Part 19

104 7 0
                                    

*Λαρα:[με κοιτούσαν όλοι τοσο έντονα..]
*Λια:Εντάξει το κατάλαβαμε μόνο εσύ κάνεις κουμάντο στον εαυτό σου.. Μην φωνάζεις.. Μην τσατίζεται.. [και της είπα λίγο πιο χαμηλά..] Και προπάντων μην τσατίζεται τώρα γιατί μπήκε ο Αλεξ και έρχεται προς τα εδώ..
*Αλεξ:Ωραίος λαιμός.. Αναρωτιέμαι ποιος σου τον έκανε έτσι;;
*Λαρα:Αστείο.. Γελάς;; Να δούμε αν θα σου κοπεί το γέλιο λοιπον όταν μάθεις ότι δεν είναι τα δικά σου σημάδια;;Με το που πήγα σπίτι μου μπήκα μέσα σε μπενταντιν επειδή με αγγιξες, έκανα πόσα μπάνια γιατί απλά σε συχαίνομαι.. Αλλά από ότι βλέπω εσύ όντως έχεις τα σημάδια του Λεόν πάνω σου.. [Και γέλασα,το ίδιο και ο Λεόν..]
*Αλεξ:Τι εννοείς δεν είναι δικά μου σημάδια;; Αφού ήμασταν μαζί εχθές.. Έλα τώρα που θα μου πεις ότι δεν σου αρέσω κι όλας.. Με βρήκε απροετοιμαστο..
*Λεόν:Και προετοιμασμενο να σε έβρισκα μ@λ@κ@ θα σε είχα σαπίσει στις μάπες.. Δεν θα την πειράζεις με άκουσες;; Μείνε μακρυά της πριν κάνω πράγματα που θα μετανιώσω..
*Λαρα:Λεόν μπορώ και μόνη μου.. Εχθές με πέτυχε αδύναμη επειδή είχα πιει, αλλιώς θα τις έτρωγε από εμένα.. Δεν είναι δικά σου σημάδια άνθρωπε μου.. Δεν αφήνω όποιον και όποιον να μου αφήνει σημάδια.. Άρα κάτι σημαίνει.. Εσύ όμως όχι.. Γιαυτό μπορείς να πας στα πλαστικά σου και να μου αδειάσεις την γωνία;; Γιατί έχω πρόβλημα με αυτούς που ρυπαίνουν το περιβάλλον.. [Ο Λεόν έπνιξε ένα γελακι και γύρισα και τον κοίταξα,τα μάτια του είναι πολύ όμορφα ειδικά όταν είναι χαλαρός..Ο Αλεξ σηκώθηκε και έφυγε ευτυχώς.. Όταν κατάλαβα ότι τον κοιτούσα επίμονα άλλαξα το βλέμμα μου και είδα την Maggie να με κοιτάει σαν να μου λέει'φιλενάδα την έχεις πατήσει ήδη και δεν το ξερεις' αμ έλα που το ξέρω..] Το ξέρω Maggie,το ξέρω..
*Maggie:Ήμουν σίγουρη.. Μιλάμε για το ίδιο;;
*Λαρα:Ναι.. Μιλάμε για το ίδιο.. Το κατάλαβες και κατάλαβες και άλλα πολλά... Στοματάκι όμως, ραμμένο..
*Λια:Λαρα;;Ελα λίγο έξω να σου πω..
*Λαρα:Αφού αυτό που θες να μου πεις το ξέρω..
*Λια:Ωραία τότε;;
*Λαρα:Το ίδιο που σκέφτεται η Maggie είναι, οπότε έχεις την ίδια απάντηση..
*Λια:Ναι.. [Αρχησα και χοροπηδουσα σαν λαγός..]
*Λαρα:Μαρη μην χοροπηδας σαν τον λαγό.. Τι έχουμε τώρα;;
*Σισι:Μαθηματικά παλι.. Εγω γιατί δεν ξέρω τι γίνεται;;
*Λαρα:Εσυ συνθεσε τα γεγονότα που ξέρεις και θα μάθεις.. Έξυπνη είσαι.. Σκέψου λίγο.. Εσύ μην κρυφό γελάς σε βλέπω..[Είπα στον Λεόν..]
*Λεόν:Μου αρέσει που είσαι ξεγνοιαστη και χαλαρή..
*Λαρα:Ναι μην το συνηθίσεις δεν είμαι έτσι συνήθως.. Κάποιος πρέπει να με πάει προπόνηση..
*Λεόν:Σου είπα εχθές ότι θα σε πάω εγώ.. Δεν θυμάσαι;;
*Λαρα:Δεν θυμάμαι πολλα από εχθές.. Ειδικά στο σημείο του πυρετού έχω κάποια κενά..[Και βέβαια θυμάμαι τα πάντα.. Αλλά ήθελα να τον ακούω να το λέει,μου αρέσει που με φροντίζει..]
*Λεόν:Εντάξει.. Εγώ θα σε πάω.. Δεν έχω προπόνηση και θα κάτσω να σε δω και θα σε γυρίσω μετά σπίτι αφού σήμερα δεν έχεις motocross.. Τι με κοιτάτε;;Ξέρω το πρόγραμμα της..
*Λια:Λεόν;; Οχι σε εμένα αυτά.. Σε ξέρω πολύ καλα για να ξέρω ότι
*Λεόν:[Με το χέρι μου κάλυψα το στόμα της πριν προλάβει και το πει..] Μην τολμήσεις και το πεις.. Κακόμοιρα μου.. Θα πάρω το χέρι μου και δεν θα πεις τίποτα.. [Κούνησε το κεφάλι της καταφατικά και πήρα το χέρι μου..] Βρήκα κάποιες φωτογραφίες μας από την νύχτα στο κλαμπ..
*Λια:Και εγώ έχω.. Να τις δω;;
*Λεόν:Ναι ρε χαζή έλα..
*Λαρα:Εμμμ ποιο κλαμπ;;Τι λέτε;; Maggie τι λένε;;
*Λεόν:Εγώ και Λία γνωριζόμαστε από παλιά.. [Πήρε μια έκφραση θαρρείς και θα σκοτωνε την Λία.. Ωωω φακ.. Δεν ξέρει τίποτα..] Όχι,όχι όπως φαντάζεσαι.. Όχι ότι θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει.. Η Λία και εγώ ήμασταν κολλητοί στο γυμνάσιο.. Έχουμε πολλές καλές στιγμές.. Και καμιά δεν κατέληξε έτσι όπως φαντάζεστε όλοι.. Την Λία την είχα σαν αδερφή μου και πάντα θα την έχω σαν αδερφή μου...
*Λία:Μπουφέ..[Και τον χτύπησα στο χέρι και έκανε πως πόνεσε..] Θα με κάνεις να κλάψω.. Να δω τις φωτογραφίες θέλω..
*Λεόν:Ναι έλα.. [έβγαλα το κινητό και ξεκίνησα να της δείχνω φωτογραφίες που είχαμε γενικά μαζί και φτάσαμε στις φωτογραφίες που είχαμε από εκείνη την νύχτα μόλις έβαλα την πρώτη φωτογραφία θυμήθηκα και αρχησα να γελάω και ξεκίνησε και εκείνη..] Θυμήθηκες τι είχε γίνει;;;
*Λια:Χάχαχα ναι.. Και εσύ από ότι βλέπω..
*Σισι:Τι είχε γίνει ρε παιδιά;;
*Λεόν:2 άνδρες την έπεσαν στην Λία,εγώ την έβγαλα απο την μέση αλλά δεν ήξερα να παλεύω τότε.. Αμ έλα που η Λία ήταν τσαμπουκάς από μικρή.. Ξεκίνησε να τους πλακώνει κανονικά, μετά αφού τους έδωσε μια στο κεφάλι και τους ξέρανε για λίγο βρήκαμε ευκαιρία και τρεξαμε για να ξεφύγουμε.. Μπήκαμε σε ένα εγκαταλελημενο κτήριο και μείναμε εκεί για μισή ώρα τουλάχιστον, κάναμε βλακαιες,λέγαμε ιστορίες,βγάζαμε βίντεο και φωτογραφίες.. Όταν πέρασε η ώρα κοιτάξαμε και είδαμε πως δεν ήταν κανείς πηγα πρώτα την Λία σπίτι και μετά πήγα εγώ στον δικό μου..
*Λια:Ναι.. Εχω να διασκεδάσω τόσο, ούτε εγώ ξερω από ποτέ.. Μάλλον από τότε.. Μου έλειψες ρε μουργο.. Τι λες θα γυρίσεις πίσω;; Στον παλιο σου εαυτό εννοώ.. Μου έλειψαν όσα κάναμε παλιά..
*Λεόν:Με επηρεάζεις θετικά να ξέρεις.. Και εμενα μου έλειψες φραουλιτσα.. [Στο όνομα και μόνο με κοίταξε περίεργα και μετά γέλασε και ακολούθησα και εγώ..] Πιστεύω πως με γυρνάς πίσω εσύ.. Μου επαναφέρεις ωραίες στιγμές..
*Λαρα:Γιατί την αποκάλεσες φραουλιτσα;;;
*Λια:Μην απαντήσεις,μην απαντήσεις..[Γελούσε..] Λεόν μηηηη.. Μην τυχόν..
*Λεόν:Ωωωω δεν ξέρουν τίποτα;;Εεεεε ας τους ενημερώσουμε λίγο, φίλοι μας είναι..
*Λία:Ρε Λεόν όχι λέμε..
*Λεόν:Εσύ είπες όχι, εγώ πάλι λέω ναι.. Και μάλλον όλοι λένε ναι, όποτε κερδίζει το ναι.. [Λεω και στραβομουτσουνιάζει.. Πάει να φύγει αλλα την προλαβαίνω και περνάω το χέρι μου στον λαιμό της και την σφραγιζω εκεί..] You thought, huh??[Της είπα ειρωνικά και ξεφυσιξε, σαν να παραδίνεται..] Λοιπόν,η Λία είχε λατρεία με τις φράουλες.. Ήμασταν σπίτι μου και κάναμε smoothies για να πιούμε και να κάτσουμε να μιλήσουμε.. Κόψαμε τα φρούτα και έμειναν μόνο οι φράουλες που δεν είχαμε κόψει... Ξεκινήσαμε και με τις φράουλες.. Αλλά η κυρία από εδώ είχε μια ωραία ιδέα να μου φέρει το μπολ με τις μπανανες στο κεφάλι.. Με αποτέλεσμα να κολλάω παντού.. Πότε ξεκίνησε το Food fight χαμπάρι δεν πήραμε.. Την είχα λουσει και με είχε λουσει κανονικά.. Το πιο αστείο είναι άλλο όμως.. Όταν η Λία μπήκε για μπάνιο και τελείωσε βγήκε με μια φράουλα στο χέρι δείχνοντας την μου και ήρθε μπροστά στην μούρη μου λέγοντας μου.. «Αυτή η φράουλα δεν θα έπρεπε να ήταν εκεί που την βρήκα»[Μιμηθηκα την φωνή της.. Ήταν θαρρείς και ξανά ζούσα την στιγμή, η σκηνή έπαιζε στο κεφάλι μου ξανά, θυμόμουν τα πάντα..]μου είπε δείχνοντας μου το στήθος της.. Είχα πέσει κάτω από το κρεβάτι και γελούσα,το ιδιο και αυτή.. Από τότε την φωνάζω φραουλιτσα..
*Λία:Ναι και εγώ μπουφο για την μ@λ@κι@ που έκανε..
*Λαρα:Το αχτύπητο δίδυμο δηλαδή;; [Και σκασαν όλοι στα γέλια εκτός από αυτούς τους δύο..] Δεν μου λέτε, ωραία η φρουτοσαλάτα τελικά;;[Με κοίταξαν άγρια ενώ οι υπόλοιποι όλοι είχαμε κατουργθει από τα γέλια..]
*Λεόν:Ναι πολύ αστείο Λαρα.. Θυμησε μου να γελάσω και εγώ..
*Λαρα:Γελά.. [Του λέω αποφασιστηκα και με κοιτάει σαν μπουφος..] Τι με κοιτας;; Σου το θυμησα γελά..
*Λεόν:Πολύ μου την μπαίνεις Λαρα.. Κανόνισε..
*Λαρα:Και τώρα εγώ θα πρέπει να φοβάμαι;;[Και χτύπησε το κουδούνι.. Αυτο το κουδούνι είναι έρωτας τέλος.. Έχουμε παλι μαθηματικά και μαντέψτε.. Μας έβαλε ασκήσεις να λύσουμε.. Τις έλυσα κατευθείαν και βαριέμαι..]
*Μαθηματικος:Δεσποινις Δήμου;; Θα σταματήσετε να παίζετε με τον στυλό και να είστε αφηρημένη;; Λύστε τις ακσησεις που σας έβαλα.. Σας παρακαλώ πολύ..
*Λαρα:Μα τις έχω λύσει και βαριέμαι..
*Μαθηματικος:Όλες;; Ποτέ κι ολας;;
*Λαρα:Ναι όλες κύριε.. Είναι πολύ εύκολες..
*Μαθηματικος:Δεσποινις Δήμου καταλαβαίνετε ότι λύνεται μαθηματικά τρίτης λυκείου και όχι δημοτικού έτσι;;
*Λαρα:Ναι κύριε.. Είναι πολύ εύκολα..
*Lydia:Μα φυσικά αμα το φυτό δεν έχει λύσει τις ασκήσεις ποιος θα το κάνει;;
*Λαρα:Είπες κάτι γλάστρα;; [Λέω και ακούγονται διαφορά,οπως «οοοοοο» και «πως την αποστομωσε έτσι;;» και άλλα πολλά..]
*Αλεξ:Ωπα Σταυρούλα αντιμιλαμε κι ολας;;
*Λαρα:[Ααααα αυτό θέλει να με συγχησει σημερα.. Είδα τον Λεόν να μαζεύει τα χέρια του σε στυλ μπουνιάς.. Ωρα για λίγο σόου..] Λεόν;;[Με κοίταξε..] Αστον μην δίνεις σημασια σε ανούσια πράγματα, σε παρακαλώ..Ναι Αλέξανδρε,[λέω με ειρωνεία το όνομα του γιατί συχαινεται να τον φωνάζουν έτσι..] Αντιμιλαω εκεί που πρέπει και σε εσένα μετά τα χθεσινά είμαι σίγουρη ότι κάποιος πρέπει να σε βάλει στην θέση σου.. Τι λες;;
*Lydia:Μα εχθές το βράδυ ήμασταν μαζί και περνούσαμε καλά..
*Λαρα:Ωχου μωρέ περάσατε πολύ καλά;; Ο Λεόν τον πλάκωσε στις μάπες γιατί πήγε να με βιάσει ο γόης σου.. Δεν ξέρω τι σκεφτόταν αλλά να είναι καλά ο Λεόν.. Ήταν τυχερός που είχα πιει και δεν μπορούσα να αμυνθω αρκετά, αλλιώς αυτά τα σημάδια που έχεις πάνω σου τώρα,θα τα είχες από εμένα και πολύ χειρότερα και πίστεψε με δεν θέλεις να με δεις να παλεύω.. Δεν έχεις και επιλογές.. Τα μούτρα του τα δες πως είναι;; Δεν έπεσε ούτε γλίστρησε though, έπεσε απλά στα χέρια του Λεον..
*Lydia:Τι λέει το ονειροπαρμενο;;
*Αλεξ:Βλακειες.. Αφού ήμασταν μαζί μωρό μου..
*Λεόν:Εμμ που είσαι μωρό του;;Εχθές εγώ ήμουν αυτός που τον έκανα έτσι τον αγαπητικό σου, του έκανα την μούρη κρέας με λίγα λόγια και μην σου πω λιγα του εκανα.. Ήταν σχεδόν τύφλα μεθισμενη και ο καλός σου πήγε να την εκμεταλλευτει.. Κράτησε τον μακρυά της γιατί την επόμενη φορά θα είναι πολύ άσχημα τα πράγματα..
*Λαρα:[Ο μαθηματικός είχε μείνει και μας κοιτούσε.. Εγώ σηκώθηκα και πήγα στον Λεόν και τον αγκάλιασα από πίσω.. Εκείνος καθόταν οπότε έβαλα το κεφάλι μου στο βαθουλωμα του λαιμού του.. Πέρασα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και έμεινα εκεί απλά..] Άμα δεν ήταν ο Λεόν εχθές, εγώ θα ήμουν χαμένη.. Και που είσαι Lydia,Βερονικα ή οποία πειράξει τον Λεόν να κοιμάται με το ένα μάτι ανοιχτό από εδώ και πέρα.. [τον φίλησα στο μάγουλο και πήγα και έκατσα στην θέση μου..]
*Μαθηματικος:Δεσποινις Δήμου;; Τι είπατε πριν λίγο;; Πήγε να σας βιάσει ο κύριος Μάρκου;;
*Λαρα:Ναι κύριε Χατζηπαυλου.. Και αν δεν ήταν ο Λεόν θα το είχε καταφέρει με μεγάλη επιτυχία, γιατί είχα πιει πιο μπροστά και δεν είχα άμυνες.. Δεν ξέρω καν πως με βρήκε εκεί που ήμουν.. Τέλως πάντων τέλος καλό όλα καλά..
*Μαθηματικος:Πόσο χρονών είσαι δεσποινίς Δήμου;;
*Λαρα:17,5 σε λίγο καιρό θα γίνω 18.. Ξέρω γιατί ρωτάτε, η μητέρα μου είναι δικηγόρος και τα διαδικαστικά θα γίνουν πριν γίνω 18, το δικαστήριο θα αργισει βέβαια αλλά θα αθωω και θα είναι πρόβλημα για αυτόν που θέλει να λέγετε κύριος..
*Μαθηματικος:Ακριβώς..Μικρή μου συγχαρητήρια.. Άμα ήμουν στην θέση σου θα ήμουν ήδη στα δικαστήρια και θα τον έτρεχα.. Δεν ξέρω τι δύναμη ψυχής έχεις αυτήν την στιγμή και κάθεσαι και τον κοιτάς κι ολας και δεν τον φτινεις..
*Λεόν:Μου αρέσει που έχουμε την ίδια σκέψη κύριε Χατζηπαυλου.. Εγώ ήθελα πολύ να τον καταγγείλω και να τον στείλω μέσα για να μάθει, αλλά η Λαρα δεν με άφησε.. Η Λαρα είναι πονοψυχη και τον λυπηθηκε και ήθελε να αποφύγει και το σκάνδαλο.. Θα κάνει κακό στην ερχόμενη καριέρα της..
*Μαθηματικος:Είναι σπουδαίο το πως υπάρχει αλληλεγγύη ανάμεσα σας.. Και δεσπινοις Δήμου;; Εχετε εναν σπουδαίο τρόπο σκέψης και ένα υπέρλαμπρο μυαλό.. Να ξέρετε ότι θα πάτε μπροστά και θα προκοψετε στην ζωή σας.. Τι λέτε;; Θα μας κάνετε την τιμή να λύσετε στον πίνακα τις ασκήσεις που σας έβαλα;;
*Λαρα:Με μεγάλη μου χαρά κυριε Χατζηπαυλου.. [Σηκώθηκα με στυλ και πήγα στον πίνακα.. Μας είχε βάλει τρεις ασκήσεις.. Τις έλυσα μέσα σε πεντε με εφτά λεπτα..] Και τέλος...
*Λεόν:Μου κάνεις πλάκα;; Θα μου επερνε τουλαχιστον δεκα λεπτά για να λυσω την μία μόνο.. [Και έκανα μια κατσούφικη φάτσα..]
*Μαθηματικος:Απίστευτο.. Και είναι όλα σωστά.. Ούτε ένα λάθος.. Μπράβο δεσποινίς Δήμου.. Συγχαρητήρια..
*Λαρα:Εσένα,[και έδειχνα τον Λεόν..] μπορώ να σε βοηθήσω άμα το θέλεις;; Και σας ευχαριστώ κύριε Χατζηπαυλου.. Τα μαθηματικά ειναι πολυ εύκολα για εμένα όπως και η χημεία.. Οι αριθμοί είναι σαν την αλφαβήτα αν βρεις την σωστή σειρά τους και την ακολουθήσεις τότε έχεις κερδίσει το παιχνίδι και το διασκεδάζεις κι ολας..
*Μαθηματικός:Να σε δοκιμάσω σε κάτι;;
*Λαρα:Ναι αμέ.. Please go on και βάλτε ότι θέλετε..
*Μαθηματικος:[Της έβαλα ένα κλάσμα με πεδίο ορισμού στον παρανομαστη και διακρινουσα στον αριθμητη και ένα κλάσμα με διακρινουσα στον αριθμητη και συνεπαγωγη στον παρανομαστη..] Για λύσε τα λίγο..
*Λαρα:Είναι εύκολα εγώ σας το λέω..
*Λια:Με κοροϊδεύεις;; Δεν έχουμε κάνει τέτοια.. Πως μπορείς και λες ότι είναι εύκολα;;
*Λαρα:Οκ.. Περιμενε και θα δεις.. [Τα έλυσα μέσα σε 5 λεπτά..] Τα τελείωσα..
*Μαθηματικος:Απίστευτο.. Είναι ολοσωστα.. Μα πως;; πρέπει να μιλήσουμε στον διευθυντή.. [Της έβαλα μαθηματικά πανεπιστημίου από το μαθηματικό πανεπιστήμιο που είχα τελειώσει και εγώ..] Για να σε δω..
*Λαρα:[Μου έδωσε τον μαρκαδόρο.. Δεν έχω ξαναδεί τόσες πολλές πράξεις μαζί αλλά σιγά το δύσκολο.. Πέρασαν 10 λεπτά και τα είχα λυσει όχι ότι δυσκολεύτηκα κι ολας αλλά κάποια ήθελαν σκέψη και εφόσον δεν είχα το τετράδιο μου δεν έκανα καν τον κόπο να γράφω τις πράξεις δίπλα στον κενό πίνακα απλά σκεφτόμουν..] Νομίζω ότι αυτό είναι...
*Μαθηματικός:Εεεε εσύ θα με τρελάνεις.. Αυτό είναι ολοσωστο.. Αυτά εδώ ειναι μαθηματικά από πανεπιστημιακη σχολή.. Ήταν από τις ακσησεις που μου έπεσαν στις εξετάσεις για να πάρω το πτυχίο μου ως μαθηματικός.. Μου κάνεις πλάκα;; Δεν έχω τι αλλο να σε διδάξω, είσαι διάνοια...
*Λαρα:Μήπως τα παραλετα λίγο;; Οχι και διάνοια..
*Λια:Ρε μας κοροϊδεύεις όλους τώρα;; Σε έχει δει όλη η τάξη να λύνεις μαθηματικά που εμείς δεν ξέρουμε καν να τα διαβάζουμε..
*Λεόν:[Σηκώθηκα και πήγα και την αγκάλιασα..] Μικρή θέλω βοήθεια μετά..
*Λαρα:Αυτό το μικρή να μην έλεγες και θα τα πηγαίναμε ακόμα πιο καλά.. [Του άφησα ένα φιλί στο μάγουλο..] Εννοείται πως θα σε βοηθήσω.. Αλλά μετά θα με βοηθήσεις και εσύ..
*Λεόν:Εγώ πως;;
*Λαρα:Θέλω να μάθω ποδόσφαιρο.. [Και ο Αλεξ με τις τσουλιτσες της τάξης αλλά και όλου του σχολείου άρχισαν να γελάνε.. Γύρισα και τους είδα το μόνο που μου προκάλεσαν ήταν θυμός.. Πήρα το σφουγγάρι του πίνακα μιας και που δεν βρήκα κάτι πιο βάρη και το πέταξα στον πίσω τοίχο και πέρασε ακριβώς ανάμεσα από την λίγη απόσταση που είχε ο Αλεξ με την Lydia..] Την επόμενη φορά θα είναι στο κεφάλι σας.. [Είπα και είχα θυμώσει άγρια.. Όλοι με κοιτούσαν παράξενα..] Δεν αστόχησα να ξέρεις.. Αλλά δεν θα φάω και αποβολή εξαιτίας σου ηλιθιο..
*Λεόν:[Ειδα την Λαρα και τρόμαξα, τα χαρακτηριστικά της αγριεψαν σε δευτερόλεπτα.. Το πότε βγήκε από την αγκαλιά μου άγνωστο.. Την άκουσα να μιλάει,τι να μιλάει δηλαδή να φωνάζει αφού ο μ@λ@κ@ς την έβγαλε εξω από τα ρούχα της.. Τον είδα να σηκώνεται και να έρχεται μπροστά της και μπήκα μπροστά του..] Ετσι όπως ήρθες έφυγες ξανά στην γκομενιτσα σου.. Άμα πειράξεις έστω και μια τρίχα από τα μαλλιά της θα βρεθείς θαμμένος 10 μέτρα κάτω από την Γη..
*Λαρα:[Όταν τον άκουσα να μιλάει έτσι μου κόπηκαν τα πόδια.. Πήγα από την μία πλευρά και είδα τα χαρακτηριστικά του.. Είχε αγριέψει πολύ.. Πότε δεν τον έχω δει έτσι.. Έβαλα το χέρι μου επάνω στο δικό του και με κοίταξε και τα χαρακτηριστικά του αμέσως γλυκαιναν δεν μου χαμογέλασε αλλά κατάλαβα πως τον είχα ηρεμήσει έστω και λίγο..] Αφησε τον.. Δεν θέλω να πάρεις αποβολή εξαιτίας του, δεν αξίζει..
*Αλεξ:Ωχου μωρέ δείτε τα αδερφάκια αλληλοϋποστηριζονται..
*Λαρα:Μου μαθε και το αλληλοϋποστηριζονται το τουβλο..[Λεω καθως κοιτα τον Λεον και μου χαμογελαει..]Ποιος ξερει ποια γκομενα σου το σφυριξε;;[Του λεω και με κοντευει και μπαινει ο Λεον μπροστα και πανε να πιαστουν στα χερια,αλλα μπαινω εγω απο μπροστα του..Κοίταξα τον καθηγητή και μου έκανε νοημα να συνεχίσω.. Εγώ καλά έκανα και τον συμπαθούσα αυτόν τον καθηγητή..] Εεεεε αυτό ήταν ως εδώ.. [Και ορμησα πάνω του και αρχησα να τον χτυπάω με μίσος.. Του είχα κάνει την μούρη κιμά και το ευχαριστιομουν και όχι παίδες δεν είμαι κακία,αρκετά μου έκανε δεν νομίζετε;;]

Χει,χει,χει,χελλου... Τι μου κάνετε αναγνωστακια μου;;; πως μου είστε;;; εγώ είμαι καλά και το ελπίζω και το εύχομαι για όλους σας... Στεί σείφ... Κισις μέχρι το επόμενο παρτ😎👑

Δεν είναι αδερφός μου και δεν θα γίνει ποτέ αδερφός μουWhere stories live. Discover now