*Γιωργος:Λεόν λεγε.. Πριν λυποθυμησει καμία από τις δύο.. Λαρα.. Είσαι καλά;;
*Λαρα:[Ζαλίζομαι εδώ και αρκετή ώρα αλλά δεν λέω τίποτα.. Δεν ξέρω τι είναι.. Αλλά όλα γυρνάνε..] Λεόν;; Πρέπει να ξαπλώσω όπωσδηποτε..
*Λεόν:Οχι ρε π#%στη μου.. [Σηκώθηκα από την μηχανή και την πήρα αγκαλιά σε στυλ νύφης και την έχωσα στην αγκαλιά μου.. Καθησα στο παγκάκι και βολεύτηκε καλύτερα πάνω μου..] Κάποιος λίγο νερό.. Έχει πιει βότκα από εκεί πρέπει να είναι.. Μου είπες ότι δεν πρόλαβε να σε αγγίξει έτσι;; Μην λυποθυμησεις σε παρακαλώ,θα με σκοτωσει η Ροζα,αυτο ηταν..
*Λαρα:Δεν με άγγιξε.. Ζαλίζομαι.. Όλα γυρνάνε.. Απλά πρέπει να ξαπλώσω..Χαλάρωσε,μην ανησυχείς για την μανα μου,ολα καλα..Είναι η πίεση που έλεγε ο γιατρός.. Πρέπει να μου έχει πέσει η πίεση..
*Λια:Ωραία.. Ευτυχώς μακάρι να είναι αυτό.. Εεεμμμμ Γιώργο έχει ένα περίπτερο πιο κάτω.. Πάνε πάρε κάτι αλμυρό,κατι γλυκό και λίγες τσίχλες.. Μην με κοιτάς έτσι.. Όταν ανεβεί στην μηχανή πρέπει να πάρει μια.. Για να μην ζαλιστεί.. Το ξέρω από τον εαυτό μου όταν μου πέφτει η πίεση..
*Γιώργος:Έφυγα..Να τις προσεχείς.. [Εφυγα και πήγα στο περίπτερο..]
*Λια:Συνέχισε να μου λες για πριν.. Τι θα ηταν το πιο τραγικο που θα με εκανε να κλαψω ή να την λυπηθω;;Το χειρότερο πιο είναι;;
*Λεόν:Το πιο τραγικο ειναι οτι οποιος βλεπει μια φορα τετοια κολπα και τα δοκιμαζει και χωρις προπονηση,μπορει να βρεθει νεκρος.. Εκανε την διπλη τουμπα του θανατου στον αερα και ας μου πει καποιος για ποιον λογο την εχουν ονομασει ετσι;;Ηθελες το χειροτερο..Οριστε λοιπον δεν θα υπήρχε πλέον.. Θα ήταν νεκρή..
*Λια:Τι;; Πλάκα κάνεις;; Η Λαρα νεκρή;; Δεν μπορεί να λες αλήθεια..
*Λαρα:Μην κλαις.. Και μην φωνάζεις αν μπορείς, ο πονοκέφαλος είναι αφόρητος.. Λεόν κρυώνω..
*Λεόν:[Της φίλησα το μέτωπο για να δω αν έχει πυρετό..] Οχι ρε π#%στη μου.. Έχεις πυρετό,γιαυτο κρυώνεις.. Γ@μωτο μου,οντως κρυώνεις εύκολα..[Λέω και κουνάει όσο μπορεί το κεφάλι της σε φάση 'στα έλεγα εγω'..] Πρέπει να πάρω κάποιον τηλέφωνο να έρθει να την μαζέψει..
*Λια:Θα την πας στο σπίτι μην φοβάσαι.. Δεν θα πέσει από την μηχανή.. Το πολύ-πολύ βάλε αυτήν από μπροστά σου, είναι μικροσκοπική θα μπορείς να βλέπεις και δεν θα πέσει σίγουρα..
*Λεόν:Έχεις δίκιο αυτό θα κάνω.. Που στο δι@ολο είναι ο Γιώργος;;
*Γιώργος:[Εχω πάει τρέχοντας ως το περίπτερο και έχω γυρίσει τρέχοντας και δεν είμαι και αθλητής.. Επιτέλους έφτασα..] Εδώ είμαι.. Κατάφερα να πω..]
*Λια:Μαραθώνιο έκανες αγόρι μου;;
*Γιώργος:Πες το ψέματα, το ετρεξα όλο πήγαινε έλα..
*Λαρα:Μπράβο ρε Γιώργο σε ευχαριστώ, θα σου το χρωστάω.. Δώστε μου το οτιδήποτε να μπορέσω να πάω σπίτι..
*Λεόν:Σσσςςς μην μιλάς.. Σε παρακαλώ.. Θα ανέβει ο πυρετός.. Γ@μωτο μου.. Γ@μωτο σου Λαρα.. Γιατί πηγές να τρέξεις γαμω;; Μην μου απαντήσεις, ξέρω την απάντηση, μην μου απαντήσεις.. [Μου κούνησε καταφατικά το κεφάλι της.. Της έδωσα αλμυρό μαζι με γλυκό και μετά από λίγη ώρα σταμάτησε να ζαλιζετε τόσο..] Εεεπππ που πας;; Δεν έχει περπάτημα.. Δεν θα μου μείνεις στα χέρια.. Δεν ξέρω τι έχεις βαλθεί να πετύχεις σήμερα, πάντως τεταρτη φορά δεν έχω σκοπό να πάω και να έρθω..
*Λαρα:Στην μηχανή πάω.. Το πολύ-πολύ να λυποθυμησω.. Ηρέμησε.. Άμα δεν με αφήσεις να περπατήσω πως θα πάω αύριο σχολείο;;
*Λεόν:Αμμ δεν σου τα είπανε καλα.. Σχολείο για εσένα δεν έχει αύριο μικρή..
*Λαρα:Χαχ ωραιο αστείο.. Μέχρι αύριο θα είμαι κομπλέ, σχολείο δεν χάνω.. Εχουμε μουσική και γυμναστική αύριο.. Να σου θυμίσω ότι σε μια δυο βδομάδες το πολύ τραγουδάω σε έναν διαγωνισμό;; Πρέπει να προπονηθω κάπως.. Μην μιλήσω για το μποξ.. Αύριο έχω μποξ.. Μην τολμήσεις και το πεις.. Προπόνηση δεν χάνω..
*Λεόν:Να σου πω;; Πέφτει ο πυρετός και ξεθαρευουμε;; Οχι μαγκιές σε εμένα μικρή.. Θα το σκεφτώ για να πας σχολείο και προπόνηση αύριο,μην πάρω την Maggie τώρα τηλέφωνο..
*Λαρα:Όχι,όχι την Maggie θα αρχίσει το κυρηγμα.. Σε παρακαλώ έχω πονοκέφαλο.. [Του έκανα puppy face ξέρω ότι δεν μπορεί να αντισταθεί σε αυτό..]
*Λεόν:Παίζεις άδικα πριγκίπισσα.. Είπα θα το σκεφτώ.. Πάμε σπίτι.. [Την πήρα αγκαλιά καληνυχτησαμε τα παιδιά και την ανεβασα στην μηχανή μπροστά μου..] Μην κουνηθείς.. Θα φτάσουμε σε πολύ λίγο σου το υπόσχομαι.. [Μου κούνησε καταφατικά το κεφάλι.. Σε πεντε λεπτά φτάσαμε στο σπίτι.. Πάτησα την μηχανη όσο δεν πάει.. Μπήκα μέσα στο σπίτι με την Λαρα στην αγκαλιά και με είδαν η μάνα της και ο πατέρας μου και ήρθαν κατευθείαν κοντά μου..] Μην με κοιτάτε μόνο..Βοήθεια κάποιος.. Ρόζα έχει πυρετό.. Κάτι πρέπει να κάνουμε..
*Λαρα:Καλά είμαι..
*Λεόν:Ναι το βλέπω.. Πριν λιγο της έπεσε και η πίεση.. Μπαμπά.. Δεν γίνεται έτσι αυτή η κατάσταση να λυποθυμαει κάθε τρεις και λίγο.. Εχει κοντεψει να με στείλει να δω τα κυπαρίσσια τέσσερις φορές σήμερα.. Τρέχω και δεν την προλαβαίνω..
*Λαρα:Μην φωνάζεις.. Πονοκέφαλος λέμε..
*Λεόν:Συγνώμη princess.. [Λέω ειρωνικά το princess και μου σηκώνει το φρύδι της και το ξανακατεβαζει όμως..]
*Αρης:Παντην πάνω στο δωματιο της.. Ροζα βαλτην μέσα στο μπάνιο και καντην μπάνιο με παγωμένο νερό να πέσει ο πυρετός και θα έρθω να την ελέγξω μετά..
*Ροζα:Έλα Λεόν παμε..[Την πήγαμε επάνω δεν μπορούσε να σταθεί καλά στα πόδια της..] Ηπιε;;
*Λεόν:Τι;;
*Ροζα:Σε ρώτησα αν ήπιε κάτι.. Δεν μπορεί να πατήσει καλά και αυτό είναι σύμπτωμα μεθυσμένου..
*Λεόν:Με τρόμαξες ρε Ροζα.. Όχι δεν είναι μεθυσμένη.. Παρέα ήμασταν λογικό να ήπιαμε.. Αλλά δεν ήπιε πολύ ήμουν εκεί μην ανησυχείς..
*Ροζα:Χαίρομαι που είσαι κοντά της.. Την προσέχεις πολύ και την νοιάζεσαι και ξέρω ότι την αγαπας πολύ και θα την έχεις σαν αδερφή σου..
*Λεόν:Δεν κάνει τιποτα.. Μου αρέσει η παρέα της εξάλλου.. Ξέρω άτομα από την παρέα της από παλια.. Ρόζα!! Ξέρουμε πολύ καλά ότι δεν θα είναι ποτέ αδερφή μου.. Θα είναι ετεροθαλής και πάλι ούτε καν αδερφή μου.. Μην το συζητάμε καν το θέμα.. Βοήθησε την να γίνει καλά.. Θα έρθω να την δω το πρωί..
*Λαρα:Μην φεύγεις.. Μείνε..
*Λεόν:Μας ακούς τόση ώρα;;
*Λαρα:Ζαλίζομαι είπα, δεν είμαι και του θανατά, ούτε λυποθυμη, φυσικά και σας ακούω.. Μην φύγεις.. Μείνε..
*Λεόν:Δεν μπορώ πριγκίπισσα.. Θα έρθω το πρωί.. Αν είσαι καλύτερα θα πάμε σχολείο.. Καληνύχτα.. [Και την φίλησα στο μέτωπο και χαμογέλασε.. Κακό σημάδι μπροστά στην μανα της..] Εχει ακόμα πυρετό..[Της φώναξα για να μην κινησουμε και υποψίες..]
*Ροζα:[Την έβαλα μέσα στο μπάνιο και την έκανα ένα κρύο μπάνιο.. Μιλούσε και έτρεμε ταυτόχρονα.. Τώρα ή έπεφτε ο πυρετός και κρυωνε σιγά-σιγά ή ανεβενε ο πυρετός και κρυωνε.. Την έβαλα να ξαπλώσει και φώναξα τον Άρη.. Ήρθε και την είδε της μετρήσαμε τον πυρετό και είχε 37.5 είχε πέσει πιθανότατα..] Μάλλον έπεσε.. Παναγία μου ευτυχώς.. [Της έδωσα ένα παυσίπονο και την αφήσαμε να κοιμηθεί..]
*Λεόν:[ακουσα που βγαίναν από το δωμάτιο της και βγήκα και εγώ..] Πως είναι;;
*Αρης:Καλύτερα.. Της έδωσα ένα αντυπυρετικο θα είναι μια χαρά αύριο, μην ανησυχείς.. Πάνε να κοιμηθείς..
*Λεόν:Ναι μια κουβέντα είναι αυτό.. Μπαμπά να σου πω ιδιαιτέρως λίγο;;
*Αρης:Ναι αγόρι μου.. Αγάπη μου με συγχωρεις λίγο.. [Και κούνησε καταφατικά το κεφάλι της και πήγε στο σαλόνι..] Λεγε..
*Λεόν:Έλα μέσα μην μας ακούσουν.. [Μπήκαμε μέσα στο δωμάτιο και του είπα τι έγινε με τον Αλεξ και ότι την βρήκα να πίνει, σιγά μην του έλεγα για τα τσιγάρα και για την συμμορία..] Ξέρω ότι σου τα είπα,αλλά ξέρω ότι δεν θα πεις τίποτα.. Με καλύπτει το ιατρικό απόρρητο..
*Αρης:Μάλιστα.. Θα μιλήσω με τον πατέρα του..
*Λεόν:Όχι,όχι.. Τον έχω πλακώσει στις μαπες.. Τον έχω σακατεψει.. Μην πεις τίποτα θα αγριέψει πιο πολυ.. Δεν θέλω να παίζω ξύλο μπροστά της, φοβάται.. Και έχει δίκιο..
*Αρης:Δεν θα πω τίποτα.. Στην μητέρα της όμως;;
*Λεόν:Μπαμπά θέλεις να με τρελάνεις;; Πουθενά δεν θα πεις τίποτα.. Βοηθαμε μόνο.. Δεν θέλω να πάθει κάτι.. Κάτι πρέπει να κάνουμε.. Μου είπε ότι συγχώρεσε την Ροζα.. Απο την ωρα που την είδα στο πάρκο και τον Αλεξ από πάνω της μου έχει βηδωθει.. Τον περιποιηθηκα για τα καλά και εφυγε.. Από την ώρα που έφυγε κλαιει.. Την ηρεμώ και ξανά κλαίει.. Πήγε να την βιάσει το ακούς;; Αμα την ξανά ακουμπήσει θα τον θάψω μπαμπά σου το λέω..
*Αρης:Ηρέμησε Λεωνίδα,ηρέμησε.. Δεν θα τον σκοτώσεις.. Κουλαρε.. Είπαμε την νοιάζεσαι αλλά όχι έτσι..
*Λεόν:Δεν θέλω να την αγγιζει κάνεις έτσι.. Είναι αμαθη γ@μωτο μου,φαινεται πως φοβάται.. Δεν είναι για τα δόντια του Αλεξάκη έχει τόσα καλά παιδιά στο σχολείο.. Στην κοινωνική της τάξη όπως της αρμόζει, ναι τότε ναι να το δεχτώ, να μην φοβάται, να το θέλει και αυτή και ναι τότε το δέχομαι.. Το θέμα είναι ότι τον Αλεξ δεν τον θέλει κοντά της ούτε στα 100 μέτρα..
*Αρης:Μάλιστα,μάλιστα κλασικός μεγάλος αδερφός..
*Λεόν:Μπαμπά!! Θα πλακωθουμε..
*Αρης:Δεν είστε αδέρφια το έπιασα.. Το κόβω.. Πρέπει να κάνεις ησυχία σήμερα και να κοιμηθείς.. Να έχεις αντοχές να την κυνηγάς και αύριο.. Αύριο θα είναι μια χαρά και θα θέλει να πάει σχολείο..
*Λεόν:Το θέλει ήδη.. Θέλει ήδη να πάει σχολειο και έτσι όπως ήτανε.. Με παρακαλούσε για να πάει σχολείο..
*Αρης:Είδες οπότε πέσε κοιμήσου γιατι θα σε ξεπατωσει..
*Λεόν:Μπαμπά;;Σε ευχαριστώ που είσαι τόσα χρόνια δίπλα μου από τοτε που έφυγε η μαμά και δεν με άφησες στην μοίρα μου οπως η Ροζα την Λαρα.. Σημαίνει πολλά για εμένα..
*Αρης:Τίποτα αγόρι μου.. Υποχρέωση μου.. Έπρεπε να είμαι δίπλα σου και ήμουν και να μην έπρεπε πάλι θα ήμουν όμως γιατι το ένιωθα.. Το ενωιθα και το έκανα.. Το ένιωθα από εδω,[και του έδειξα την καρδιά μου..] και επειδή για πάντα θα είσαι ο μπόμπιρας μου.. Μπόμπιρα πάνε για ύπνο.. Αντε..
*Λεόν:Το ξέρω και γιαυτό σε ευχαριστώ και σε αγαπώ πολύ και ας μην σου το λέω και ας μην σου το δείχνω όσο πρέπει.. Αντε φύγε να πάω για ύπνο..
*Αρης:και εγώ σαγαπω.. Και μην ανησυχείς.. Μου το δείχνεις.. Αντε ύπνος τώρα... Καληνύχτα..
*Λεόν:Καληνύχτα.. [Βγήκε από το δωμάτιο μου αλλά δεν είχα ύπνο η ώρα ήταν 1 πάρα το βράδυ.. Σε λίγο θα ξημερωνε.. Πήρα το κινητό μου και είδα κάποιες παλιές μου φωτογραφιες.. Μου λείπουν όλα απο τότε.. Το ποσό καλός ήμουν με τις κοπέλες και το ότι είχα μια και όχι εκατό.. Έπεσα σε μια φωτογραφία με την Λία.. Χααα αυτή η φωτογραφία ήταν ότι καλύτερο..
Flashback
Ήμασταν στο κλαμπ και χορεύαμε.. Μέχρι που κάποιος άρχισε να την πέφτει στην Λία.. Εγώ νευρίασα και ως γνωστόν δεν ήξερα να παλεύω τότε.. Αμμ έλα που η Λία όμως ήξερε.. Έκανε παλια πολεμικές τέχνες και όταν τους χτύπησε λίγο βρήκαμε την ευκαιρία να φύγουμε ξεκινήσαμε και τρέχαμε από το μπαρ μέχρι ένα ερημομενο κτήριο.. Είχε πολλά γκράφιτι και ήταν σκοτεινό αλλά ήταν ότι καλύτερο για κρυψώνα.. Χώθηκα με λοιπόν όσο πιο μέσα μπορούσαμε και περάσαμε λιγότερο μισή ώρα εκεί μέσα.. Λέγαμε βλακειες και γελούσαμε και κάναμε χαζομάρες,βγάλαμε πολλές φωτογραφίες και βιντεο.. Όταν πλέον βεβαιωθηκαμε ότι δεν είναι κανείς εκεί και ότι δεν μας την έχουν στημένη πουθενά φύγαμε τρέχοντας σπίτι.. Πήγα πρώτα την Λία στο δικό της και μετά πήγα εγώ στο δικό μου..
End of flashback
* Λεόν:[Αγνωστο το πότε με πήρε ο ύπνος..]Χει,χει,χει,χελλου... Τι μου κάνετε αναγνωστακια μου;;; πως μου είστε;;; εγώ είμαι καλά και το ελπίζω και το εύχομαι για όλους σας... Στεί σείφ... Κισις μέχρι το επόμενο παρτ😎👑
YOU ARE READING
Δεν είναι αδερφός μου και δεν θα γίνει ποτέ αδερφός μου
ChickLitΗ (Σταυρούλα)Λαρα έχασε τον πατέρα της όταν ήταν 12.. Η μητέρα της Ρόζα όμως θέλησε να συνεχίσει την ζωή της.. Ο πασίγνωστος Άρης είναι ο καινούργιος της πατρίος και ο (Λεωνίδας)Λεον ο μονακριβος γιος του.. Τι θα γίνει όταν αυτά τα δύο παιδιά αρχίσο...