Kendimi geri çektiğimde gözlerim hâlâ kapalıydı. Gözlerimi açıp kapalı olan gözlerine baktım. Dudaklarımı göz kapaklarına bastırıp elmacık kemiklerine kadar öptüm. Dudağına küçük bir öpücük kondurup bacaklarımı belinden çektim.Kollarım boynundaydı. Gözlerini açıp gülümsedi.
''Bir aydır bunu bekliyordum..''
Dediğine gülümseyip ona sarıldım.
•••
Barakaya geldiğimizde çoğu kişi ıslak kıyafetlerimize bakıyordu. Birde şişmiş kırmızı dudaklarımıza..
Kimseye bakmadan kızlar barakasına gittim. Aleyna halime gülerken örtüyü alıp kendime örttüm. Kesin anlamışlardı. Aleyna ne olduğunu bakışlarımdan bile anlardı.
Poyrazın yanıma gelip saçlarımı okşamasıyla gözlerimi açtım. Etrafa bakıp üzerime eğildi. Saçlarımdan öpüp geri çekildi.
''Saçlarını çok seviyorum''
Gülümsedim. Yanıma gelmesi için örtüyü açtığımda başını olumsuzca salladı.
''Biri görürse kötü olur''
Başımı salladım. ''Biri görürse seni saklarım''
Tek kaşını kaldırdı. ''Nasıl saklarsın sevgilini? ''
Örtüyü biraz daha kaldırdım. ''Biri gelirse sevgilimin üstüne çıkarım, kimse görmez''
Yanıma uzanıp kolunu başımın altından geçirdi. ''Biri gelirse senin üstüne çıkarım güzelim. Sen merak etme''
Gözlerimi devirip gülerken başımı göğüsüne yaslamıştım.
Adım sesleri duyduğumda Poyraz yanındaki örtüyü tutup bize sardı. Poyraz ile karşı karşıya bizi saran örtüyle kalmıştık. Hareket bile edemiyordum.
''Poyraz sen delirdin mi! Nasıl çıkacağım ben bu örtüden?''
Yüzünü yaklaştırıp dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu. ''Biraz böyle kalalım. Hem ne kadar güzel. Yakın durmak daha iyi sevgilim. Alış buna''
Dudaklarıma küçük ve kısa öpücükler kondururken, sadece gözlerimi kapatmıştım.
Kendimi geri çektim ''Poyraz hadi kendini geriye doğru çekte çıkalım örtüden''
''Hareket edemiyorum ki bebeğim''
Bebeğim mi? Ölüyorum galiba..
Bize doğru gelen Aleynayı gördüm. ''Aleyna yardım etsene! Sıkıştık burda!''
Adımlarını hızlandırıp yanımıza geldiğinde gülerek örtüyü bizden ayırmaya çalışıyordu
''Bunu nasıl yaptınız acaba? Tamam anlıyorum yakın durmak istiyorsunuz ama bunu ormana giderekte yapabilirsiniz''
Gözlerimi devirdim. ''Poyraz yaptı. Benim bir suçum yok''
Örtüyü açıp Emin'in yanına gitti. Kollarımdan destek alarak ayağa kalktığımda Poyrazında benimle birlikte kalktığını gördüm. Kolunu omzuma atıp kendine çekti. Kolunun altından sıyrılıp ateşin yanına gittim.
''Ayşe noldu?''
Arkamı dönüp Poyraza baktım. Onun hemen arkasında sancakay bize bakıyordu.
Elimle ''gel'' işareti yaptığımda kaşlarını çatıp yanıma geldi.
''Adadakiler yakın olduğumuzu anlıyorlar. Çok yan yana durmayalım. Özellikle Sancakaya güvenmiyorum. Gidip Acun abiye söyleyebilir''
Başını salladı. ''Ha onu diyorsun, boşver onları. Bizim özel hayatımız kimseyi ilgilendirmez sevgilim.''
Yere oturup bize verilen 2-3 avuçluk pirinci pişirmeye başladım. Haftada yaklaşık 4-5 kaşık yağ veriyorlardı. Bunlarla ne kadar doyabilirsek artık..
•••
Yemeğimizi yiyip takımca ateş başında oturuyorduk. Karşı takım hakkında konuşuyorduk.
''Melis ve Batuhan çok yakın duruyor. Aralarında birşey olabilir mi?''
Poyrazla bakışırken Hanzadenin dedikleriyle ona döndüm.
''Bizene onlardan, herkesin kendi hayatı.''
Hanzade başını sallayıp Reşata döndü
''Bizi ilgilendirmez ama böyle birşey varsa ilerde bunu kullanırız''
Reşat başını sallayıp Hanzadeyi onaylarken düşüncelerine katılmadığımı bir kez daha anladım.
Sancakayın bana ve Poyraza bakarak söyledikleri, ondan neden bu kadar hoşlanmadığımı açıklıyordu zaten.
''Zamanı geldiğinde Acun abiye söyleriz deriz. Sonuçta bu adada aşk yasak''
Bakışları beni bulurken 'öyle mi?' dercesine kaşlarımı kaldırıp başımı Poyrazın omzuna yasladım. Poyraz elimi tutup başını başıma yasladı.
Sancakay gözlerini devirip başını Hanzadeye yaslayınca elimde olmadan güldüm.
Takımca biraz daha sohbet ettikten sonra herkes uyumaya gitmişti. Aleyna ben ve Poyraz kalmıştık. Aleyna ve ben kızlar barakasına gitmek için kalktığımızda Poyraz elimi tuttu. Aleyna'ya birazdan geleceğimi söyledim.
''Sevgilini öpmeden mi gidiyorsun güzelim?''
Gözlerimi devirip yanağını öptüm.
''Al öptüm. İyi geceler sevgilim''
Başını sallayıp dudağımdan öpüp geri çekildi.
''İyi geceler bebeğim.''
•••
Merhabalar efendimm nasılsınız? Derslerden başımı kaldırdığım için biraz mutsuzum ama olsun.
Bu bölüm olaysız ve kısa oldu biliyorum. Ama sizi bölümsüz bırakmak istemedim.
Oy verdiniz dimi?
E yorumda atmışsınızdır..
Bölüm nasıldı? Çok birşey olmadı ama..
Sınır vaarr
50 oy
40 yorumSizi seviyorum🍬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN ^AYRAZ^
Fanfiction" Sadece sen, hep sen..." ! Kitabın her bir kelimesi bana aittir, en ufak bir cümle alınıp çalınması durumunda gereken her şey yapılacaktır. !