Reki már visszajött a fürdésből, én pedig már be is fejeztem a napló írását.
- Na, akkor készülj fel egy két órás tömény csodára- mondta, és kibontott egy doboz pockyt.És így kezdődött el a filmnézésünk, ami jóval több lett, mint két óra.
- És akkor Sophie haja most örökre szőke maradt?- kérdeztem .
- Igen- bólogatott.
- És Howl tudta, hogy el van átkozva.
- Igen.
- És mégis beleszeretett. Ez aranyos- mosolyogtam.
- Igen, az- mosolygott ő is.
- Na gyere, csináljuk meg az ágyat, mert már késő van- álltam föl.
- Mit szeretnél még megcsinálni rajta?- kérdezte elkerekedett szemekkel.
- Nem külön alszunk?- kérdeztem csodálkozva.
- Ennyire szeretnél a földön aludni?- kérdezte nevetve.
- Nem igazán- mondtam lehajtott fejjel.
- Hát akkor meg?- mosolygott rám.
- Én csak azt hittem, hogy külön alszunk, mert eddig bárkinél aludtam nem aludtunk együtt és- viszont nem tudtam befejezni, mert az ujját a számra nyomta, ezzel elhallgattatva.
- De én nem bárki vagyok- kacsintott.- A legjobb barátod- mondta és pacsira nyújtotta a kezét.
- Rekiiii- szaladt be egy kislány a szobába.
- Szia Nanaka- mosolygott rá.
- Jössz puszit adni?- kérdezte, és már meg is fogta a bátyja kezét.
- Persze, de aztán alvás!- mosolygott.Már eltelt egy pár perc azóta, hogy Reki elment elaltatni a kicsiket. Egyszer csak arra lettem figyelmes a nagy csöndbe, hogy olyan, mintha valaki énekelne. Reki? Igen, ő lehet az. Aranyos az ének hangja. Anya is sokat énekelt nekem, amikor nem tudtam aludni, vagy amikor fájt valamim. Nagyon szeretem a hangját, mert nagyon szépen cseng. Viszont Reki hangja más. Kicsit érdesebb, viszont nagyon szépen cseng az ő hangja is. Ezt a dalt énekelte nekem is anyu régebben.
- Langaaaa- hallottam a nevemet.
- Igen?- néztem fel a fölöttem állóra.
- Min gondolkodsz mostanában ilyen sokat?- kérdezte kíváncsian.
- Most azon, hogy anyu is ezt a dalt énekelte nekem régebben- mosolyodtam el az emlékekre.
- Szeretem ezt a dalt- mondta, és már be is feküdt a takaró alá.
- Elmegyek még fogat mosni- néztem rá.
- Rendben. Siess!- mosolygott rám megint.Miután végeztem egyből vissza is mentem Rekihez, aki a telefonján nézett valamit. Oda feküdtem mellé, és így már én is láttam, hogy mit nézett. Ugyan annak a srácnak a vidóját, aki csinálta azt a trükköt is, amit mutatott a suliban. - Szerinted lehetek én is ilyen jó?- kérdezte egy kis idő után. - Sokkal jobb leszel- mosolyogtam rá. - Sőt mi több, már most nagyon jó vagy.
- De te sokkal jobb vagy, mint én- mondta halkan. - Dehogy vagyok. Emlékezz vissza, az első versenyemen hozzáragasztottam a lábam a deszkához- nevettem el magam halkan, mire ő is eleresztett egy kisebb mosolyt. - Meddig szoktál fent lenni?- kérdezte egy kis idő után. - Annyira nem sokáig. Éjfélkor már aludni szoktam. Miért?- néztem rá kíváncsian.
- Akkor gyere!- ragadta meg a kezem, és húzott át az ágy másik felére. Innen pont el lehet érni az asztalt úgy, hogy nem kell kikelned az ágyból. Reki felállt, és a falhoz támasztott gördeszka laphoz sétált. - Langa- nézett rám.- Megcsináljuk együtt?- kérdezte. - Persze!- mosolyogtam olyan szélesen, mint szerintem még soha.A lap alja félig kék, félig pedig narancssárga lesz majd. Úgy döntöttünk, hogy egyenlőre meghagyjuk így, és majd később festünk rá közösen. A kerekek azok lesznek, amelyikből Reki hozott egyet a suliba. Azért nem csinátuk meg most, mert ahhoz ki kellett volna menni a garázsba, viszont egyikőnknek se volt hozzá kedve. Miután már mindent kiválasztottunk visszafeküdtünk az eredeti helyünkre.
- Mikor kezdtél el deszkázni?- kérdeztem. - Még nagyon régen. Igazából az egyik barátom miatt, de balesetet szenvedett, és abba kellett hagynia. - Ohhh... Részvétem a barátod miatt- mosolyogtam rá. - Igazából már évek nem találkoztam vele. Nem sokkal a baleset után elköltöztek.Az lett a vége, hogy órákon át beszélgettünk még, igazából mindenről. Tovább akarunk-e majd tanulni a közép suli után, mik akarunk majd lenni nagykorunkban, mi a kedvenc tantárgyunk, meg ilyenek.
- Langa- nézett rám Reki.- Fél 4 van- mosolyodott el, nekem pedig tányérméretűre tágultak a szemeim.
- Mikor ment el így el az idő?- kérdeztem csodálkozva.
- Nem megyünk aludni?- kérdezte egy ásítás után.
- De, mehetünk.Amikor felkeltem Reki már ébren volt, és éppen mellettem feküdt hason. Az egyik lába az én lábaimon volt, míg a másikat felhúzta magához.
- Jó reggelt!- mondtam rekedten miután sikerült kinyitnom a szemem.
- Jó reggelt!- mondta fel se nézve a telefonjából.
- Hány óra?- kérdeztem, miközben megpróbáltam felemelni a fejemet.
- 11 lesz pár perc múlva- rakta le a telefont a földre, és felém fordult. Hát abból, hogy felemelem a fejem se lett túl sok, mert szinte azzal a lendülettel vissza is esett a matracra, amit Reki csak egy nevetéssel jutalmazott.
- Mikor keltél?- kérdeztem alig érthetően.
- Szerintem egy órája.
- És mit fogunk ma csinálni?
- Először is reggelizni, mert nagyon éhes vagyok. Anyuék elvitték a lányokat játszótérre, szóval nem hiszem, hogy délnél előbb hazaérnének.
- Van gabonapelyhetek?- kérdeztem miközben felé forditottam a fejem.
- Van, viszont ahhoz fel kéne kelned az ágyból, és nem úgy viselkedned, mint akit elütött egy kamion- mondta és már el is indult ki a szobából.Végül pár perccel később sikerült elég életet lehelnem magamba ahhoz, hogy kimenjek a konyháig, és ne aludjak el közben.
- Van gyümölcsös és mézes- nézett rám Reki.
- Gyümölcsös- mondtam egy kis gondolkozás után.
Gyorsan elő keresett két tálat, rakott bele gabonapelyhet, utána pedig jöhetett a tej.
- Tessék!- nyújtotta felém.
- Köszönöm!- mosolyogtam rá.Miután megreggeliztünk, elmosogattunk, és elmentünk átöltözni.
- Na, akkor megcsináljuk a deszkát?- kérdezte.
- Persze!
Így történt, hogy egészen fél 2-ig kint voltunk a garázsba, és az is így történt, hogy minden festékes lett.Sziasztok💕💕
Igen ez egy kicsit rövidebb rész lett, mint a többi, de remélem nem baj💕💕
Amúgy már majdnem 100 olvasottság van rajta, pedig csak par napja raktam ki. Szuperek vagytok!💕💕
BẠN ĐANG ĐỌC
Dear Dairy... (Renga fanfiction)
FanfictionLanga és Reki már kibékültek, és újra ugyan olyan jó barátok. Langának van egy naplója, amit az apukája halála után kezdett el írni, mert nem tudta kinek elmondani a gondolatait. Ebbe a füzetbe még a mai napig minden nap ír, viszont egyszer egy vél...