• Bölümün sonunda size yazdığım bir 'düzenleme' paragrafı var. Yeni bölümün gelip gelmeyeceği ile alâkalı •
-----------------------------------------------------
İlk öncelikle kısa bir duyuru gibi birşey yapacağım. Bu bölümde bolca satır arası yorum istiyorum. Yorumlar çok az oluyor, oyları söylemiyorum bile..Neyse bu bölüm biraz kısa oldu galiba ama en iyi bölüm oldu. Buna emin olun. Bu bölümün güzelliği için fazladan oy ve yorum isteyeceğim bölüm sonunda :)
•••
•Ayşe'den•
Sabah gözlerimi saçımda dolanan eller yüzünden açtım. Karşımda bana gülümseyerek bakan bir Poyraz beklemediğim için bir anda irkilip geriye kaçtım.
''Ne güzel izliyordum ya! Niye kaçıyorsun?''
Kollarımdan kaldırıp üzerimdeki yarım atlete göz gezdirdi. Etrafa bakıp göğüs kısmını yukarı çekiştirdi, yarım atletim onun inadına biraz daha açılınca oflayıp erkekler barakasına doğru gitti. Bense arkasından ne yaptığını anlamaya çalışıyordum
Çantasından siyah uzun bir t-shirt getirdi. Bir bebeğe giydirir gibi giydiriyordu. Kollarımı geçirip zafer kazanmış gibi gülümsedi.
''Bak ne güzel oldu uzun hem bir yerinde çok görünmüyor,"
Yatmadan önce ördüğüm saçlarımı okşayıp gülümsedi
''Çok tatlı oldun benim kıyafetimle, örgünde çok güzel''
Saçlarıma dudaklarını bastırıp geri çekildiğinde çatılı olan kaşlarımın yerine gülümseyen bir ifadem olmuştu
''Ne yaptığını anlamadım ama yinede teşekkürler''
Reşat'ın çağırmasıyla göz kırpıp yanımdan gitti. Etrafa baktığımda çoğu kişinin uyuduğunu gördüm. Bugün boş günümüz olduğu için rahatlıkla uyuyabilmiştik. Aleyna, Sancakay ve Hanzade'nin yanına oturdum
Sancakay sohbeti evirip çevirip Poyraza getirince başımı çevirip Poyraza baktım. Ona baktığımı hisseder gibi bana baktığında 'ne oldu?' dercesine başını salladığında gülümseyip elimle birşey yok demeye çalıştım. Çalıştım diyorum çünkü olmadığından eminim
''Ayşe Poyraza çok yakınsın? Hoşlanıyor falan mısın?''
Alayla söylediği şeyle oturduğum yerde rahatsızca kıpırdandım. ''Bunları hangi sıfatla soruyorsun Sancakay? Benden veya Poyrazdan sanane, Poyrazla ne zaman yakın dursam rahatsız edici bakışların hep üzerimizde oluyor, neden?''
Kaşlarını kaldırıp bana baktı. ''Bunu her fırsatta Poyraza yanaşmaya çalışan Ayşe mi diyor?''
Sinirle kalktığım yerden Sancakayın üstüne yürürken aynı zamanda da bağırıyordum. ''Dediklerini kulağın duysun Sancakay! Ben kimseyi yanımda zorla tutmuyorum! İsteyen yanıma geliyor. Poyrazda istediği için yanımda!''
Benim bağırmamla yeni uyananların ve Poyrazın bakışlarında beni bulmuştu.
''Burası bir yarışma Ayşe sizin flörtöz hareketlerinizi izleyemem ben! Poyrazın yakasını bırak, sen adaya geldiğinden beri bizimle tek bir kelime etmiyor!''
''Ne demeye çalışıyorsun sen?''
Gülümseyip bize doğru gelen Poyraza baktı.''Diyorum ki sen hastanedeyken hep benim yanımdaydı. Sen geldiğin an benden ve bizden uzaklaştı! Onu dolduruyorsun!"
Poyraz yanıma geldiğinde ona döndüm. ''Ben seni dolduruyor muyum Poyraz?''
Sancakayın yanına gitmediğini biliyorum, Poyraza güveniyorum..
Kolunu belime dolayıp beni yanına çektiğinde elimi belimdeki elinin üstüne koydum.
''Sancakay saçmaladığını biliyorsun. Aleyna hep burdaydı. Senin yanına hiç gelmedim. Ve dolduruşa falanda gelmiyorum, kendi kararlarımı verecek yaştayım. Bunlar seni hangi sıfatla ilgilendiriyor?''
Kulağına yaklaşıp fısıldadım. ''Onun yanına gitmediğini biliyorum, merak etme.''
Başını bana çevirip gülümsedi. Belimdeki elini sıkılaştırıp Sancakaya döndü.
Sancakay bana hırs ve nefretle bakıp kızlar barakasına gittiğinde arkasından gözlerimi devirdim.
Aleynaya bulanıp denize gittiğimi söyledim.
Denize geldiğimde üzerimdekini çıkartıp suya girdim. Biraz derinlere gidip daldığımda suyun içinde birşeye çarptım. Yukarı çıkıp nefesimi düzene sokmaya çalışırken karşımda kahkaha atan Poyrazdan yüzerek kaçmaya çalıştım. Çalıştım diyorum çünkü bacaklarımdan tutup beni yanına çektiğinde çok yakın duruyorduk.
Burunlarımız birbirine değerken belimdeki ellerini kalçalarıma koyup beni yukarı kaldırdığında refleksle bacaklarımı beline doladım.
Ellerimi omuzlarına koydum. Başını biraz daha yaklaştırdı. Konuşsak dudaklarımız birbirine değecekti. Dudaklarıma bakıp fısıldadı. ''Seni seviyorum''
Kollarımı boynuna doladım ''Seni seviyorum''
Dudaklarımızı birleştirildiğinde ikimizde hareket etmiyorduk. Dudaklarını hareket ettirdi, karşılık verdiğimde boğukça inleyip kafasını sağa yatırarak, öpüşmemizi derinleştirdi..
•••
Hellooo çok güzel bir bölümle geldim demiştim. Kısa oldu ama en iyi bölüm oldu bence. AyRaz sonunda oldu🥳
Bölümü nasıl buldunuz?
Oyları verdiniz dimi?
Bu bölümün güzelliğinden fazladan oy istiyorum birde yorum tabii ki
8. Bölümü yazmam biraz uzun sürebilir projelerim var. Sizi biraz bekletebilirimm
45 oy
30 yorumOy vermeyi sakın unutmayıınn
Sizi seviyorum🍬
•••
Düzenleme: biliyorum sizi çok beklettim ama lisede olduğum için dersler çok ağır geliyor. Daha bitirmem gereken yaklaşık 500-550 soru var. Ve benim 300 sorunun çözümlerinide yazmam gerekiyor. Bölümün yarısı bile hazır değil. Ne zaman yazabileceğimi bilmiyorum. Ama bölüm bittiği an atacağım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN ^AYRAZ^
Fanfiction" Sadece sen, hep sen..." ! Kitabın her bir kelimesi bana aittir, en ufak bir cümle alınıp çalınması durumunda gereken her şey yapılacaktır. !