«o co się pokłócicie?»

2K 59 37
                                    

• Hinata Shoyo •
O to, że zachowuje się jak dzieciak.

• Kageyama Tobio •
Czasami czujesz się odtrącona przez niego, bo Pan wielki sportowiec woli spędzić czas wolny na ,,treningach" niż wyjść gdzieś z Tobą.

• Yamaguchi Tadashi •
Dość rzadko się kłócicie. Zazwyczaj jest to o jakąś śmieszną pierdołę.

• Tsukishima Kei •
Kłócicie się gdy jedno z Was ma dzień na dogryzanie. Dosłownie czepiacie się o wszystko, nawet o oddychanie.

• Sugawara Koushi •
Gdy jest zbyt opiekuńczy, czasami aż nachalny.

• Yū Nishinoya •
Jak zwracasz na niego mało uwagi. Czuje się przez Ciebie niekochany, a ty krzyczysz na niego, że tylko szuka atencji i jest irytujący.

• Bokuto Koutarou •
Czasami jego niskie IQ samo w sobie jest denerwujące i z tego wychodzi jakaś mała sprzeczka.

• Kuroo Tetsurou •
Zacięta walka wyłania się u Was przez zazdrość. Raz ty obczaisz jakiegoś przystojnego chłopaka na mieście. Kuroo w zemście zagwizdnie do grupki dość ładnych lasek, aż wyjdzie tak, że się pożrecie i rozejdziecie.

• Kenma Kozume •
„Nie mam czasu" – ten tekst jest u Was rozpoczęciem wojny. Nikt z Was nie ma jakiś szczególnie ważnych zajęć (w sumie to tylko granie w gry i oglądanie anime), więc wychodzi z tego kłótnia, bo zamiast spędzać czas z drugą osobą, któreś z Was woli nerdzić w samotności. A pamiętajcie! Zawsze można ponerdzić razemz

• Iwaizumi Hajime •
Zazwyczaj kłócicie się przez Oikawe. Wystarczy, że staniesz w jego obronie to odrazu Iwaizumi walnie typową odzywkę „Jesteście  siebie warci" po czym obrażony odejdzie.

• Oikawa Tooru •
O jego pierdolony egoizm. Najlepiej gdybyś ty latała mu koło dupki, a on nic pożytecznego dla Ciebie nie zrobi.

• Akaashi Keiji •
Kłócicie się tylko o jakieś pierdoły.

• Lev Haiba •
Nie oszukujmy się – niezbyt inteligentni ludzie bywają męczący i czasem masz ochotę od niego odpocząć. Lev za to nie odpuszcza i za wszelką cenę chce zabłysnąć swą mądrością.

~~~

Wstawiam o 4:06 ide spac chyba pondro wariaty

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wstawiam o 4:06 ide spac chyba pondro wariaty

Haikyuu!! «preferencje»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz