Satori Tendou {uzupełnienie}

1.6K 43 40
                                    

«spotkanie»

Razem z przyjaciółką postanowiłaś wybrać się na trening Waszej szkolnej, męskiej drużyny siatkarskiej. Oczywiście zgodziłaś się na jej pomysł. Bardzo lubiłaś siatkówkę, sama również w nią pogrywałaś, lecz nie czysto sportowo, a bardziej dla siebie. Najbardziej rzucił Ci się w oczy niesamowity refleks środkowego. Zauważyłaś, że chłopak doskonale czyta atak przeciwnika, co pozwala mu dobrze zablokować piłkę. Gdy trening się zakończył natychmiast wyszłaś z sali, skoro już nie będzie co oglądać, to nie zamierzasz tracić czasu i wrócisz do domu na obiad. Twoja przyjaciółka została z wiadomych przyczyn (hot ciałka) na hali. Poczułaś, że ktoś łapie Cię za ramię, odwróciłaś się i ujrzałaś czerwonowłosego. Przedstawił się jako Satori Tendou, oznajmił również, że przyszedł zagadać, ponieważ widział jak przyglądasz mu się przez cały trening. Momentalnie zesztywniałaś i zawstydzona spuściłaś głowę w dół.

«co o tobie pomyślał?»

Chooooleraaaaaaa, jaka urocza!

«po jakim czasie stajecie się przyjaciółmi?»

2 miesiące

«co mówisz żeby go wkurzyć?»

Wygląda jak klaun.

«kto was shipuje?»

Praktycznie cała drużyna.

«wasze ulubione zajęcie»

Rozweselanie oraz męczenie Ushibaki.

«wyznanie uczuć»

Nie sprawiło mu to żadnych kłopotów. Wyznał co do Ciebie czuje podczas powrotu z treningu. Oczywiście zrobił to pół żartem, pół serio. Zorientowałaś się o co chłopakowi chodzi i również mu się zwierzyłaś ze swoich uczuć.

«co jego drużyna powie na Wasz związek?»

,,Oho, dobrały się dwa spizgańce" - oczywiście w formie żartu. Szczerze Wam pogratulują i życzą szczęścia.

«co mu się w Tobie podoba?»

Poczucie humoru i to jaka jesteś malutka, słodziutka.

«co go w tobie denerwuje?»

Właściwie to nic takiego, poza tym gdy pokazujesz swą agresywną stronę i nie patrzysz na niego podczas treningów.

«O kogo jest zazdrosny?»

Eita Semi

«twoja tapeta na telefonie»

«co robi kiedy jest Ci zimno?»

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

«co robi kiedy jest Ci zimno?»

Przytula Cię i ubłagany ostatecznie daje Ci bluzę.

«jak go nazywasz?»

Klaun, po prostu Satori

«najgorszy prezent jaki mu podarowałaś?»

Maszynka do włosów w parze z czarną farbą.

«co twoi rodzice o nim sądzą?»

Trochę nadpobudliwy, niezrównoważony chłopak.

«co jego rodzice o Tobie sądzą?»

Z początku nie wydawałaś się miła, lecz z czasem naprawdę bardzo Cię polubili.

«co robi kiedy masz okres?»

Jak najbardziej stara się Ciebie unikać, ostatecznie próbuje załagodzić atmosferę proponując wspólny wieczór.

«co robi gdy jest zazdrosny?»

Gdy zauważy, że jakiś lamus próbuje Cię poderwać, natychmiast wkracza do akcji. Oczywiście bez agresji. Uświadamia mężczyźnie, że jesteście w związku, a ten odpuszcza.

«co robi gdy budzi się obok Ciebie?»

Na jego twarzy pojawia się cwaniacki uśmiech, lecz odrazu odrzuca wszystkie niestosowne myśli. Delikatnie Cię przytula i idzie spać dalej z nadzieją, że to ty będziesz musiała go obudzić, a nie na odwrót.

«o co się pokłócicie?»

Przeżywałaś dość ciężki okres w życiu. Satori stwierdził, że nic Ci nie będzie, a on nie ma czasu Cię niańczyć, ponieważ zwiększyli liczbę treningów. Spięliście się o to, że przestałaś go obchodzić (choć wcale tak nie było).



~~~

HEJKAAA! Właśnie jest za mną nieprzespana nocka i jakoś godzinke temu stwierdziłam, ze cos napisze. Do tego popsulam sobie telefon i jestem pol przytomna wiec soraski za bledy jak sytuacja sie ustabilizuje to go poprawię pondro wariaty

 Do tego popsulam sobie telefon i jestem pol przytomna wiec soraski za bledy jak sytuacja sie ustabilizuje to go poprawię pondro wariaty

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Haikyuu!! «preferencje»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz