Yang PD'nin yanına çağırmasıyla menajerin getirdiği arabaya binmiş ve şirkete gitmiştik. Odasına gireceğimiz sırada karşımızda gördüğümüz kişi ile kaşlarımız çatılmıştı. Normalde bir iş yapmak isteseler şirketten bir adam gönderirlerdi ama Bang PD dedikleri adam bizzat kendisi gelmiş ve bizi umursamayarak içeri girmişti. Arkasından bizde girdiğimizde Yang PD oturmamızı söylemiş ve Bang PD'nin karşısında bulunan 4 koltuğa oturmuştuk. Rose'nin kayıtları bitmiş ve sadece MV çekimleri kaldığı için bugün bizimle katılabilmişti görüşmeye. Yang PD, Bang PD ile konuşmaya başlayınca onları dikkatlice dinlemiştik.
"Sizinle bu gösteriyi düzenlemek isterdik ama BTS üyesi olan Kim Taehyung gerçekten kızları zor duruma düşürecek bir harekette bulundu. Şuan bile bunun yüzünden Jisoo tehditlere ve türlü bir sürü şeye maruz kalıyor. Sadece Jisoo da değil diğer kızlarda öyle."
"Taehyung ile konuştuğumda bu durumu düzeltmek için bize bu öneriyi sunduğunu söyledi. Sizi anlayabiliyorum ama Bayan Jisoo idol olmanın ne demek olduğunu bildiği için bu yola girdi. Taehyung'un haklı olduğunu söylemek değil amacım ama ileride de Bayan Jisoo belki Taehyung ile değil ama diğer idollerle de yakıştırılacaktı. Eğer idollerin özel yaşamına karışamayacaklarını göstermek istiyorsak onların istediğini değil idollerin istediğini yapmalıyız."
Yang PD bana baktığında derin bir nefes almış ve konuşmak için ağzımı aralamıştımki eliyle beni durdurmuştu.
"Bunu kızlarla düşüneceğim ve ondan sonra size haber vereceğim."
Bang PD bize bakmış sonra gülümseyerek başını tamam anlamında sallamıştı. Yerinden kalkıp odadan çıktığında hepimiz Yang PD'ye dönmüştük. Önündeki kalem ile uğraşırken bir anda bırakmış ve bize dönmüştü.
"Belki birlikte sahne düzenlerseniz sizin içinde yararı olur? Sahne arkası görüntülerinde sadece arkadaşmış gibi davranırsınız ve insanlar sizin sadece arkadaş olduğunuzu bilir."
"Bunu yapmak zorunda mıyız? Zaten herkes unutmaya başladı."
Lisa'da bana katılır gibi araya girmiş ve konuşmuştu.
"Onlar ne kadar arkadaş olarak gözüksede buna inananlar kadar işleri onlar için dahada zorlaştıranlarda olacaktır PD-nim."
Yang PD derin bir nefes alıp başını sağa sola sallamıştı.
"BTS ile iş yapmanız sizin yararınıza olacaktır. Bir tane sahneden bir şey olmaz. Hem zaten birbirinizden uzak dans edeceksiniz."
Onu ikna edemeyeceğimizi bildiğimiz için bir şey demeden odadan çıkmıştık. Kızlar hepsi birden bana bakarken iç çekmiş ve arkamda bulunan duvara yaslanmıştım.
"Jisoo unnie sen canını sıkma belki yan yana olursanız olmayacağınızı anlar!"
Rose benim moralimi yerine getirmek için uğraştığında gülümsemiş ve kafamı iki yana sallayıp yaslandığım yerden kalkmıştım.
"Moralimizi bozmaya gerek yok! Uzun sürecek değil onlarla olan sahnemiz!"
KTaehyung
Yang PD hemen haber vermiş~
Bence en büyük shipperımız o!
Jisoo
Niye boş yapıyorsun acaba?
Tamam, istediğin oldu!
KTaehyung
Yoo daha sana sarılmadım
Jisoo
Bazen o beyin yerine ne taşıdığını çok merak ediyorum.
KTaehyung
Bende kalp yerine ne taşıdığını merak ediyorum güzelim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
If You Leave Me Now
FanfictionKTaehyung İmkansızı oynaman seni dahada çekici yapıyor. Kameralara göstermediğin yanını bana gösterdiğin için kendimi özel hissediyorum~ Jisoo Evet Taehyung. Bu nefret sana özel.