11.

213 29 8
                                    

Gözlerimi kırpıştırıp ona bakmaktan kaçınmış ve yan tarafımda olan raftan iki paket ramen alarak kasaya hızlıca yürümüştüm. Parasını ödeyip poşete yerleştirmiş ve arkamı döndüğüm anda Taehyung'un bedeniyle çarpışmıştım. Gülümseyerek bana bakarken hoşçakal demek aklıma bile gelmemiş ve yan tarafından geçip marketten çıkmıştım. Hızlı adımlarla yurda doğru yürürken arkamdan birisinin takip ettiğini hissetmemle kalabalık bit sokağa girmiş ve olabildiğince gözden uzak olmaya çalışmıştım. Sonunda saklanacak bir yer bulduğumda saklandığım yere yakın olacak şekilde duran liseye giden kızların kendi aralarında hararetle konuştuklarına şahit olmuştum.

"Nereye kayboldu?"

"Taehyung Oppa ile olmak daha iyi olurdu bu gereksizin peşinden koşmaktansa! Hae-rin! Hep senin yüzünden!"

"Eğer bu kadar koşmasaydık buraya kadar Tae Oppa ile resim çekinebilirdik!"

Söylenerek uzaklaşırlarken hızlı bir şekilde atan kalbimin üzerine elimi koymuş ve sakinleşmeye çalışmıştım. Telefonum çalınca hızla açmış ve kulağıma götürmüştüm.

"Unni kayıt günü bugüne alınmış."

"Ne? Niye?"

"Jungkook'un yarın için başka bir programı varmış ve şarkının büyük bir partını o söyleyeceği için şarkıyı bütün bir halde görmek amacıyla bugün yapmaya karar vermişler."

Saklanmış olduğum yerden çıkıp yurda doğru giderken Rose'ye cevap vermiş ve sonra telefonu kapatarak gelmiş olduğum yurda girmiştim. Anahtarı kilide soktuğumda kapıyı diğer taraftan hızla Lisa açmış sonra bana gülümseyip saçlarını düzelterek aynaya bakmıştı.

"Hazırlan çabuk unni!"

"Ben daha yemek yemedim~!"

Karnımı tutup dudağımı büzünce Jennie içeriden gelip kollarını bana sarmıştı.

"Orada yemek sipariş ederiz~!"

"Peki, öyle olsun."

Gülümseyip arkamdan çekilmiş ve ayakkabılarını giymeden önce çoraplarını düzeltmişti. Hemen odama geçip altımdaki eşofmanı çıkarmış ve yeni aldığım eteği giyip üzerimede hava sıcak olduğu için askılı bir crop giymiştim. Bağlamış olduğum saçlarımı açtıktan sonra odamdan çıkmış ve hızla önceden çıkmış olan Lisa ile Jennie'nin peşinden gitmiştim. Menajer yurdun önüne gelmiş ve binmemiz için kapıyı açmıştı. Arabaya binince Rose'nin arabada olduğunu görmemle gülümseyerek onun yanına oturmuştum.

"Heyecanlı mısınız?"

Jennie'ye baktığımda heyecanla ellerini birbirine çarpan Lisa'ya gülümseyerek bakıyordu. Bakışları beni bulduğunda gülümsemesi bozulmadan tekrar Lisa'ya dönmüştü.

"Jungkook onların orada olduğunu söyledi."

Lisa sorusuna cevap bulamayınca dudak büzmüş sonra sinsice sırıtarak Rose'ye bakmıştı.

"Siz Jungkook'la baya konuşuyorsunuz!"

"Şey hani biz birlikte gösteri sergileyeceğiz ya ondan konuştuk!"

Rose bize inanmamız için umutla bakarken hep birlikte gülmüş ve ona bakmaktan kaçınmıştık. Menajer hiçbir şey anlamayıp bize bakarken susmanın daha iyi olacağını düşünüp önümüze dönmüştük. Stüdyoya geldiğimizde ilk gün olduğu gibi güzel bir şekilde karşılanmıştık. Taehyung'un bakışları üzerimdeyken bakışlarımı kaçırıp dans partnerim olan Namjoon'a selam vermiştim.

If You Leave Me NowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin