*Λαρα:[Ξύπνησα το πρωί γιατί άκουσα την πόρτα να χτυπάει.. Ποιος μαλακας διάολος πρωί-πρωί δεν κοιμάται και θέλει να μην κοιμάμαι και εγώ.. Η πόρτα συνέχισε να χτυπάει.. Το καλό που το θέλω να είναι σημαντικό γιατί αλλιώς θα τον χτυπησω πιο δυνατά από ότι χτυπάει την πόρτα.. Εεεεεε και δεν σταματάει.. Τα νεύρα μου πρωί-πρωί αντε να πάω στην Maggie να κοιμηθούμε σαν άνθρωποι...] ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΟΛΟΣ ΠΡΩΊ-ΠΡΩΊ ΓΑΜΩΤΟ!!!ΑΝΟΙΧΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΊΤΕ.. [στο ακουσμα των λέξεων άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα το βόδι ο Λεόν... Εεεεε αυτός θα τα ακούσει τώρα.. Δεν χόρτασε από εχθές που με είδε ήρθε για συνέχεια..] τι θες πρωί-πρωί άνθρωπε μου και με ξυπνάς;;; δεν θυμάσε τι ώρα ήρθαμε εχθές;;; σου έλειψα και ήρθες να με ελέγξεις;;; ή νόμιζες το έσκασα;;;
*Λεόν:[κοιτούσα το δωμάτιο της δεν μοιάζει με δωμάτιο κοριτσιού, μπλε τοίχοι παντού αφίσες και μετάλλια, διπλώματα, κύπελλα από μποξ από motocross.. Τα έχασα είναι η αλήθεια..] Καλημέρα και σε εσένα μικρή.. Όσο για το ότι πριν λίγο με έβρισες δεν ήταν και τελείως ανθρώπινο,αλλα από ότι βλέπω σε ξύπνησα οπότε δικαιολόγησε.. Ήρθαμε στις 3 από όσο θυμάμαι.. Αλλά έχω ξυπνήσει εδώ και πόσες ώρες.. Σήμερα μετακομίζουμε εδώ.. Οπότε έφτιαξα τα πράγματα μου..
*Λαρα:Καλημέρα.. Εγώ είμαι μικρή;;; μήπως μικρό είναι κάτι άλλο;;; καλά και από εμένα τι θες βραβείο;; ολόκληρο σπίτι είναι έχει πόσα δωμάτια βρες κάποιο και χώσου μέσα..
*Λεόν:Μήπως θέλεις να δεις αν είναι μικρό ή όχι;; εμμμ θέλω βοήθεια με τα πράγματα μου.. Θα έρθεις να με βοηθήσεις;; η μητέρα σου με έστειλε.. [δεν πρόλαβα να ολοκληρωσω την πρόταση και τα χαρακτηριστικά της σκληρυναν απότομα.. Ωχχχχ δεύτε τελευταίων ασπασμων]
*Λαρα:Να μου λείπει.. Πρωί-πρωί έχεις όρεξη μου φαίνεται αλλά εγώ όχι μόλις μου χάλασες τον ύπνο φίλος.. Πφφφ με ξύπνησες που με ξύπνησες οπότε ναι θα σε βοηθήσω.. [πάλι αυτή μπροστά μου.. Θα τσιριξω καμία μέρα σας το λέω.. Να δω πότε θα φύγω από εδώ μέσα σαν πριγκίπισσα με έχει δεν μπορώ να πω αλλά δεν ξέρω τι θα πει η λέξη αγάπη και στοργή.. Ότι έμαθα έμαθα από τον πατέρα μου και μετά από την κυρία Άννα γιαυτό και δεν πολύ κοντεύω αγόρια γιατί δεν θέλω να πληγωσω κάποιον αλλά ούτε να πληγωθω και εγώ.. Αλλά με τον Αλεξ είναι διαφορετικά δεν τρέφει αισθήματα για καμιά οπότε είναι αλλιώς από την άλλη δεν θέλω ένα πιδημα και τέλος αλλά δεν ξέρω πως να κρατήσω μια σχέση.. Αχχχ έχω και τον άλλον δίπλα μου τον ξέχασα] η μάνα μου;;; σε έστειλε η μάνα μου;;; και εσύ ήρθες;;; μόνη μου μιλούσα εχθες γαμωτο μου;;; τι δεν καταλαβαίνεις;;; φυγε...φυγε έτσι όπως είσαι...
*Λεόν:[Ωχχχ το κόβω να τσιριζει μου λέει να φύγω αλλά δεν θέλω περνάω καλά μαζί της έχει πλάκα η μικρή δεν είναι σαν τα άλλα τα ξυλαγκουρα που έχουμε στο σχολείο..] ηρέμησε.. Ηρέμησε... Γαμω... Άμα δεν ήθελα και η μανα σου να με έστελνε και ο πατέρας μου να με έστελνε δεν θα ερχόμουν.. Μαζί μιλούσαμε το βράδυ σε άκουγα.. [και χωρίς να το καταλάβω είχα κάτσει δίπλα της και την πήρα αγκαλιά όταν το κατάλαβα απομακρυνθηκα κατευθείαν.. Αυτό που με παρεξενεψε είναι ότι αφέθηκε στην αγκαλιά μου και δεν με έσπρωξε σαν να το ήθελε και αυτή..] Συγνώμη δεν το κατάλαβα.. Αλλά σου το ξαναλέω άμα δεν ήθελα δεν θα ήμουν εδώ..
*Λαρα:Καλά.. Καλα.. [με αγκάλιασε... Το πιο παράξενο είναι ότι την ήθελα αυτήν την αγκαλιά.. Και αφεθηκα πάνω του.. Είναι καλός τελικα.. Μωρέ.. Είναι ένα καλό βόδι.. Θα τον βοηθήσω και αυτός με βοήθησε εχθές και με την μηχανή και με τον Αλεξ και με το πρόβλημα μου ήταν δίπλα μου,είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω..] Έλα πάμε να σε βοηθήσω.. Μην ανησυχείς όλα κομπλέ.. Διάλεξες σε ποιο δωμάτιο θέλεις να μείνεις;;; που θα πάμε τα πράγματα;;
*Λεόν:Ωραία σε ευχαριστώ...Τώρα να σου το πω και να μην νευριάσεις;; δεν φταίω εγώ.. Εγώ εντολές ακολουθαω μόνο.. Η μητέρα σου με έβαλε να μείνω στο απέναντι από εσένα...
*Λαρα:Μάλιστα.. Όχι δεν θα νευρίασω γιατί ξέρω ότι το κάνει επίτηδες για να μου σπάσει τα νεύρα.. Σε χρησιμοποιεί για να μου υποδείξει το χθεσινό συμβαν.. Δεν πειράζει.. Έτσι κι αλλιώς δεν έχω και τεράστιο πρόβλημα μαζί σου ειδικά μετά τα χθεσινά και σε ευχαριστώ..
*Λεόν:Τίποτα οπότε όλα οκ;;
*Λαρα:Ναι.. Έλα πάμε... [σηκώθηκα από το κρεβάτι και έφυγα σουμπιτο στο μπάνιο.. Έκανα τα απαραίτητα και βγήκα.. Ο Λεόν με κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω.. Μα τι στο κόρακα πρωί-πρωί;; κοιταζομαι στον καθρέφτη.. Οοουυυυυ σωστά.. Είμαι με τις πιτζάμες... Και όχι οποιεσδήποτε πιτζάμες αλλά τις αγαπημένες μου πιτζάμες.. Μου τις είχε πάρει η μητέρα μου και γιαυτό ήταν ροζ αλλά και πάλι τις φοράω γιατί μου αρέσουν... Και επειδή κάποιοι θα έχετε μπερδευτεί λένε μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις οπότε...
YOU ARE READING
Δεν είναι αδερφός μου και δεν θα γίνει ποτέ αδερφός μου
ChickLitΗ (Σταυρούλα)Λαρα έχασε τον πατέρα της όταν ήταν 12.. Η μητέρα της Ρόζα όμως θέλησε να συνεχίσει την ζωή της.. Ο πασίγνωστος Άρης είναι ο καινούργιος της πατρίος και ο (Λεωνίδας)Λεον ο μονακριβος γιος του.. Τι θα γίνει όταν αυτά τα δύο παιδιά αρχίσο...