Rintarō Suna {uzupełnienie}

1.6K 50 82
                                    

«spotkanie»
W dzieciństwie bardzo mocno przyjaźniłaś się z bliźniakami Miya. W gimnazjum Wasze drogi się rozeszły, poszliście do innych placówek edukacyjnych i straciliście kontakt do zera. Liceum jednak znów połączyło Wasze drogi, z czego wszyscy byliście zadowoleni. Bywały dni, gdy tęsknota za przyjaciółmi była ogromna, a psychika nie pozwalała napisać, bo mogło by wyjść dość krępująco i żenująco. W szkole średniej poznałaś też Rintarō, który na początku wydawał się lekko tajemniczy i sceptycznie nastawiony do Twojej osoby. Jednak nie chciałaś odpuścić po jednym spotkaniu, zbyt bardzo Cię zaintrygował.

«co o tobie pomyślał?»
Jesteś taka trochę pizgnięta uśmiechnięta, ale nawet wpadłaś mu w oko..

«po jakim czasie stajecie się przyjaciółmi?»
Miesiąc

«co mówisz żeby go wkurzyć?»
Że wygląda jak jakiś mokry pies.

«kto was shipuje?»
Atsumu Miya

«wasze ulubione zajęcie»
Nagrywanie wszystkich kłótni bliźniaków.

«wyznanie uczuć»
Chłopak nawet nie starał się, by wyszło to romantycznie i żeby ten dzień zapadł Ci jakoś szczególnie w pamięci. Oznajmił swe uczucia u siebie w domu, gdy wspólnie leżeliście na jego łóżku i rozmawialiście na naprawdę bezsensowne, filozoficzne tematy.

«co jego drużyna powie na Wasz związek?»
,,Aha, no spoko"

«co mu się w Tobie podoba?»
To, że uwielbiasz z nim przymulać w łóżku i nie wyciągasz go na jakieś przeruchane randki.

«co go w tobie denerwuje?»
Czasami potrafisz się zbyt mocno zdenerwować przez co wytykasz mu rzeczy, które zrobił pare miesięcy temu.

«O kogo jest zazdrosny?»
Bliźniaków, głównie Osamu.

«twoja tapeta na telefonie»

«co robi kiedy jest Ci zimno?»Co prawda niechętnie, ale pożycza Ci kurtkę, o którą potrafisz prosić dobre pół godziny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

«co robi kiedy jest Ci zimno?»
Co prawda niechętnie, ale pożycza Ci kurtkę, o którą potrafisz prosić dobre pół godziny. Uwielbia jak go o coś błagasz.

«jak go nazywasz?»
Sunia

«najgorszy prezent jaki mu podarowałaś?»
No właśnie nie podarowałaś mu żadnego, bo wypadło Ci kompletnie z głowy.

«co twoi rodzice o nim sądzą?»
Z początku wydawał im się bardzo niemiły i nie byli zbyt przyjaźnie do niego nastawieni, ponieważ bali się, że złamie Ci serce. Na szczęście w późniejszym czasie bardzo go polubili i zdecydowanie wolą rozmawiać z Suną niż z Tobą.

«co jego rodzice o Tobie sądzą?»
Podobnie jak Twoi, niezbyt polubili Cię na początku. Uważali, że skaczesz po wszystkich chłopakach w okolicy i masz za wysokie ego. Jednak ich myślenie okazało się błędne i nawet się do Ciebie przekonali, choć nadal nie do końca.

«co robi kiedy masz okres?»
Nie traktuje Cię jakoś specjalnie. Uważa, że momentami przesadzasz i to na pewno nie boli, aż tak mocno, a zmiany nastroju sama sobie wmawiasz. Bardzo często jesteście pokłóceni na te pare dni.

«co robi gdy jest zazdrosny?»
Zazwyczaj po prostu odchodzi od Ciebie i Twojego adoratora, byś biegła za nim jak pupilek i nie rozmawiała z jakimiś przychlastami. Można nazwać to fochem Suny.

«co robi gdy budzi się obok Ciebie?»
Przyciąga Cię mocniej do siebie i idzie dalej spać. Uwielbia spanie, a z Tobą mógłby przesypiać całe dnie.

«o co się pokłócicie?»
Jak wcześniej było wspomniane - zazwyczaj chodzi tutaj o Twoje fochy i diametralne zmiany humoru podczas, gdy przechodzisz miesiączkę.

«jak się godzicie?»
Któreś z Was wysyła jakiegoś mema i zaprasza do siebie. Nie bawicie się w jakieś prezenty przeprosinowe, gdyż Wam przez gardło ledwo przechodzi słowo ,,przepraszam". 

«jaki kraj chciałby z Tobą odwiedzić?»
Stany Zjednoczone

«kto rządzi w Waszym związku?»
Zdecydowanie on

«jak zareaguje na Twoje zdjęcie z dzieciństwa?»
,,Urocza byłaś... W sumie nadal jesteś."

«kogo z jego znajomych lubisz najbardziej?»
Bliźniaków Miya

«jak masz go zapisanego w kontaktach?»
sunia z cieczką

«jak zareaguje gdy nie przyjdziesz na jego mecz?»
Byłaś zaledwie na jego dwóch meczach, bo nigdy nie chce Ci się chodzić, więc chłopak ani trochę nie jest zdziwiony Twoją nieobecnością na trybunach. Gra tak jak zawsze, nie widać żadnych zmian w jego zachowaniu.

«za co przebierze się na hallowen?»
Shinsuke

«jakie zwierze sobie kupicie?»
Żadne, bo to za duża odpowiedzialność.

«gdzie lubi Cię całować?»
W obojczyki

~~~
możemy porozmawiać o ich glow upie (akAAASHI piekny jestes)  i jacy sa hot tera chociaz zawsze byli

~~~możemy porozmawiać o ich glow upie (akAAASHI piekny jestes)  i jacy sa hot tera chociaz zawsze byli

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Haikyuu!! «preferencje»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz