*Λαρα:[Τελικά διαλέξαμε να δούμε το κλαμπ των χωρισμενων.. Βάλαμε την ταινία ήρθε η παραγγελία και σταματήσαμε την ταινία... Πήγα εγώ.. Και άνοιξα ένας εμφανισημος νέος γύρω στα 20-23 με σκαναρε από πάνω μέχρι κάτω..] φίλος;; τα μάτια μου ειναι εδώ;;[και του έδειξα τα μάτια μου]πόσο κοστίζουν ρώτησα;;;
*Μαρκος:Γειά.. Είμαι ο Μάρκος.. Έχεις δύο επιλογές.. Ή να πληρώσεις τις πίτσες ή να βγούμε για ενα ραντεβού και να σου τις κάνω δώρο..
*Λαρα:Αχού το μωρέ.. Εχεις και εσύ δύο επιλογές.. Ή μου λες πόσο κάνουν και σου τις πληρώνω ή φεύγεις έτσι όπως είσαι γιατί αρχίζουν και τελειώνουν τα μέρη που κριβω τα πτώματα... [γούρλωσε τα μάτια του και μου έδωσε τις πίτσες τρομαγμενος λέγοντας]
*Μαρκος:15,90
*Λαρα:Ανάσταση.. Ευχαριστώ.. [έκλεισα την πόρτα και μπήκα μέσα είδα την Maggie να έχει σκάσει στα γέλια..] Μαααα αν είναι δυνατόν.. Μου την έπεσε κανονικότατα..
*Maggie:Το καλό είναι ότι το πίστεψε κι όλα.. Σε κάποια φάση νομιζα ότι θα σηκωθεί να φύγει τρέχοντας..
*Λαρα:Και εγώ το πίστεψα.. Αλλά αν έφευγε με το φαγητό μου τότε είναι που θα τον σκότωνα οντως....
*Maggie:Εσυ που δεν πεινουσες..
*Λαρα:Ναι... Εμμ πρέπει να σου πω κάτι.. Είσαι η κολλητή μου και δεν θέλω και δεν μπορώ να μην σου λέω την αλήθεια..
*Maggie:Τι εχεις;;; τι έγινε;; ξέρεις ότι μπορείς να μου πεις τα πάντα και θα σε βοηθήσω...
*Λαρα:Το ξέρω και αν το ξέρεις και εσύ θα είναι ανακούφιση κατά κάποιον τρόπο.. Λοιπόν.. Εδώ και λίγες μέρες δεν τρώω ή και να φάω κάνω εμετο και τα βγάζω όλα.. Φοβάμαι ότι θα περάσω πάλι τα ίδια όπως στο γυμνάσιο.. Δεν θέλω,τα θυμάμαι και τρομάζω αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.. Δεν μπορω να το σταματήσω.. Δεν ξερω τι να κάνω.. Εχθές ήταν η πρώτη μέρα που έφαγα στο τραπέζι και δεν έκανα εμετο.. Αυτό γίνεται εδώ και μιάμιση βδομάδα..
*Maggie:Είσαι τρελή;;; πέρασε μια μιση βδομάδα και μου το λες τώρα;; πάλι καλά για εχθές.. Λοιπόν μην φοβάσαι.. Εγώ είμαι εδώ θα το πολεμήσουμε μαζί.. Αλλά πρέπει να φας.. Υποσχεσου μου ότι δεν θα κάνεις εμετο και σήμερα.. Σε παρακαλώ πολύ.. Είναι ανάγκη να το ξέρω..
*Λαρα:Καλά θα φάω.. Maggie μου δεν το ελέγχω αν θα κάνω εμετό ή όχι αλλά όσο περνάει από το χέρι μου σου το υποσχομαι.. Πρέπει να μιλήσω με τον Άρη.. Είναι γιατρός όλο και κάτι θα ξέρει.. Θα μου πεις για να διάλεξε την μάνα μου την τύφλα του ξέρει αλλά είναι πολύ καλός γιατρός..
*Maggie:Μου αρέσει που δεν χάνεις ποτέ το χιούμορ σου.. Να του μιλήσεις.. Αλλά πρέπει να σε καλύψει με το ιατρικό απόρρητο και άμα το κάνει τότε θα έχεις και βάση να του πεις και για τα χαρακωματα.. Μόνο τότε όμως να το επιβεβαιώσουμε πρώτα και μετά..
*Λαρα:Ωραία.. Σε ευχαριστώ ρε pancake μου.. Αντε να δούμε την ταινία να φαμε και να πάμε καμιά βόλτα να ξεσκασουμε.. [βάλαμε την ταινία έφαγα ολη την πίτσα γιατί η κολλητή μου με ξέρει και μου παράγγειλε την μικρή αλλά έφαγα και ολόκληρη την σαλάτα μου.. Η ταινία τελείωσε..] πφφφ νιώθω ότι θα σκάσω..
*Maggie:Λογικο έχεις να φας πόσες μέρες και τα έφαγες όλα... Πάμε να ντυθουμε να φύγουμε!!!
*Λαρα:Εμμ Maggie δεν έχω άλλα ρούχα έχω μόνο για αύριο για το σχολειο και για την προπόνηση..
*Maggie:Και εγώ τι κάνω εδώ;; έτσι κι αλλιώς τα πιο πολλά σου ρούχα είναι μαύρα.. Θα βάλεις και κανένα χρώμα επάνω σου..
*Λαρα:[πηγε στην ντουλάπα της και έψαχνε ρούχα να μου βγάλει.. Μετά από 10 λεπτά μου έβγαλε αυτά..⬇️]
YOU ARE READING
Δεν είναι αδερφός μου και δεν θα γίνει ποτέ αδερφός μου
ChickLitΗ (Σταυρούλα)Λαρα έχασε τον πατέρα της όταν ήταν 12.. Η μητέρα της Ρόζα όμως θέλησε να συνεχίσει την ζωή της.. Ο πασίγνωστος Άρης είναι ο καινούργιος της πατρίος και ο (Λεωνίδας)Λεον ο μονακριβος γιος του.. Τι θα γίνει όταν αυτά τα δύο παιδιά αρχίσο...