XII.

13 0 0
                                    

Liam
Tess se vrátila asi do hodinky. Všichni, včetně mě jsme se na ni podívali a úplně žasli když v ruce držela krabici s pizzou.
"Nemohla bych si dovolit vám nic nepřinést"
Usměje se a podá nám "večerní svačinku"
Niall se jí hned ujme a ochutná. Mlčí takže ne asi výborná. "Tess přidej se k nám" řekne jí Harry ale ona s úsměvem odejde, do jejího pokoje kde usne. Po půl hodině, když jsem za ní přišel spala jako zabitá a Antony taky.
Miluju moje dvě lásky.
Další ráno se probudím okolo jedenácté. Normálně bych byl už dávno vzhůru, ale dnes ne. Po rychlé ranní sprše jsem sešel schody do kuchyně kde všichni spokojeně snídali.
"No dobré ráno Liame, dost že jsi se probudil!"
Řekne Louis a pobaveně se zasměje. Vtipné...
"Dáš si taky snídani?" Zeptá se Tess a já jenom přikývnu. Posadím se ke stolu a začne klasický ranní výslech.
"Takže dětičky moje, chodíte konečně spolu?"
Řekne Niall a Tess se rozesměje a dodá komentář "Nialle, už jsem ti říkala že ne. Nechodíme spolu. A přestaň se na to pořád ptát" "Prohrál jsi 10£ Nialle" řekne Louis a mi se na sebe s Tess podíváme "Co se tady děje pánové?!" Než Niall stihne něco říct, přeruší ho Tess. "S Niallem jsme se vsadili, že jestli spoli chodíte, dám já jemu 10£ a pokud ne dá je on mě. Byl jsem připraven mu je dát ale..."
"Ale stačí. Nepotřebujeme to vědět celé" přeruším ho tentokrát já a protočím očima.
Vyhrál jsi Nialle ale nejspíš ti to neřeknu.
"Liame, řekl bych že ty ani Tess nám neříkáte pravdu" vloží se do toho Harry. Skvělé. Ten ještě nic neřekl "Fajn Liame, teď buď a nebo"
Řekne Tess a všichni se na ni podíváme
"Nechápu tě zlato!?" To jsem říkat nemusel
"Zlato? Louisi, těch deset liber ti nedám!"
Řekne Niall "Řekni jim jak to mezi námi je, i když jsem nechtěla aby to ti tři věděli takhle brzo, ale jinak nám nedají pokoj" řekne Tess a než stihnu něco říct, promluví Niall
"Čekáte spolu dítě? Tak to bych nečekal!"
"Ne, jenom spolu chodíme. Konec a tečka" řeknu přičemž mě snad zabijí pohledy Louise
"A KDY JSI NÁM TO CHTĚL JAKO ŘÍCT?!"
Řekne naštvaně právě Louis a Tess se začne opět smát "Tak nevím proč bych vám říkal o tom, že spolu chodíme, asi po 24 hodinách vztahu. Nepřišlo nám to důležité, řekl bych"
Podívám se na Tess a ta přikývne
"24 hodin? A my se to dozvídáme jako poslední, tsss..." "Ne Louisi, jako první"
Podívá se na mě vražedně ale nakonec neochotně vytáhne peněženku a podá Niallovi 10£ "Myslel jsem že jsi kamarád, a ty Tess taky" řekne a všichni se začneme smát...

Small secret Kde žijí příběhy. Začni objevovat