sevgili, sevgili günlüğüm
sana uğramak öylesine zor ki. şu, sana bahsettiğim resim yarışması için resim yapmakla uğraşıyorum. çok emek veriyorum ve karşılığını alamasam bile çabalamak beni mutlu hissettiriyor. annem arada bir gelip resmimi kontrol ediyor, yeteneğimin daha önce farkına varmadığı için üzüldüğünü söylüyor.
annemi bana eskisinden daha yakın görmek beni mutlu ediyor günlük. agnes'a bunun için teşekkür etmek istedim ama sonra kavga ettik. bana bu kadar salak bir abiye sahip olduğu için üzüldüğünü söyledi. bazen onu kartondan bir kutuya koyup uzak bir ülkeye kargolamak istiyorum.
bu arada mathilda gelip benden özür diledi.
ve eskisi gibi olup olamayacağımızı sordu. yazdıklarımdan sonra bunu sormasını elbette bekliyordum, bana aşık olacak değildi ya günlük! -ama neden değil diye kendi kendime sordum elbette, üzüldüm de hatta, neyse bu önemsiz bir ayrıntı-
ona "zamanla." dedim.
çok cool göründüğümü düşünüyorum. ne, bir şapşal gibi mi göründüm? seni şu an yakmamam için bana tek bir sebep söyle. kağıt israfı mı? evet, bu bir sebep ama ben gayet cool'dum orada günlük.
mathilda kendisine üzülsün. onu böylesine güzel bir şekilde sevecek birini zor bulur. hayır, kendimi gerçekten övmüyorum. her insanın ömründe o kişiyi gerçekten çok sevmiş biri olur mutlaka günlük. ve ondan sonra öyle bir kişiyi bir daha bulamayabilir. ben mathilda için o kişi olduğumu biliyorum -ve evet kendimi hala övmüyorum- beni henüz bu kadar çok sevebilecek birinin karşıma çıkmamış olması bu gerçeği değiştirmez.
mathilda'dan o anlamda bir sevgi beklemiyorum asla günlük.
dediğim gibi, mathilda önce kendisini sevmeli.
evet konu yine mathilda'ya bağlandı. ve sen bundan da şikayet edemezsin. evet, sen hiçbir şeyden şikayet edemezsin. yoksa seni kaybedip kayıp ilanı veririm ve ilana şöyle yazarım: "günlüğüm kayıp, bulan ya yaksın ya da bana getirsin. aslında birinci seçenek daha mantıklı."
gördüğün gibi günlüğüm, başkalarının ateşiyle yanmaktansa bana şikayette bulunmamak senin için daha iyi bir seçenek. -tıpkı benle mathilda gibi.... evet konu yine mathilda. şikayet mi ediyorsun yoksa?-
sevgiler,
herb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
olgunlaşmamış bir patatesin günlüğü
Historia Cortatamamlandı ✔️ günlük tutan herb, bir gün günlüğünü kaybeder ve bir kayıp ilanı verir: "günlüğüm kayıp. bulan onu yaksın ya da bana getirsin. aslında birinci seçenek daha mantıklı." 22221 3421*