7.

195 30 5
                                    

Kim Taehyung

Odamdan çıktığımda Jungkook beni şirkete çağırmıştı. Büyük ihtimalle Bang PD ile konuşmuştu ve Jisoo'yu rahat bırakmadığım için laf edecekti. Tan kendi yatağından kalkmış bana masumca bakarken gülümsemiş ve yanına gidip onunla oynamıştım. Normalde çok sessiz olan Tan bugün enerjik ve arkadaş canlısıydı. Mamasını koyup yanından ayrıldığımda heyecanla mama kabının yanına gitmiş ve yemeğini yemişti. Üstümü çıkartıp banyoya girmiş saçlarımı yıkayıp dişlerimi fırçalamıştım. Üstüme yatağın üstüne önceden fırlatmış olduğum eşofmanları giydikten sonra maskem ile şapkamı da takmış ve evden çıkmıştım. Kapının önünde beni bekleyen Jimin ile şaşırmış ve yanına gidip omuzuna omzumla yavaşça vurmuştum.

"Ne işin var burada?"

"Yoldan geçiyordum, Jungkook seni kesinlikle almam gerektiğini söyledi. Kaçmandan korkuyor sanırım."

Alayla söylediği şeyle gülmüş ve arabaya binmiştim. O da yanıma bindikten sonra arabayı çalıştırmış ve bir yandan da onunla konuşmuştum.

"Namjoon Hyung bu işin senin başının altından çıktığını öğrendiğinde ne kadar kızacağını biliyorsun değil mi?"

"Hangi iş? Ben bir şey yapmadım?"

"Ne hakkında bahsettiğimi biliyorsun Taehyung-ah!"

Bıkkın bir şekilde söyleyince gülümsemiş ve başımı sağa sola sallamıştım.

"BLACKPINK ile BTS ortaklığını gidip Bang PD'nin kafasına sokmamdan bahsediyorsan bundan pişman değilim~!"

Ağzını açıp konuşacakken şirkete geldiğimizi farketmiş ve sadece derin bir nefes alıp arabadan inmişti. Peşinden inmiş ve arabayı kilitleyip şirkete girmiştim. Dans pratiği yaptığımız salona girdiğimizde Jungkook yorgunlukla yerde uzanıp telefonuyla uğraşıyordu. İçeri giren bizi gördüğünde doğrulmuş ve çatık kaşlarla direkt bana bakmıştı.

"Ne var? Ne yaptım ben?"

"Bang PD'yi kandırabilirsin ama beni asla hyung."

Gülerek arkasına geçmiş ve ellerimi omuzuna koyarak sıkmıştım.

"Kimseyi kandırmadım, Bang PD biliyordu Jisoo ile olanları ama yinede hiçbir şey demedi."

"Sen bu kızı gerçekten sevmiyorsun bile! Amacın ne senin?"

Jimin'in bağırmasıyla kaşlarım çatılmış ve ellerimi Jungkook'tan çekerek ona bakmıştım.

"Nereden biliyorsun sevmediğimi?"

"Sadece eğlence arıyorsun Taehyung-ah! Gerçekten sevdiğin bir kişiyi durmadan rahatsız etmezsin."

Dediği şeyde ne kadar haklı olduğunu düşünsemde ağzımı açmamış ve bakışlarımı kaçırarak yumruğumı sıkmıştım.

"Jimin hyung haklı, bunu sende biliyorsun. Artık anlaşmayı yapmışlar geri dönüşü yok anma bari kızı bundan sonra rahat bırak."

Sadece başımı tamam anlamında sallamış ve yere oturup kafamı yere eğmiştim.

Eski haber

BTS üyesi Kim Taehyung dün BLACKPINK'ten Kim Jisoo ile resim paylaşıp altına "sevgilim 💕" yazdı. Tüm fanlar bu ilişkinin karşısında çok şaşırdılar ve Kim Jisoo bir sürü kişi tarafından tehditlere maruz kaldı.

 Tüm fanlar bu ilişkinin karşısında çok şaşırdılar ve Kim Jisoo bir sürü kişi tarafından tehditlere maruz kaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

+1543: Aslında birlikte tatlı gözüküyorlar~

+2314: Taehyung oppa ile olan hayallerimi yıktın Jisoo

+2876: Sadece artık eskisinden daha dikkatli ol Jisoo-ya

+2543: Aslında Jisoo'yu çok severdim ama gerçekten bu haberden sonra ona karşı nefret doldum.

+4389: Oppalarınızın sizinle evleneceğini düşleyecek kadar değişik varlıklarsınız. Bu shipi çok destekliyorum! Vsoo hwaiting~!

+1324: İlk önce Rose ile Jungkook dedikoduları çıktı, şimdiyse Taehyung, Jisoo ile fotoğraf paylaşıp sevgilim yazıyor! Sırada hangi BTS üyesi var BLACKPINK!?

+3542:Umarım yakın bir gelecekte ölürsün Jisoo! Elimi senin kanınla kirletmek istemiyorum!

If You Leave Me NowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin