«spotkanie»
W pierwszej klasie szkoły średniej wpadłaś na niego w wejściu do szkoły. Nie da się ukryć, że już wtedy nawet Ci się spodobał. Potem okazało się, że trafiliście razem do klasy. Chłopak zaczął z Tobą rozmawiać i nawet na przerwach nie dawał Ci spokoju, absolutnie Ci to nie przeszkadzało, a wręcz przeciwnie - cieszyłaś się, że w nowej szkole już pierwszego dnia poznałaś kogoś... Interesującego.«co o tobie pomyślał?»
Nic szczególnego, po prostu spodobałaś się mu z wyglądu.«po jakim czasie stajecie się przyjaciółmi?»
2 miesiące«co mówisz żeby go wkurzyć?»
Wystarczy, że tylko wspomnisz o jego bracie.«kto was shipuje?»
Sam Was shipuje.«wasze ulubione zajęcie»
Śpiewanie bezsensownych piosenek i oglądanie zombie bobrów.«wyznanie uczuć»
Wyznał to co do Ciebie czuje podczas jednego z Waszych poszkolnych, wykwintnych obiadków w maku. Atsumu z frytką w mordzie był najromantyczniejszą rzeczą jaką kiedykolwiek zobaczyłaś.«co jego drużyna powie na Wasz związek?»
,,XDDDDDD"«co mu się w Tobie podoba?»
Uśmiech«co go w tobie denerwuje?»
Wszystko«O kogo jest zazdrosny?»
Osamu Miya«twoja tapeta na telefonie»
«co robi kiedy jest Ci zimno?»
Dopóki go ładnie nie poprosisz o bluzę, to nic nie robi.«jak go nazywasz?»
Tsum-Tsum, Angelman«najgorszy prezent jaki mu podarowałaś?»
Nie podarowałaś, bo zapomniałaś.«co twoi rodzice o nim sądzą?»
Nie mają nic przeciwko i nawet bardzo go lubią, choć czasami wydaje im się bardzo irytujący i pusty.«co jego rodzice o Tobie sądzą?»
Z jednej strony jesteś im obojętna, a z drugiej są w szoku, że ktoś zechciał ich syna.«co robi kiedy masz okres?»
Specjalnie na złość Cię denerwuje, więc z czasem przestajesz zwracać na niego uwagę co mu odpowiada, bo nie będzie musiał się użerać z Twoim narzekaniem.«co robi gdy jest zazdrosny?»
Mówi wprost, że jesteście razem i żeby nawet nie próbował Cię bajerować.«co robi gdy budzi się obok Ciebie?»
Zazwyczaj to ty budzisz się wcześniej, jednak gdy raz na jakiś czas on wstanie przed Tobą, to po prostu chamsko spycha Cię z łóżka.«o co się pokłócicie?»
Bardzo często się kłócicie o bezsensowne błahostki, ale nigdy nie mieliście poważniejszej kłótni.
«jak się godzicie?»
Któreś z Was wyśle śmiesznego mema, ewentualnie tik toka i już cały gniew się ulatnia.«jaki kraj chciałby z Tobą odwiedzić?»
Stany Zjednoczone«kto rządzi w Waszym związku?»
On«jak zareaguje na Twoje zdjęcie z dzieciństwa?»
,,Zabawnie wyglądałaś."«kogo z jego znajomych lubisz najbardziej?»
Suna Rintarou«jak masz go zapisanego w kontaktach?»
Syndrom Angelmana«jak zareaguje gdy nie przyjdziesz na jego mecz?»
Nie zareaguje w ogóle. Twierdzi, że Twoja nieobecność nie powinna wpływać na jego grę. Jednak w głębi duszy jest mu zdecydowanie lepiej, gdy oglądasz jego zajebiste serwy i wystawy.«za co przebierze się na hallowen?»
Britney Spears«jakie zwierze sobie kupicie?»
Kota«gdzie lubi Cię całować?»
Wszędzie.~~~
a b c d e f g h i j k l m n o p r s t u w z
pozdrawiam i całuję z rodzinką
CZYTASZ
Haikyuu!! «preferencje»
FanfictionKolejne preferencje z Haikyuu na tym patologicznym portalu społecznościowym. *przeklenstwa *duzo przeklenstw *bardzo duzo przeklenstw *w kurwę przeklenstw