2

41 3 0
                                    

„jak že potom?!"vykríkla som„hej hej kľud si u nás"„dobre a ako sa voláte?!"„ja som Dominik a ten je Jakub a tí ďalší sú sa dozvieš potom"„ osviežte má prosím začína to bolieť"a začala som plakať,po chvíľke má rozviazali a ja som sa mohla dať na útek.Ale útek sa mi nepodaril pretože má Dominik chytil tak že som nemohla utiecť.„ale ale kam si sa vybrala?"a začal sa smiať„ze by domov?"„nikam nejdeš"„prespíš tu"„a kde asi tak ,na zemi?"„nie"takto sme sa hádali po celú cestu do mojej izby.

„Tak tu je tvoja izba"„není zlá" „a mala by byť?"no keďže ste ma uniesli som si myslela že hej"„chod už radšej spať"„a môžem dostať svoj mobil?"„mobil dostaneš až zajtra"„tak čus"„nazdar"povedal a odišiel.
Ja som išla do mojej izby ktorá bola veľmi luxusná,„ony mi sem dali ešte aj pyžamo?"
„tak aspoň sa mám do čoho obliecť", prezliekla som sa a zalahľa som do postele.

Ráno:
Zobudila som sa na klopanie na dvere„hej nechajte ma spať!"„ raňajky"„ už idem" prezliekla som sa a otvorila dvere a pred dverami stal Dominik„akoze a kedy si dáte tie kukli dole?"„dnes"„to je a koľko máte rokov?mne je 27 Jakubovi je 30 a ti další sú tu taky dá sa povedať len tak"„aha" povedala som a išla som na raňajky,pri stole sedeli všetci ty chalani„emm dobre ráno?"„ ráno"išla som sa posadiť za stôl a dali mi jedlo vajíčka, musím uznať čakala som horšie,najedla som sa a išla do tej izby„hej ty neviem jak sa voláš" skrýkol Dominik„ volám sa sophia"„aha". „inak už môžeš ísť preč"„omgg"rýchlo som ho objala„ehm už by som mala ísť"„to teda hej"
Rýchlo som si zabalila mobil a tak a vybehla a išla domov,dnes nemám chuť ísť do školy.Prišla som domov a dala si sprchu a išla pozrieť mobil,no jasné mala som 100+ zmeškaných správ a hovorov,rýchlo som Sandra  zavolala a vysvetlila jej čo sa stalo„hned som u teba"a položila hovor.okey tak aspoň si idem ešte pozrieť telku,zapla som ju a pozerala som nejaký seriál.za 10 minút mi zazvonil zvonček„už idem"„ahoj"„ahoj si v poriadku nestalo sa ty nič ?!„nie toho sa báť nemusíš„a vieš aspoň kdo ťa uniesol ?"„nie neviem mali kukle ale už predtým má jeden sledoval"„mala si mi to povedať potom by sme sa nerozdelili„ale teraz je hlavná vec že žiješ a že si doma"„hej ale kdo to mohol byť?"„to neviem"keď v tom mi niekto napísal.

Anonym 🙂
Čus hej dnes stretnutie v parku o 18:00

  
                                                                  _.sophi7
                                                          Ok a kdo si?
Anonym🙂
To sa dozvieš v parku
   

                                                                _.sophi7
                                             ok,tak v parku o 18

„kdo ty píše?"„ nejaký anonym"„ ukáž chat"
Ukázala som jej chat„ty sa nebojíš po tom co sa ty stalo?!"„za skúšku nič nedáš"„sophia ty si blázon"„hej viem aj bez teba"Sandra po niekoľkých minútach odišla a ja som pozerala telku, pozrela som sa na hodiny a bolo 17:49„ou už by som mala ísť"
Zbalila som si veci a išla som.

V parku:
„ahoj to ty si ten anonym?"„hej to som ja"„omg ja ťa poznám ty si Niktendo"„hej to som ty si asi moja fanúšička?"„hej a dosť veľká"„tak to je super"„tak poďme sa prejsť aby sme nestali iba na jednom mieste"„okey"*omg ja som vonku s rapperom*„tak čo robíš vo voľnom čase?"„rada tancujem a spievam"„aha takže  tanec a spev"„a prečo si ma vôbec pozval von?"„nooo...to ty poviem na ďalšom stretnutí "prečo?to je až tak takže to povedať?„ano je "„okey "prechádzali sme sa  asi tak hodinu.„ja už budem musieť ísť domov„ja ta dovediem "„tak dobre"
Cestou sme sa rozprávali a hoci čom„tak ahoj"„ahoj"rozlúčili sme sa a ja som vybehla na svoj byt kde som si dala sprchu a zalahľa do postele.



Ahoj dúfam že vás táto knižka bude baviť dávam si na nej dosť záležať ❤️☺️

    

please don't do this, you're hurting meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin