*Langa szemszöge*
- Egy újabb iskolai nap- gondoltam magamban miközben kikapcsoltam az ébresztőmet. Kiszálltam az ágyból, és az első utam az ablakhoz vitt. Elhúztam a függönyt, hogy még véletlenül se aludjak vissza.
- Jó reggelt!- jött be a szobámba Anya.
- Jó reggelt!- mosolyogtam rá kómásan.
- Sejtettem, hogy ébren leszel már. Figyelj, péntek este nekem bent kell maradnom egész este a munkahelyemen. Igen tudom, hogy már 17 éves vagy, mindjárt kész felnőtt, viszont annyira még nem merlek itthon hagyni, szóval felhívtam Reki anyukáját hogy náluk tudnál-e aludni esetleg.
- Fogadjunk, hogy egyből belement- mondtam miközben ruhákat kerestem a szekrényemben.
- Ezt eltaláltad. Szóval akkor pénteken náluk leszel suli után. Aztán ki tudja, lehet, hogy haza se akarsz majd jönni- mondta egy kacsintás kíséretében.
Azt gondolom mondanom sem kell, hogy mennyire nem értettem, hogy ezzel mire akar célozni.
Miután már megvoltak a ruháim elindultam a fürdő felé.
Bent megnyitottam a zuhanyt, és amíg vártam, hogy a víz meleg legyen levettem a pizsamámat. Miután ezzel megvoltam benyújtottam a karomat, és azzal a lendülettel vissza ís húztam.
- Pedig ilyenkor már meleg szokott lenni a víz- ráncoltam a homlolom. Addig a derekamra csavartam a törölközőm es gyorsan megmostam a fogam.
- Kérlek legyél jó mostmár- suttogtam miközben újra benyújtottam a karom.
- Ah, tökéletes- állapítottam meg, és be is álltam a vízsugár alá.Vizes hajam a szemembe lógott miközben a törölközőm kerestem. Miután meglett mindenhol letöröltem magamról a vizet, és utána felkapkodtam a ruháimat magamra.
A táskámat márcsak fel kellett vennem, mert este bepakoltam. A deszkámat felkaptam a földről és már nyitottam is ki az ajtót. Vagyis nyitottam volna.
- Az ebéded nem kell!?- kiáltott utánam Anyu.
- Jajj de jó, hogy mondod. Majdnem itt felejtettem- mondtam miközben már le is húztam a táskám cipzárját.
- Hova figyelsz te mostanában? Ez már nem az első alakalom- mosolyodott el mindent tudóan.
- Szép napot Anyu!- mondtam gyorsan és már ki is mentem az ajtón. Elvileg nem látta a piros arcomat, de nála soha se lehet tudni.Elindultam a lépcsőhöz ahol Rekivel szoktunk találkozni. Reki.... A piros haja, és a ragyogó szeme amikor a gördeszkázásról beszél.... A szám halvány mosolyba húzódott, és érzem, hogy az arcom is kezd egy kicsit melegedni. Valahogy kezdeni kellene a gomdolataimmal valamit, mert ez így nem lesz jó...
- Jó reggelt!- hallottam meg azt a jól ismert hangot.
- Reggelt!- mosolyogtam az irányába.
- Már azt hittem, hogy nem jössz. Ha pár perccel később jössz már nem lettem volna itt- mondta Reki nagyon komolyan.
- Igazán sajnálom, hogy megvárattalak- játszottam túl a szerepem.
- Legközelebb már nem lesz ilyen- mondta, de egyből utána ki is tört mindkettőnkből a nevetés.Már majdnem a sulinál voltunk, amikor is Reki hirtelen megállt és rám nézett.
- Holnap után nálunk alszol, tudsz róla?- kérdezte.
- Ühüm.
- Akkor felkészítelek lélekbe arra ami otthon van. A két kicsi szinte teljesen leköti Anyát, viszont komolyan mondom mániájuk kopogás nélkül csak úgy berontani a szobámba. Kiyomi viszont nem sok vizet zavar. Általában a szobájában van, viszont szeret csipkelődni. Azt viszont jegyezd meg, hogy este 10-ig nincs csönd. Olyan élet van abban a házban, mint amilyet máshol nem láthatsz- nevette el magát.
- Furcsa lesz annyi ideig hallgatni a hangzavart. Nálunk egyáltalán nincs. Igazából sose volt. Mindig is csöndes család voltunk.
- Akkor épp itt az ideje, hogy megismerd milyen egy hangos család- kacsintott.
Miért kacsingat ma mindenki? Na mindegy. Egyszer talán rájövök. Lehet ezzel akarnak üzenni, hogy jönnek a földön kívüliek.Bent az osztályban leültünk a helyünkre, és elővettük a telefonunkat. Egészen becsöngőig csak deszkás videókat néztünk. A többiek beszélgetését persze hallottuk a háttérben, de nem igazán érdekelte egyikőnket se.
- Jó reggelt gyerekek!- jött be a matek tanár és kezdetét is vette az első örökkévalóságnak tűnő óra.
- Kyan! Ön szerint mennyi a megoldás?- kérdezte a tanár, mire én rákaptam a fejem a piros hajú barátomra.
- Szerintem X=7.82- válaszolta.
- Helyes!
- Ezt meg hogyan számoltad ki?- suttogtam felé.
- Azért annyira nem vagyok rossz matekból. Az egyenletek meg amúgy is könnyűek- suttogta vissza.Szerencsénkre márcsak pár perc volt hátra. Az egyetlen dolog amiért bírom ezt a tanárt az az, hogy tiszteletben tartja a szünetet, és nem húzza tovább az órát. Mindig 5 perccel kicsöngő előtt elkezd pakolni, kicsöngőkor elköszön és már megy is. Aztán lehet, hogy csak szabadulni akar tőlünk. Sose fogjuk megtudni.
- Udvar?- kérdezte a mellettem ülő piros hajú.
- Udvar- bólogattam vidáman.
Igen az lett a vége, hogy megint a portás elől siettünk a fél iskola pedig az ablakokban állt és figyelte, hogy életben maradunk-e. Vicces volt.Az óráknak ahhoz képest egészen hamar vége lett, utána pedig egyből mentünk a pályára.
- Holnap csütörtök van, igaz?- kérdezte hirtelen Reki.
- Igen. Miért?- kérdeztem kíváncsian.
- Csak azért mert akkor márcsak kettő nap van a suliból.
Nem mondott semmi mást. Azt hiszem, el is felejtette, hogy nála alszok...
- Na meg persze akkor fog a legjobb barátom nálam aludni- mondta, és már el is indult a deszkáján.
A legjobb barátja...
- Na mi az nem jössz!?- kérdezte vidáman. Nem tudom mennyit állhattam egyhelyben, de ezek szerint elég sokat.Nem tudom mennyi ideje lehettünk kint, de már sötét volt, és az ég tele volt csillagokkal.
- Szépek- állt meg Reki miközben felnézett az égre.
- Igen- mosolyodtam el. Mindig is szerettem a csillagokat nézni. Csak szimplán megnyugtató látni, hogy mennyire szépen ragyognak.
- Reki- szóltam halkan.- Haza kéne mennünk.
- Lehet... Haza kísérlek- mosolygott rám.
- Rendben- mosolyogtam rá vissza.Egymás mellett sétáltunk, és minden féléről beszélgettünk. Reki mondta, hogy érkeztek új dolgok a boltba szóval majd pénteken megmutatja, mert van olyan amit már meg is vett. Én pedig boldogan egyeztem bele.
- Jó éjt Langa!- mosolygott rám amikor a házunkhoz értünk.
- Jó éjt Reki! Aludj jól!- intettem egy aprót.
- Holnap találkozunk!- mosolygott még szélesebben.
- Holnap találkozunk- bólintottam én is mosolyogva.- Szia Anyu! Megjöttem!- mondtam, miközben levettem a cipőm.
- Megint későn érkeztél. Holnap gyere haza egy kicsit korábban kérlek.
- Rendben. Viszont van valami, mert nagyon éhes vagyok- sóhajtottam, és már a hűtőben kerestem valami ehetőt.A vége az lett, hogy vágtam fel színes paprikát, és csináltam mellé kettő tükör tojást. Miután kész lett, szépen elrendeztem a tányéron mindent és felmentem a szobámba.
Leültem az asztalomhoz, elővettem a naplóm és elkezdtem írni a mai napot...Sziasztoookk💕💕💕
Tegnap éjszaka a jó isten se tudja, hogy miért, de olyan ihletem lett ahhoz, hogy mi legyen a story, hogy egyszerűen muszáj volt elkezdenem már ma. Remélem eddig érdekesnek találjátok💕💕
Minden véleményt várok kommentbe. Ne folytsátok magatokba💕💕
YOU ARE READING
Dear Dairy... (Renga fanfiction)
FanfictionLanga és Reki már kibékültek, és újra ugyan olyan jó barátok. Langának van egy naplója, amit az apukája halála után kezdett el írni, mert nem tudta kinek elmondani a gondolatait. Ebbe a füzetbe még a mai napig minden nap ír, viszont egyszer egy vél...