^4^

2K 113 20
                                    


Poyrazın beni sarsıp adımı seslenmesiyle gözlerimi açtım. Etrafima baktığımda takımın tekneden inmek üzere olduğunu gördüm. Bakışlarım karşımda bana gülümseyip şefkatle bakan Poyrazı bulduğunda bende kocaman gülümsedim.

''Gözünü kapa dedim bir baktım uyumuşsun. Yorgun musun sen?''

Uzattığı elini tutup kalkarken başımı salladım ''İçim geçmiş galiba,bilmiyorum.''

Kafasını salladı. elimi bırakıp belimden tutarak teknenin sonuna kadar yürüdük.

•••

Oyun alanına geldiğimizde bize doğru dönen bakışlarla kaşlarımı çattım.

''Poyraz niye bize bakıyorlar?''

Elini belimden çekmeden gülümsedi.'' Bilmem, belinden tutuyorum ya belki ondandır.''

Omzumu silkip yürümeye devam ettim. Açıkçası kimin ne düşündüğü umrumda bile değildi. Takımca yanyana durduğumuzda solumda Poyraz, sağımda da Aleyna vardı.

Aleyna'nın kolumu dürtmesiyle ona döndüm.

''Çok yakıştınız Ayşe! İnşallah hep böyle olur.''

Kimse duymasın diye biraz yaklaşıp kolunu cimcikledim ''Biri duyacak Aley sus!"

Kafasını sallayıp güldü. Biraz sonra Acun abi gelmiş oyunu anlatmıştı. Oyun, büyük bir havuzun içinde yapılan alandan oluşuyordu. Birbirimizi bize verilen yastıkların yardımı ile havuza atmaya çalışıyorduk.

Acun abi'nin, konuşması için Poyraz'a söz hakkı verdiğinde belimdeki elini çekmişti.

''Dokunulmazlık oyunu çok önemli bunu biliyoruz, kazanmak zorundayız. Takımıma güveniyorum''

Acun abi Poyraz'dan sonra ünlüler takımından Batuhan'a söz vermişti.

''Abi kazanacağımıza adım kadar eminim. Şimdiden karşı takım konseyde kimi yazacağını düşünsün bence''

Batuhan Poyraz'a göz kırpıp bana bakmıştı. Sadece başımı sallamakla yetindim. Batuhanı daha şimdiden anlamıştım, sadece konuşuyordu. İcraat görmemiştim

''İlayda sen ne söylemek istersin?''

İlayda gülümsedi. ''Ben kendime güveniyorum Acun bey. Takımada güveniyorum. Yani inşallah alırız diyorum''

İlayda'nın sevimli hallerine güldüm. Ne kadar çocuk gibide olsa içinde bir yerlerde olgunluğunu hissediyordum.

''Arkadaşlar avantaj oyunu için sadece erkekler çıkıyor. 1 dakika içinde kimin çıkacağına karar vermeniz gerekiyor''

''Kim çıksın? Bir fikri olan var mı?''

Hanzade'nin konuşmasıyla Poyrazla gözgöze gelmiştik, gözlerimi kaçırıp çıkmak istediğini söyleyen Dora'ya baktım.

''Arkadaşlar ben çıkabilirim. Sizin içinde uygunsa tabii''

Benim için fark etmezdi açıkçası erkeklerin kendi aralarında seçmesi daha iyi olurdu.

''Bence erkekler kendi aralarında seçsin''

Berkay bana katıldığını söyledi. Erkekler kendi aralarında kimin çıkacağını belirlerken Acun abi teknik bir arıza çıktığını ve 15 dakika sonra oyunun başlayacağını söyledi. Aleyna'ya gölün yanına gittiğimi söyledim.

SADECE SEN ^AYRAZ^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin