresa
Netuším kam půjdu. Nemám peníze a teď potřebuju akutně sehnat alespoň lístek na vlak.
Vlak tu není moc drahý, používá ho málo lidí ale asi potřebuju co nejdřív vypadnout ze světa slavných. Vytáhnu z peněženky posledních pár liber a koupím si jízdenku na vlak.Liam
Nemůžu se vrátit domů za mámou. Vlastně ona to celé zavinila. Theresa byla jiná než všechny moje ex. Beru tedy svoje auto a bez rozloučení odjedu do Londýna. Můžu s klidným srdcem říct, že nesnáším moji matku!!!
ČTEŠ
Small secret
FanfictionTheresa, Liam a Antony. Tři postavy kterým se trochu proplete cesta. Antony je malá holčička kterou má v péči její sestra Theresa. Všude se ale s kočárkem člověk nevejde a tak proč nepoprosit o hlídání náhodného muže sedícího v parku na hřišti?!