«randki w dzień czy w nocy?»

1.3K 41 19
                                    

• Hinata Shoyo •
W dzień, ponieważ spędzacie je bardzo produktywnie.

• Kageyama Tobio •
W dzień, chłopak w nocy bardzo szybko odpływa w kimę.

• Yamaguchi Tadashi •
W dzień, chłopak w nocy bardzo szybko odpływa w kimę.

• Tsukishima Kei •
W nocy, oboje macie wtedy lepszy humor na wykonywanie rzeczy, które powinny robić pary.

• Sugawara Koushi •
W dzień, uwielbia zabierać Cię do różnych restauracji.

• Yū Nishinoya •
W nocy, bo wtedy najbardziej Wam odpierdala.

• Ryūnosuke Tanaka •
Jest Wam to naprawdę obojętne, zawsze jest okazja na randkę.

• Bokuto Koutarou •
W nocy, Sówka uwielbia ten nocny klimat.

• Kuroo Tetsurou •
W nocy, chłopak jest zazwyczaj zmęczony po treningach przez co randki spędzacie w domu, ale uwielbiasz jego słodką naturę, gdy uwielbia się przytulać.

• Semi Eita •
W dzień, Semi jest zdania, że w nocy powinno się odpoczywać i zazwyczaj chodzicie szybko spać przez co randki w nocy nie wypalają.

• Kenma Kozume •
W nocy, bo w dzień ekran tak nie daje po oczach i nie zasypiasz tak szybko przytulona do Kenmy, a on to uwielbia.

• Iwaizumi Hajime •
W nocy, uwielbia ten nocny, przyjemny klimacik.

• Oikawa Tooru •
W nocy, spacery nocą to Wasze ulubione zajęcie. Późną porą nie zbiega się do niego rzesza fanek, co najbardziej Ciebie irytuje w ciągu dnia.

• Akaashi Keiji •
Jest Wam to naprawdę obojętne, zawsze jest okazja na randkę. Jednak z nie wiadomych przyczyn preferujecie dzień.

• Lev Haiba •
W nocy, Lev wydaję się wtedy odrobinę dojrzalszy.

• Tendou Satori •
Zdecydowanie w nocy, Satori kurwa uwielbia Cię oświetlaną blaskiem księżyca. Jesteś wtedy tak urocza i pociągająca.

~~~
yahoo, u mnie nowa oklada i znów jakaś chamska rekalama, alr zapraszam do tej kurwy pierdolonej na fajne opowiadanie z hotuwa, bardzo fajne serio polecam pizdrawiam
autor; kasza_w_spayu

~~~yahoo, u mnie nowa oklada i znów jakaś chamska rekalama, alr zapraszam do tej kurwy pierdolonej na fajne opowiadanie z hotuwa, bardzo fajne serio polecam pizdrawiamautor; kasza_w_spayu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Haikyuu!! «preferencje»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz