«spotkanie»

3.8K 96 72
                                    

• Hinata Shoyo •
Byłaś nową uczennicą w Karasuno. Od dość dawna interesowałaś się siatkówką, a że klub siatkarski ogłosił poszukiwania na nową menadżerkę odrazu się zgłosiłaś. Chłopcy bardzo przyjaźnie Cię powitali. Najbardziej zwróciłaś uwagę na rudego karzełka - z czego Ci wiadomo nazywał się Hinata Shoyo i był pierwszakiem. Więc pewnego razu postanowiłaś poznać go bliżej.

• Kageyama Tobio •
Odkąd dołączyłaś do klubu siatkarskiego jako menadżerka, Kageyama dosłownie Cię wykorzystywał. Podawać piłki musiałaś ty, nie mógł być to ktoś inny. Bo ty to robiłaś najlepiej. Dokładnie to samo było z podawaniem picia i ręczników... Ale nie przeszkadzało Ci to, polubiłaś Tobio i fajnie spędzało się z nim czas.

• Yamaguchi Tadashi •
Yamaguchi był Twoim bliskim przyjacielem z dzieciństwa. Wasze mamy poznały się w pracy, zaprzyjaźniły się, a wy nie mieliście wyjścia i musieliście się poznać. Macie bardzo podobne charakterki i taki sam pogląd na świat, dlatego razem miło wam się spędza czas.

• Tsukishima Kei •
Wpadłaś na niego przechadzając się po szkolnym korytarzu. Fakt, faktem była to Twoja wina, bo zamiast patrzeć na drogę, wzrok miałaś wbity w telefon. Kei burknął coś obraźliwego pod nosem, ty sprzedałaś mu ślicznego środkowego palca i tyle się widzieliście.
(Od nienawiści do miłości prosta kreska!)

•Sugawara Koushi•
Znałaś go od początku Twojej nauki w Karasuno. Wychowawca zlecił Wam pracę w parach i akurat wypadło na to, że pracujesz z Sugawarą. Chłopak był bardzo sympatyczny i przyjacielski. Wykonanie pracy poszło Wam szybko i przez pozostały czas rozmawialiście sobie o bzdetach.

• Yū Nishinoya •
Byłaś bardzo bliską znajomą Sugamamy. Właściwie to chodziliście do tej samej szkoły. Pewnego dnia zaprosił Cię na trening, a ty z chęcią przyszłaś pooglądać rozgrywkę siatkarzy. Z pewnością polubiłaś Yū, a on polubił Ciebie.

• Bokuto Koutarou •
Często odwiedzasz Akaashiego, ponieważ jesteś jego rodziną, co prawda daleką rodziną, ale kontakt macie niesamowity. Sowiego kapitana poznałaś niedawno, chociaż już od dawna nalegałaś. A dlaczego Keiji tak zwlekał z Waszym spotkaniem? Bo wstydził się za swojego głupiego przyjaciela.

• Kuroo Tetsurou •
Twoja przyjaciółka ,,przypadkiem" popchnęła Cię na Tetsurou w czasie przerwy i tak zaczęła się kłótnia na ,,przepraszam". On przepraszał Ciebie, ty przepraszałaś go i tak bez końca... Przerwał wam to dzwonek na lekcje i jedyne co zdążył od Ciebie wyciągnąć to imię i nazwisko.

• Kenma Kozume • <3
[Imię przyjaciółki] zaciągnęła Cię siłą na trening siatkarzy. Chciała popodziwiać Kuroo i postalkować nowego pierwszorocznego. Ty zdecydowanie wolałaś iść do domu pooglądać anime lub seriale, ale cóż... Nie miałaś wyjścia. W oko wpadł Ci ich rozgrywający, dość niski blondyn. Był uroczy. Chłopcy po skończeniu treningu zabrali się za sprzątanie, a wy zgłosiłyście się do pomocy. Chciałaś podnieść jedną z piłek, ale zamiast przedmiotu poczułaś czyjąś dłoń. Zawstydzona zabrałaś rękę i spojrzałaś na tą osobę. To był z czego ci wiadomo - Kenma. Chłopak lekko zawstydzony mruknął coś pod nosem... Zrozumiałaś, że on raczej rozmowy nie zacznie, więc przedstawiłaś się, a reszta wyszła jakoś sama z siebie.

• Iwaizumi Hajime • <3
Należałaś do damskiego klubu siatkarskiego, byłaś rozgrywającą w głównym składzie. Akurat wypadł wam trening w tych samych godzinach co chłopakom, a więc postanowiliście podzielić się na mieszane drużyny i zagrać jakiś krótki meczyk. Wyszło na to, że w swojej drużynie miałaś Oikawe i Hajime co zapewniło Ci wygraną. W czasie krótkich przerw często z nim rozmawiałaś, oczywiście z Tooru też, bo go nigdzie nie może zabraknąć.

• Oikawa Tooru •
Podziwiałaś Oikawe za jego wyśmienitą grę i podejście do siatkówki, chociaż jedną z jego napalonych fanek nie byłaś. Chłop również miał Cię na oku od pewnego czasu, aż w końcu w czasie jednej z przerw między lekcyjnych zagadał do Ciebie i spytał o imię.

• Akaashi Keiji • <3
Poznałaś Akaashiego siedząc na dywaniku u dyrektora... Oczywiście razem z Bokuto. Bardzo spodobał Ci się jego spokojny charakter i miło się z nim rozmawiało. Niestety tą spokojną atmosferę przerywał Wam Koutarou, bo zachciało mu się poszukiwać atencji...

• Lev Haiba •
Ruska poznałaś na początku roku szkolnego. Usiadł w ławce za Tobą i co jakiś czas zaczepiał Cię w nie wiadomo jakim celu. Trwała godzina wychowawcza, więc nic ciekawego do roboty nie miałaś, postanowiłaś wreszcie zwrócić uwagę na chłopaka i miło się zaskoczyłaś, gdyż okazał się bardzo sympatyczny.

~~~

No, no dzięki napisaniu tego rozdzialu zobaczyłam, że tak naprawdę w Haikyuu kocham wszystkich. Naprawdę wszyscy mają swój cholerny urok (oprócz Ushibaki).

A no, przez okładkę polubiłam uroczą naturę Shoyo, więc spodziewajcie się dużo słodkości z jego strony ^^

żegnam was z najbardziej uroczym i (nie) najmilszym panem jakiego widział świat <3 bosszzz nie moge sie na niego napatrzec *fangirl*

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

żegnam was z najbardziej uroczym i (nie) najmilszym panem jakiego widział świat <3 bosszzz nie moge sie na niego napatrzec *fangirl*

Haikyuu!! «preferencje»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz