küçücük bir duyuru

1K 41 13
                                    

ilk öncelikle merhaba. kaç ay oldu bilmiyorum, saymadım ama bölüm atmayalı uzun bir zaman oldu. bunun için sizden özür dilerim.

bölüm atmamamın tek sebebi derslerimdi. Birkaç kişi özelden 'ayraz shiplemeyi bıraktın mı? bu yüzden mi bölüm atmıyorsun?'' gibi sorular sordu.

Ayşe ve Poyraz'ı hâlâ shipliyorum ve shiplemeye devam edeceğim. Survivor izlediğimde onları yanyana gördüğümde kafamda bir sürü kitap ile alâkalı senaryo kuruyorum. ama Survivor'un daha yarısı bitmeden derslerin başına oturuyorum.

derslerden nefret ediyorum aslında. özellikle matematikten. tabii sonrasında biyoloji ve fizik geliyor...

neyse çok uzattım konuşmayı, bölümler artık gelecek! bu bazı kişilere güzel bir haber çünkü kitabımı seven çok fazla kişi var. her birine ayrı ayrı teşekkür ederim♡

2. ve 4. bölüm normale göre biraz daha az oy almış oy vermediyseniz unutmadan verin canlarım

aslında bana aklınızdaki ve kitabımda okumak istediğiniz sahneleri özelden yazsanız hiç fena olmaz. hayal gücüme güveniyorum evirip çevirip güzel şeyler yazabilirim.

dediğim gibi artık bugünden sonra haftada bir bölüm gelecek. sizden ufak birşey isteyeceğim. bir gün belirleyelim ve bölümü o gün atayım.

buraya hangi gün bölüm atmamı istediğinizi yazar mısınız?

yeni bölüm hazır olduğu an atacağım yani şuanda belirli bir gün yok.

bir soru daha, bölümler uzun mu olsun kısa mı?

galiba diyeceklerim bu kadar. bu duyuruyu okuyup sorduğum sorulara cevap verdiyseniz çok teşekkür ederim.

seviliyorsunuz♡ yeni bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın☆

Düzenleme: benim yaşıma göre fazla kilolarım var. Aslında size soracaktım, sağlıklı kilo veren var mı? Varsa buraya nasıl kilo verdiğini yazabilir mi? Beslenmesi, yaptıysa spor hareketleri vs. Hem benim için hemde fazla kiloları olan okuyucular için çok güzel olur. Kilo vermek için yaptığınız şeyleri yazarsanız benim gibi onlarca kişiyi mutlu edersiniz♡

SADECE SEN ^AYRAZ^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin