Part 34

68 4 0
                                    

*Λαρα:[οι μέρες από εκείνη την μαγική νύχτα για εμένα πέρασαν γρήγορα.. Σήμερα είναι Τετάρτη.. Ξυπνησα επειδή οι ακτίνες του ήλιου έπεφταν στα μάτια μου.. Όταν κατάλαβα ότι ήμουν μέσα στην αγκαλιά του Λεόν,ένα χαμόγελο προσγειώθηκε στα χείλη μου.. Ακόμα κοιμάται.. Πήγα να κλείσω τα μάτια μου,αλλά άκουσα την μητέρα μου να μας φωνάζει να παμε για πρωινό..] Λεόν;; Λεόν;; Λεόν ξύπνα.. [τίποτα ο Λεόν,ήξερα πως θα τον ξυπνήσω για τα καλά,ανέβηκα επάνω του και καθησα στον φίλο του και άρχισα να κουνιέμαι μπρος-πίσω.. Για το πότε άνοιξε τα μάτια του χαμπάρι δεν πήρα.. Το κατάλαβα ότι ξύπνησε όταν με είχε ήδη βάλει από κάτω του.. Άκουσα ξανά την μητέρα μου να φωνάζει..] Κατεβαινω σε λίγο μαμα και επειδή το βοδι δεν θα έχει ξυπνήσει θα τον ξυπνήσω εγώ μαμα.. Μην ανησυχείς..
*Μαμα:Εντάξει μωρό μου.. Γρήγορα να μην αργήσετε για το σχολείο.. Εμείς φεύγουμε.. Στις 4 θα ειμαστε στην πίστα..
*Λαρα:Εντάξει μαμά,θα σας περιμένω.. [και άκουσα που εφυγαν..] ΦΑΚ σήμερα έχω το τοπικό..
*Λεόν:Βόδι εεε;; δvΔεν θα έχω ξυπνήσει εε;; Μην βρίζεις πριγκίπισσα.. Θα είμαι εκεί..
*Λαρα:Μα δεν θα είχες ξυπνήσει αν δεν σε ξυπνούσα.. [τον είχα γυρίσει πάλι και ανέβηκα επάνω του.. Καθησα στον φίλο του και πήγαινα με πιο πολύ δύναμη μπρος-πίσω.. Μουγγρισε και είπε το όνομα μου 2-3 φορες και μου αρέσει να τον βλέπω έτσι και να τον ακούω.. Ένιωθα ότι ήταν ήδη σκληρός.. Πήγα να κατέβω εφόσον τελείωσα αλλά με τράβηξε και με έβαλε από κάτω του..] Εχουμε σχολείο..
*Λεόν:Ναι αλλά δεν έχουμε κάνει πολλές απουσίες,σχεδόν καθόλου.. Μην δημιουργεις πρόβλημα που δεν μπορείς να το λύσεις μετά..
*Λαρα:[του έσκασα ένα χαμόγελο γιατί το ήξερα ότι το είπε επειδή του το είχα πει εγώ πριν λίγο καιρό.. Μου έβγαλε τα εσώρουχα και πήγε κατευθείαν στην περιοχή μου και άρχισε και έκανε κυκλικες κινήσεις.. Έβαλε δύο δάχτυλα μαζί μέσα μου και το μόνο που έκανα είναι να λέω το όνομα του,για την ακρίβεια να το φωνάζω.. Έβαλε και ενα τρίτο μετά από λίγο και συνέχισε βάναυσα και αυτό με τρελαίνει.. Μετά από λίγο ξεκίνησε να αυξάνει ταχύτητα και εγώ πλέον φώναζα ξεκάθαρα το όνομα του από ευχαρίστηση..] Μάλλον δεν θα πάμε σχολείο την πρώτη ώρα.. [και μου χαμογέλασε..]
*Λεόν:Συμφωνώ.. Ανυπομονώ για την 7 μέρη..
*Λαρα:[είπε και του χαμογέλασα πίσω.. Άνοιξα το συρτάρι από το κομοδίνο μου, εσκισα ένα προφυλακτικό και τον γύρισα για να είναι απο κάτω μου.. Του το φόρεσα και το έκανα αργά και βασανίστηκα.. Τον είχα δει που το ευχαριστιοταν.. Είχε ρίξει πίσω το κεφάλι του και συνέχιζα να κάνω αργές κινήσεις εκεί κοντά..] Θέλω να σε νιώσω μέσα μου.. [του είπα και ανέβηκα και έβαλα τον φίλο του μέσα μου.. Έβαλε τα χέρια του στην μέση μου και συνέχιζα να πηγαινω πάνω-κάτω..] Σε θέλω.. [του είπα και με γύρισε και ήταν από πάνω μου.. Μπήκε μέσα μου και άρχισε να πηγαίνει αργά..] Γιατί με βασανίζεις;; Σε θέλω σου είπα..
*Λεόν:Μωρό μου πριν λίγο έκανες αρκετή ώρα να μου βάλεις το προφυλακτικό και να μην θυμηθώ το πως με ξύπνησες.. Σειρά μου τώρα.. [της ειπα και στραβομουτσούνιασε..]
*Λαρα:[πηγα να τον γυρίσω,αλλά δεν με άφησε.. Με έβαλε από κάτω του πάλι..] Κάνε κάτι.. Δεν έχω σκοπό να περιμένω για πολύ.. [του είπα και νευρίασε.. Αυτό ειναι.. Τον έφερα απλά με τα νερά μου.. Τόσο δύσκολο ήταν να κανει αυτο που του ζήτησα πιο πριν;; Τον ένιωσα να μπαίνει μέσα μου και ευχαριστήθηκα τόσο πολύ.. Εμπειξα τα νύχια μου στην πλάτη του και αυτός ξεκίνησε πιο γρήγορες και βίαιες κινήσεις.. Μου αρέσει όταν είναι νευριασμενος.. Τόση ηδονή νιώθω πρώτη φορά.. Φώναζα το όνομα του και το ευχαριστιοταν αρκετά..] ΛΕΌΝ.. ΑΧΧΧ ΝΑΙΙΙ ΛΕΟΝΝΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑΑ.. [Το μόνο που του είπα.. Και έκανε αυτό που του είπα.. Πλέον είχαμε γίνει ένα.. Μου αρέσει να τον αισθάνομαι μέσα μου.. Είναι απλά το καλύτερο συναισθημα που έχω νιώσει ποτέ.. Μετά από λίγο τελειώσαμε και οι δύο μαζί..] Δεν θα μπορέσω ποτέ να σε χορτασω.. Κάθε φορά μαζί σου είναι διαφορετική και πιο μαγική από την προηγουμενη..
*Λεόν:Μπορείς να με ξυπνάς έτσι κάθε πρωί;; [και γέλασε..] Είναι ο καλύτερος τρόπος που έχεις βρει.. Τι εννοούσες ότι δεν έχεις σκοπό να περιμένεις για πολύ;;
*Λαρα:Ήξερα ότι θα νευριάσεις και θα κάνεις ότι σου πω μετά οπότε έπαιξα λίγο μαζί σου για να πάρω αυτό που θέλω.. Υποκριτική.. Δεν φταίω εγώ.. Είμαι καλή τελικά.. [είπα και προσγειώθηκε μια σφαλιάρα στο μέτωπο μου..] Αουτςς..[είπα και γελάσαμε..] Πρέπει να πάμε σχολείο.. Και έχω και τον αγώνα.. Τώρα είμαι σίγουρη ότι θα κερδίσω.. [του είπα και χαμογέλασα..]
*Λεόν:Γιατί τόση σιγουρια;; Θέλω να κερδίσεις εννοείται.. Αλλά γιατί είσαι τόσο σίγουρη;;
*Λαρα:Γιατί στο τέλος της πίστας θα έχω ένα έπαθλο..
*Λεόν:Τι έπαθλο;;
*Λαρα:Το βράδυ εσένα στο κρεβάτι μου.. [του είπα και με αγκάλιασε..] Ελα πρέπει να κάνουμε μπάνιο και να φύγουμε..
*Λεόν:Ναι αλλά όχι μαζί,γιατι ξυπνησες ορεξατη και δεν βλέπω να κάνουμε μπάνιο αλλά δεύτερο γύρω..
*Λαρα:Σε χαλάει;;
*Λεόν:Εμένα;;Ποτε.. Μαζί σου ειδικά ποτέ..
*Λαρα:Ειπα μήπως.. [είπα ευχαριστημένη.. Τον φίλησα πεταχτά και έφυγε.. Πήγα έκανα ένα γρήγορο μπάνιο και βγήκα.. Σκουπιστηκα,έβαλα καινουργια εσώρουχα και πήγα να διαλέξω τι θα βάλω.. Διάλεξα αυτά.. Έχει ζέστη.. Δεν έχω τόσο πλούσιο στήθος αλλά την δουλειά τους θα την κάνουν.. Τα ρούχα εννοώ.. Το τζιν ήταν σορτς.. ]

Δεν είναι αδερφός μου και δεν θα γίνει ποτέ αδερφός μουМесто, где живут истории. Откройте их для себя