Wakatoshi Ushijima {uzupełnienie}

1K 30 18
                                    

«spotkanie»
Wasze poznanie się, to nie było nic szczególnego. Wasi rodzice przyjaźnią się od dzieciństwa i tak na wspólnych rodzinnych imprezkach się poznaliście. Zazwyczaj chodziliście razem do szkoły, nawet do liceum trafiliście wspólnie, więc nie było szans by urwał Wam się kontakt.

«co o tobie pomyślał?»
Od początku bardzo za Tobą przepadał, nigdy nic złego o Tobie nie pomyślał.

«po jakim czasie stajecie się przyjaciółmi?»
Przyjaźnicie się naprawdę od wczesnego dzieciństwa.

«co mówisz żeby go wkurzyć?»
Daj spokój. Oikawa nie przejdzie do Shiratorizawy.

«kto was shipuje?»
Satori Tendou

«wasze ulubione zajęcie»
Uprawa roślin

«wyznanie uczuć»
Ushijimie dość słabo przychodzi okazywanie uczuć, więc ty postanowiłaś zrobić pierwszy krok i to ty zainicjowałaś związek. Chłopak z początku nie wiedział co odpowiedzieć, lecz ostatecznie się zgodził.

«co jego drużyna powie na Wasz związek?»
Miłość zakwitła

«co mu się w Tobie podoba?»
Uśmiech szczególnie oraz zaangażowanie

«co go w tobie denerwuje?»
Zabierasz mu żarcie

«O kogo jest zazdrosny?»
Oikawa Tooru

«twoja tapeta na telefonie»

«co robi kiedy jest Ci zimno?»Za bardzo nie ma pojęcia co wtedy powinien zrobić, więc po prostu daje Ci kurtkę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

«co robi kiedy jest Ci zimno?»
Za bardzo nie ma pojęcia co wtedy powinien zrobić, więc po prostu daje Ci kurtkę.

«jak go nazywasz?»
Farmer

«najgorszy prezent jaki mu podarowałaś?»
Nasiona nielegalnych roślin

«co twoi rodzice o nim sądzą?»
Bardzo go lubią i od początku próbowali Was zeswatać, gdy dowiedzieli się, że jesteście razem bardzo się ucieszyli.

«co jego rodzice o Tobie sądzą?»
Cieszą się, że znalazł sobie porządną dziewczynę i to Ciebie, która uwielbiali już od dzieciaka.

«co robi kiedy masz okres?»
Spędza z Tobą bardzo dużo czasu, choć czasami dajesz mu nieźle popalić.

«co robi gdy jest zazdrosny?»
Zwyczajnie tego nie okazuje, sama musisz się domyślić. Po niektórych zachowaniach widać, że jednak trochę tych emocji posiada i nie potrafi ich wszystkich w sobie stłumić.

«co robi gdy budzi się obok Ciebie?»
Delikatnie Cię szturcha, by Cię obudzić. Jednak gdy to nie działa po prostu wstaje i idzie zrobić Wam śniadanie.

«o co się pokłócicie?»
O to, że zbyt dużą uwagę poświęca siatkówce.

«jak się godzicie?»
Po prostu wyjaśniacie sobie to na spokojnie jak dojrzali ludzie, bardzo często rozmawiając wtedy przez telefon.

«jaki kraj chciałby z Tobą odwiedzić?»
Japonia wystarczy.

«kto rządzi w Waszym związku?»
Zależy od sytuacji.

«jak zareaguje na Twoje zdjęcie z dzieciństwa?»
,,Ale miałem piękną przyjaciółkę wtedy"

«kogo z jego znajomych lubisz najbardziej?»
Satori Tendou

«jak masz go zapisanego w kontaktach?»
Kolba

«jak zareaguje gdy nie przyjdziesz na jego mecz?»
Nic nadzwyczajnego. Gra tak samo dobrze i żyje ze świadomością, że wynagrodzisz mu to po meczu, gdy już przyjdzie do Ciebie z informacjami.

«za co przebierze się na hallowen?»
Wydymany farmer

«jakie zwierze sobie kupicie?»
Krowę

«gdzie lubi Cię całować?»
Po brzuchu

~~~
zyje ale ide spac pa niedlugo rozdzial z opowiadania kenmaxoc a potem wstawie tu blizniakow

~~~zyje ale ide spac pa niedlugo rozdzial z opowiadania kenmaxoc a potem wstawie tu blizniakow

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

cudo

Haikyuu!! «preferencje»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz