Part 57

60 4 0
                                    

*Λαρα:[μπήκα μέσα και σήκωσα το όπλο και πυροβολλησα μια φορα.. Γύρισαν να με κοιτάξουν.. Η Φαίδρα με κατάλαβε αυτήν την φορά και τους έκανε να κατεβάσουν τα όπλα και έτρεξε επάνω μου..] Μου λείψατε όλοι..
*Φαιδρα:Και σε εμάς.. [ειπα και έπιασα τα χέρια της.. Δεν φοράει το δαχτυλίδι.. Τι έγινε;; Ωωωχχχ..] Είσαι καλά;;
*Λαρα:Είμαι ακόμα οικογένεια σας;; Εχω θέση εδώ μαζί σας;; Θελω να μιλήσω με τον Σίμο..
*Φαιδρα:Πάντα θα έχεις θέση σε εμάς.. Ο Σίμος, ας πάει κάποιος να τον φωνάξει.. Πες μου τι έγινε;;
*Λαρα:Ο Λεόν και εγώ έχουμε να μιλήσουμε 4 χρόνια σχεδόν.. Μαλωσαμε και έφυγε και απλά αγνοεί την ύπαρξη μου.. Έχω κάνει άπειρες προσπάθειες να τα βρούμε,αλλα πέφτω σε τοίχο..
*Φαιδρα:Ειδα την συναυλία και την συνέντευξη και δεν πίστευα ότι τα έλεγες για αλήθεια, νομιζα ότι τα έλεγες για τις κάμερες.. Δεν μου αρέσει ο Stefan πάντως..
*Λαρα:Όχι, δεν ήταν για τις κάμερες,αυτό με τον Stefan όμως ήταν για τις κάμερες.. Το καλύτερο σας το έχω για αποκορύφωμα.. Έχω παιδιά.. [ειπα και μείνανε με ανοιχτά στόματα..]
*Φαιδρα:Το ήξερα.. Η μικρή με το μικρόφωνο.. Είστε ολοϊδιες.. Πως μπορούν και πιστεύουν ότι είσαι νονά της;;
*Λαρα:Ναι.. Η μικρή ειναι η μία από τα δύο.. Ήταν δίδυμα.. Ένα αγόρι και ένα κορίτσι.. Η μικρή με το μικρόφωνο,ναι.. Είναι η κόρη μου.. Δεν μας περνάνε αγάπη μου.. Εγώ το είπα, βγήκα και το είπα στις κάμερες για να μην μάθει ο Λεόν την ύπαρξη τους.. Πολλοί φαντάζονται ότι είναι της Maggie και του Νίκου.. Αλλά είναι δικά μου.. [ειπα και εμφανιστηκε ο Σίμος..] Καλωστον.. Μου έλειψες.. [ειπα και τον αγκάλιασα.. Τον ενημερωσα με τα σχετικά και με τα παιδιά, σεκος έμεινε, τον άφησα στον τόπο τον άνθρωπο..] Θέλω να μιλήσουμε Σίμο και είναι σοβαρά..
*Σιμος:Σε ακούω μικρή.. Πες μου..
*Λαρα:Η αστραπή θέλει να επιστρέψει.. [ειπα και έμειναν όλοι με το στόμα ανοιχτό..] Θελω να επιστρέψω στην ομάδα.. Στην οικογένεια μου.. Υπάρχει θέση;;
*Σίμος:Μία υπαρχηγος ειναι πάντα χρήσιμη.. Όμως είσαι εντελώς σίγουρη;; Δεν παίρνουμε
*Λαρα:Αποφάσεις εν θερμώ ψυχή.. Το ξέρω Σιμο.. Πιο σίγουρη δεν υπήρξα ποτέ.. Θέλω να μπω ξανά.. Μόνο η Maggie ξέρει γιαυτό..
*Φαιδρα:Υπαρχηγε Λαρα, η υπαρχηγος Φαίδρα στις υπηρεσίες σας..
*Λαρα:Εισαι υπαρχηγος;; Μπράβο το μωρό μου.. [ειπα και την αγκάλιασα..]Ωραία.. Υπαρχηγος Λαρα αναλαμβάνει υπηρεσίες.. [ειπα και με αγκάλιασαν όλοι..] Μια ακόμα μικρή λεπτομέρεια.. Μπορώ να μείνω εδώ σήμερα ή στην αποθηκη;;Δεν θέλω να γυρίσω σπίτι..
*Μανος:Όλα σου τον θυμίζουν;;
*Λαρα:Γ@μησετ@.. Και λίγα λες Μάνο.. Αλλά είμαι ελεύθερη και μην ξεχνάμε.. Θέλω να πιω.. Να καπνίσω.. Έχω ανάγκη να ξαναβρώ την παλια Λαρα, που δεν είχε αισθήματα, που δεν μπορουσε να την ποδοπατησει κάνεις, αλλά ποδοπατουσε αυτή..
*Φαιδρα:Λαρα είσαι μανούλα τώρα.. Καλύτερα να μην το προσπαθήσεις ξανά..
*Λαρα:Ξερω τι είναι καλό για εμένα.. Θέλω να χαλαρώσω για μια μέρα.. Τόσα πολλά ζητάω;; Να πιω τα έντερα μου και να κλάψω και να ξεχασω τον πόνο μου,δεν ζητάω πολλά γ@μωτο μου.. Ας με καταλάβει κάποιος.. Έχει να απαντήσει και να φανεί 4 χρόνια.. Υπάρχει περίπτωση να προχώρησε και εγώ μένω στάσιμη.. Εεε ξέρετε κάτι;; όχι για πολύ.. Βαρέθηκα.. Θέλω να ξεδωσω..
*Φαιδρα:Πάρε την μηχανή σου.. Πάμε στην αποθήκη.. Θα κάτσω μαζί σου.. Δεν σηκώνω αντίρρηση.. Μάνο μου;; Θα έρθεις;;
*Μάνος:Ναι μωρό μου.. Θα έρθω.. Ελάτε κορίτσια πάμε..
*Λαρα:[πήραμε τις μηχανές και φύγαμε.. Μετά από ένα 15 για εμένα δρόμο που έτρεχα σαν την τρελη έφτασα.. Άφησα την μηχανή και πήγα να μπω, αλλά δεν με άφησαν να μπω..] Αστραπή.. [ειπα νευριασμενη και ακούω την μηχανή από πίσω.. Γυρνάω ήρθαν τα παιδιά.. Κατέβηκαν και άφησαν την μηχανή και ήρθαν δίπλα μου..]
*Φαιδρα:Κάποιο πρόβλημα Λαρα;; Εκτός του ότι τρέχεις υπερβολικά με την μηχανή εννοώ.. Κάτι άλλο;;
*Κρις:Κάτσε είπες Λαρα;;
*Λαρα:Ναι.. Λαρα είπε.. Υπαρχηγος Λαρα.. Δεν με αφήνουν να μπω Φαίδρα μου.. Καινούργιος;;
*Φαιδρα:Ναι.. Είναι έμπιστος μου.. Υπαρχηγε Λαρα,ο Κρις, Κρις η Υπαρχηγος Λαρα.. Κοίτα να την συνηθίσεις, γιατί θα είναι πολύ εδώ γύρω..
*Κρις:Συγνώμη.. Στις διαταγές σου, υπαρχηγε Λαρα..
*Λαρα:Δεν πειράζει.. Αυτό σημαίνει ότι κάνεις καλά την δουλειά σου.. Κρις, χάρηκα για την γνωριμία.. Πάμε παιδιά;; [ειπα και μας άφησε να μπούμε μέσα και μπήκαμε.. Βγάλαμε ποτά, τσιγάρα και έτσι πέρασα όλο μου το βράδυ, να κλαίω στον ώμο της Φαίδρας για τον ηλιθιο τον Λεόν που έφυγε..]
*Μερικοί μήνες μετα*
*Λαρα:Τι λες;; Πάμε να χορέψουμε σε παρακαλώ..
*Φαιδρα:Είσαι μεθυσμένη.. Κάτσε κάτω σε παρακαλώ..
*Λαρα:Φαίδρα δεν ειμαι μωρό.. Εγω πάω να χορέψω.. [ειπα και έφυγα..]
*Φαιδρα:[εχει πάει από το κακό στο χειρότερο η κατάσταση της.. Καθε μέρα θέλει να πίνει και να καπνίζει και απλά να καβαλάει την μηχανή της.. Είναι με τα μικρά και περνάει καλά η ώρα, αλλά την υπόλοιπη μέρα είναι δύσκολα τα πράγματα.. Είμαι με τον Μάνο και μιλάμε..] Δεν θα σου το ξαναπώ.. Πάρε τον π@π@ρ@ τον Λεόν τηλέφωνο τώρα.. [ειπα και το έκανε.. Τον πήραμε και το σήκωσε κατευθείαν και βγήκα έξω από την αποθήκη για να του μιλήσω..] Αγόρι μου, πόσο π@π@ρ@ς είσαι;; που στο δι@ολο είσαι 4 ολόκληρα χρόνια;;
*Λεόν:Φαίδρα;; Που βρήκες το νούμερο μου;; Οως ειναι η Λαρα;; Εμαθα οτι βρίσκεται Ελλάδα και προχώρησε με την ζωή της.. Είδα την συνέντευξη.. Ελπίζω να περνάει καλά..
*Φαιδρα:Αγόρι μου εισαι πολύ μεγάλος π@π@ρ@ς.. Την άφησες και έφυγες.. Τι στο δι@ολο σκεφτόσουν;; Εδώ είναι μαζί μου, πιωμένη όσο δεν πάει, καπνίζει όσο δεν πάει για να ξεχάσει έναν π@π@ρ@ που την παράτησε πριν 4 χρόνια.. Κατά τα άλλα προχώρησε και είναι πολύ καλά εσύ;; Μ@λ@κ@ εεεε μ@λ@κ@..
*Λεόν:Τι λες;; Τι πράγμα;; Πόσο έχει πιει;; Ποσο έχει καπνίσει;; Γιατί να με ξεπεράσει;; Ο Stefan;;Η ζωή της;;
*Φαιδρα:Λεόν;; Με εμένα μιλάς.. Η ζωή της μέσω κάμερες είναι αυτή.. Ο Stefan είναι φιλος της.. Εσύ;; Προχωρησες;;
*Λεόν:Μάλιστα.. Όχι.. Δεν προχώρησα.. Η ζωη μου για τις κάμερες είναι αυτή που βλέπεται.. Δεν μπορώ να ξεχασω την φίλη σου, όσο και αν προσπαθήσω, όσος καιρός και αν περάσει.. Δεν έχει σημασία όμως.. Έβγαλε το δαχτυλίδι και όταν είναι νυμφαλια ειναι μια χαρά.. Είναι αλήθεια ότι η αστραπή γύρισε;;
*Φαίδρα:Είσαι ηλιθιο αγόρι μου;;Και νυμφαλια της λείπεις.. Η αστραπή γύρισε και έγινε πιο σκληρή από πριν..
*Λεόν:Δηλαδή πως το εννοείς αυτό;; Πιο σκληρή;;
*Φαιδρα:Ναι.. Πλέον μπορεί να σκοτώσει.. Με μεγάλη ευκολία.. Ξέρεις ποιος της το έμαθε αυτό;; Εσύ, ετσι οπως την σκότωσες εσωτερικά πλέον αυτή μπορεί να σκοτώσει σωματικά.. Είναι ατρόμητη.. Πάλι την φοβούνται όλοι.. Να 'ναι καλά που την λένε αστραπή, αλλιώς θα είχε μπλεξίματα με την καριέρα της στο τραγούδι..
*Λεόν:Δεν μπορώ να κάνω κάτι γιαυτό.. Εγώ την σκότωσα;; Αυτή όταν είπε ότι είμαστε παρελθόν μήπως αυτή σκότωσε εμένα;;
*Φαιδρα:Πας καλά;; Μαλωσες μαζί της όταν σου ζήτησε το αυτονόητο.. Να την παίρνεις τηλέφωνο και να σε ακούει, την άφησες 4 χρόνια να προσπαθεί να σε βρει, να παίρνει μέχρι και τον προπονητή σου και εκείνος να της λέει ότι είσαι απασχολημένος και εσύ να ανεβάζεις φωτογραφία με άλλες,τι ωραια εε;; Δεν την σκότωσες απλά..Την αποτελειωσες..Σου έκανε το καλυτερο δώρο που θα μπορούσες να έχεις και δεν θα το μάθεις ποτέ.. Γιατί;; Γιατί είσαι χοντρο μ@λ@κ@ς..
*Λεόν:Κάτσε, κάτσε, το τηλέφωνο μου κάποιος μου το έκλεψαν, άλλαξα τηλέφωνο από ότι βλέπεις.. Μου το κλέψανε στο αεροδρόμιο όταν γύρισα στη Μαδρίτη μετά από τον τελευταίο μου καβγά με την φίλη σου.. Κάτσε, κάτσε πήρε τον Johnson τηλεφωνο;;Εγώ γιατί δεν ξέρω τίποτα γιαυτό;; Το καλύτερο δώρο;; Εγώ την επανέφερα στην ζωή..
*Φαιδρα:Σου κλέψανε το κινητό;; Τώρα εξηγούνται όλα.. Είσαι ηλιθιος πάντως.. Τον έχει πάρει τηλέφωνο πάνω από εκατομμύρια φορές, αλλά της λέει συνέχεια ότι είσαι απασχολημένος.. Κάτσε, είπες δεν ξέρεις;; Κάτι δεν πάει καλά εδώ.. Με δουλεύεις;; Και αυτή έφερε τα παιδιά σου στην ζωη.. Π@π@ρ@ εεε π@π@ρ@..
*Λεόν:Όχι.. Δεν ξέρω τίποτα.. Τι;; Είναι μαμά;;
*Φαιδρα:Και εσύ μπαμπάς μ@λ@κ@ Λεόν.. Μ@λ@κι@.. Δεν έπρεπε να το μάθεις.. Έτσι κι αλλιώς δεν προλαβαίνεις να κάνεις και τίποτα..
*Λεόν:Έρχομαι.. Αύριο θα είμαι εκεί.. Μην σου πω σε λιγο.. Σε λίγες ώρες θα είμαι εκεί.. Μην της πεις τίποτα..
*Φαιδρα:Δεν πραλαβανεις.. Λυπάμαι.. Σε λίγο φεύγει και δεν λέει που πάει.. Δεν γυρνάει Αμερική πάντως γιατί τα πάντα της θυμιζουν εσένα.. Παίρνει τα μικρά και φεύγει..
*Λεόν:Σταμάτησε την.. Πρέπει να της μιλήσω.. Υπάρχει μια καλή εξήγηση για όλα.. Σταμάτησε την..
*Φαιδρα:Δεν μπορώ.. Εφυγε.. Πήρε την μηχανή και έφυγε από την συμμορία και είναι και πιωμένη.. Φακ.. Μάνο την αφήσατε να φύγει έτσι;; Κρις, είστε με τα καλά σας;;
*Κρις:Μην τα βάζεις μαζί μου, υπαρχηγε.. Εντολή υπαρχηγου δεν μπορώ να μην υπακουσω..
*Μανος:Εχει δίκιο.. Χρησιμοποίησε το υπαρχηγος Λαρα και έφυγε..
*Φαιδρα:Το άκουσες μ@λ@κ@ Λεόν;; Ειναι καπου εκει έξω με την μηχανη την οποία τρέχει υπερβολικά πολύ, πιωμένη και πάει να πάρει τα παιδιά και να φύγει και δεν λέει που.. Κάνε κάτι.. Εσύ την κατέστρεψες, εσυ φτιαξτην.. Κάνε γρήγορα μ@λ@κισμενο.. Άμα παθει κάτι η αδερφή μου,ψάξε να κρυφτείς.. Το όπλο μου είναι γεμάτο σου το λέω.. Φακ.. Έχει και το όπλο μαζί της.. Άμα την σταματήσει κάνεις την κάτσαμε.. Κρις, Μάρκους.. Ξαφανιστειτε να πάτε να βρείτε την υπαρχηγο Λαρα.. Εντολή υπαρχηγου Φαίδρας.. Τώρα.. Και να γυρίσει στα παιδιά της σπίτι ασφαλείς.. Φύγετε τώρα.. [ειπα και έφυγαν..] Μ@λ@κ@ Λεόν καλύτερα να την φτιάξεις πριν είναι αργά.. [ειπα και του το έκλεισα..]
*Μάνος:Τι γλώσσα είναι αυτή μικρή;; Δεν σε έχω ακούσει να μιλάς έτσι ποτέ.. Ούτε στα πιο υπόγεια πλάσματα που έχουμε γνωρίσει.. Και του είπες για τα παιδιά;;Η Λαρα είπε..
*Φαιδρα:Συγνώμη μωρό μου.. Χρειαζόταν να του μιλήσω έτσι μπας και ξυπνισει επιτέλους.. Έρχεται.. Δεν με νοιάζει τι είπε η Λαρα.. Μεγάλωσα χωρίς οικογένεια και ξέρω πως είναι.. Ευτυχώς βρήκα εσάς.. Όμως τα μικρά έχουν μπαμπά και πρέπει να είναι δίπλα τους.. Η Λαρα αξίζει να είναι ευτυχισμένη και είπε ότι υπάρχει μια καλή εξήγηση για όλα.. Το καλό που του θέλω δηλαδή, γιατί αλλιώς θα του φυτέψω σφαίρα στο κεφάλι.. Δεν με νοιάζει τη είπε η Λαρα.. Έχεις δει να κάνει τιποτα φυσιολογικό από τότε που μπήκε στην συμμορία;; Συμπεριφερεται σαν ρομπότ, εκτός όταν είναι με τα μικρά.. Έχει βάλει τον εαυτό της στον τοίχο και τον κοπανάει διαρκώς μόνη της.. Την αγαπαω και την θέλω ζωντανή.. Αν είναι ζωντανή μαζί του, το καλό που του θέλω να μπορέσει να το διορθώσει.. [ειπα και με φίλησε και με έχωσε στην αγκαλιά του..]
*Λαρα:[τρέχω με την μηχανή και μια μηχανή σταματάει μπροστά μου και φρεναρω απότομα και πάω να φύγω από πίσω, αλλά άλλη μια υπάρχει από πίσω.. Βγάζουν τα κρανοι και είναι τα παιδιά από την συμμορία..] Με κάνατε να πάθω έγκεφαλικο.. Μαρκους;;Κρις;; Τι θέλετε εδώ;; Γιατί με ακολουθατε;; Εδωσα ρητή εντολή..
*Κρις:Συγνώμη υπαρχηγε, αλλά η υπαρχηγός Φαίδρα έδωσε εντολή να σε πάμε σπίτι ασφαλή.. Σε αγαπάει και σε σκέφτεται..
*Λαρα:Ναι, είναι μια από τους λίγους.. Ελάτε.. Σπίτι πηγαινα.. [ειπα και με πήγαν σπίτι.. Με χαιρέτησαν και έβαλα την μηχανή και μπήκα μέσα.. Είδα την Maggie ξύπνια..] Γιατί είσαι ξύπνια τέτοια ώρα;;
*Maggie:Πόσο ήπιες;;Βρομας αλκοολ απο μακρυά..Η μικρή σε ζητούσε πριν λίγο.. Έμεινα ξύπνια μην σε ξαναζητησει..
*Λαρα:Πολύ.. Είμαι καλά.. Καλά έκανες.. Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.. Τα παιδιά με έφεραν από την φρουρά,μην ανησυχείς.. Αύριο φεύγουμε.. Έτσι δεν είναι;;
*Maggie:Όχι.. Σήμερα φεύγουμε.. Σε λίγες ώρες.. Είναι 2 το πρωί Λαρα.. Στις 10 φεύγουμε.. Πάνε να κοιμηθείς..
*Λαρα:Μπορεις να μην μου φωνάζεις σε παρακαλώ;; Εσύ βρήκες τον έρωτα σου και έμεινε και σε αρραβωνιαστηκε.. Ο δικός μου εξαφανίστηκε και είμαι στα πατώματα δεν το κάνεις πιο εύκολο με το να μου φωνάζεις.. Μου λείπει.. Αυτό θέλεις να ακούσεις;; Κάθε γ@μημενο λεπτό της μέρας και της ώρας εύχομαι να ήταν εδώ.. Αλλα δεν είναι.. Δεν απαντάει ούτε το γ@μω τηλέφωνο του.. Αφήστε με όλοι ήσυχη λοιπόν γιατί δεν ξέρετε πως ειναι.. [ειπα και έφυγα στο δωματιο του.. Καθησα στο πατωμα και αρχισα να κλαίω βουβα πλέον.. Τον μισω.. Τον μισω και τον αγαπάω την ίδια στιγμή ταυτόχρονα.. Πως γίνετε αυτό;;Κάποιος με άγγιξε και τρόμαξα.. Σήκωσα το κεφάλι μου.. Η μαμά μου;;] Φύγε μαμά.. Ειμαι χάλια.. Είμαι πιωμένη και βρωμαω τσιγάρο και θέλω απλά να δώσω μια και να τελειώσω την ζωή μου.. Δεν θέλω να με βλέπεις σε αυτά τα χάλια..
*Ροζα:Σας άκουσα.. Με την Maggie πριν.. Επειδή είσαι χάλια είμαι εδώ.. Είμαι η μαμά σου Σταυρούλα μου, πρέπει να μιλήσεις σε κάποιον να τα βγάλεις από μέσα σου.. Σταμάτα να το παίζεις ότι δεν σε νοιάζει πλέον.. Αφού σε καίει ακόμα.. Και αυτό πρέπει να το φοράς.. [ειπα και της έβαλα το δαχτυλίδι.. Το είδε και το επεξεργαστηκε λιγο και το έβγαλε με δάκρυα στα μάτια..]
*Λαρα:Δεν το θέλω.. Τι σημασια έχει να το φοράω πλέον;; Ενας έρωτας που κατέληξε στα σκουπίδια.. Τα μικρά μεγαλώνουν χωρίς μπαμπά.. Μου έχουν τελειώσει οι δικαιολογίες.. Τα μικρά ρωτάνε συνέχεια που είναι ο μπαμπας τους.. Δεν ξέρω τι άλλο να τους πω, για να μην τον ρίξω στα μάτια τους και κουράστηκα πλέον να προσπαθώ γιαυτόν.. Επρεπε να είναι εδώ.. Είπε ότι τίποτα δεν θα μας χώριζε, ούτε καν η απόσταση και το έκανε αυτός όχι η απόσταση.. Τον μισώ, τον μισώ, τον μισώ.. [ειπα και άρχισα να κλαίω πιο πολύ μέσα στην αγκαλιά της.. Η πόρτα άνοιξε και μπήκε η Maggie με μια κανάτα καφέ και φαγητο..] Δεν πεινάω..
*Maggie:Θα φας.. Και θα πιεις καφέ.. Πως είσαι;;
*Λαρα:Πεταω δεν βλέπεις;; Βαρέθηκα.. Θέλω να είμαι όπως παλια και να μην με νοιάζει τίποτα..

Χει,χει,χει,χελλου... Τι μου κάνετε αναγνωστακια μου;;; πως μου είστε;;; εγώ είμαι καλά και το ελπίζω και το εύχομαι για όλους σας... Στεί σείφ... Κισις μέχρι το επόμενο παρτ😎👑

Δεν είναι αδερφός μου και δεν θα γίνει ποτέ αδερφός μουWhere stories live. Discover now