«co robi kiedy masz okres?»

2.2K 66 64
                                    

• Hinata Shoyo •
Niezbyt ogarnia jak działają wtedy kobiety, więc pyta starszych kolegów z drużyny. Shoyo staje się bardziej potulny i wręcz możesz nim wtedy pomiatać, bo biedny boi się, że Cię zdenerwuje.

• Kageyama Tobio •
Chłopak stara się spędzać z Tobą jak najmniej czasu, bo zdaje sobie sprawę, że jego niektóre odzywki mogą działać na Ciebie zbyt ,,pobudzająco". Czasami podrzuca Ci pod drzwi podpaski i słodycze.

• Yamaguchi Tadashi •
Tadashi jest wtedy najsłodszym chłopcem jakiego widział świat. Stara się z Tobą spędzać jak najwięcej czasu. Gdy jesteś przygnębiona zawsze zaproponuje Ci jakieś zajęcie aby nadal widział Twoją wesołą twarzyczkę.

• Tsukishima Kei •
Kei potrafi być wtedy ,,uroczy" na swój sposób. To znaczy... Nie odzywa się tak dużo, stara się uspokoić swoje chamskie dogryzki i od czasu do czasu niespodziewanie Cię przytuli.

• Sugawara Koushi •
Suga staje się typową nadopiekuńczą mamą. Jesteś jego oczkiem w głowie. Najlepiej żebyś nie ruszała się z łóżka, bo jeszcze Cię coś poddenerwuje albo zasmuci.

• Yū Nishinoya •
Wyraża swoją największą miłość do Ciebie. Chodzi jak typowy przylepa i Cię ciągle komplementuje. Z czasem zaczyna Cię to irytować i wyżywasz się na biednym chłopaczynie, który chciał tylko dobrze.

• Bokuto Koutarou •
Sowa jednak woli się wtedy nie mieszać i nie spędza z Tobą jakoś dużo czasu. Zazwyczaj stara się ulotnić do Akaashiego.

• Kuroo Tetsurou •
Chłop kupuje Ci mase słodyczy, ale jakoś ulgowo nie traktuje. Wręcz świadomość tego, że masz okres powoduje u niego jeszcze większą chcice (?¿?).

• Kenma Kozume •
Kenma zaczyna się jakoś więcej odzywać. Zaprasza Cię na nocki i kupuje dużo słodyczy. Zazwyczaj siedzicie pod kocykiem i oglądacie serial lub gracie w gry.

• Iwaizumi Hajime •
Iwaizumi nie zmienia się jakoś bardzo. Fakt jest trochę milszy i bez żadnego ,,ale" pójdzie Ci do sklepu, ale nadal musisz się domagać aby poświęcał Ci więcej uwagi.

• Oikawa Tooru •
Tooru przeżywa to tak jak ty. Też potrzebuje czułości, słodyczy i dużo uwagi. Zazwyczaj idziecie wspólnie w kimę albo obejrzycie jakiś horror.

• Akaashi Keiji •
Woli spędzać z Tobą czas kiedy masz okres, niż z emo Bokuto. Często Cię całuje i przytula abyś nigdy nie poczuła się samotna.

• Lev Haiba •
On totalnie nie wie jak zajmować się dziewczyną. Chociaż próbuje Ci jak najbardziej dogodzić, to i tak ciągle Cię denerwuje i spierdala sytuację.

~~~

Hejka, cos takiego powstalo bo czemu nie. Pisze to o 2 w nocy i słucham sztos płyty Quebo kocham go

 Pisze to o 2 w nocy i słucham sztos płyty Quebo kocham go

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Haikyuu!! «preferencje»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz