4.

225 24 1
                                    

Uyandığımda kızların çoktan evden çıktığını anlamıştım. Rose'ye bakmaya gittiğimde o gitmemiş ve boş olan zamanını uyuyarak geçirmeyi tercih etmişti. Yanına gidip açılmış olan üstünü örtmüş ve yanağına bir öpücük bırakmıştım. Yorgun sesiyle 'unni' deyince gülümsemiş ve odadan çıkmıştım. Mutfağa geçip kendime bir şeyler hazırlarken telefonumu çıkarmış ve haberlere bakmıştım. Önemli bir şey bulamayınca ekranı kapatıp telefonu tezgaha koymuştum. Önümde duran ramenden yerken aklıma Taehyung'un gelmesiyle kendimi kötü hissetmiştim. Bir anlık oluşan bir düşünceyle mesaj atmıştım.

Jisoo

Neden benimle normal biriyle konuşacağın gibi dostça konuşmadın?

KTaehyung

Çünkü sen normal biri olmak için çok mükemmelsin.

Bu adam sadece sana aşık olmayı becerebildi.

Jisoo

Dün kaba davrandım

Eğer bir derdin varsa söyleyebilirsin.

KTaehyung

Derdim sensin Jisoo

Derdim sen ve beni hep kötü olarak gören düşüncelerin!

Jisoo

Yaptığın şeyden sonra tekrar konuştuğumuzda boynuna atlamamı mı bekliyorsun?

KTaehyung

Sadece yanyana bir selfiemizi paylaştım

Jisoo

Altına 'Sevgilim 💕' yazdığın bir selfieden bahsediyoruz.

İdol olabilmek için ne kadar uğraştığımı ve

Bu sektörde yayılan herhangi bir haberde çıkış yapan idolün bundan dolayı zarar gördüğünü biliyorsun.

KTaehyung

En fazla ne yaşamış olabilirsin?

Jisoo

Programlara katılamadım

Şirketimle aramda güvensizlik oluştu

Sadece kendimin itibarını değil kızlar içinde her şeyi mahvettim

Olayların unutulmasını bekleyip uzun süre hiçbir gösterimizde kızlarıma katılamadım

Ve bunların hepsi o masum olduğunu düşündüğün selfie yüzünden oldu

Kovuladabilirdim, biliyor musun?

KTaehyung

Fanların anlayışla karşılayabilirdi ve bu sayede şirkette bunu sorun etmezdi.

Jisoo

If You Leave Me NowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin