Viem, že ho ľúbim

124 14 6
                                    

Vyklopila som zo seba. „Lili podľa tohto máš toho chalana rada. Mohla by si mi opísať ako vyzerá? „ spýtala sa. „ No má modré oči. Prefarbené čierne vlasy. Piersing v pere a počúva to čo ja.“ Povedala som. „Keď prídem ku vám tak mi ho predstavíš platí ?“ spýtala sa babka. „Platí!“ potvrdila som to už do izby vkročila mama. Potom sa už rozprávali ako to bude vyzerať keď bude u nás bývať. Ja som sedela pri okne. „Lívia rozlúč sa s babkou ideme ešte na nákup.“ Povedala mama. „tak ahoj baby, dúfam, že čoskoro prídeš.“ Povedala som a objala ju. „Lívia rozprávali sme sa s tvojim otcom čo by bolo pre teba najlepšie.“ Nadýchla sa a pokračovala. „Nehceme aby si sa stretávala s tým chlapcom. Nechceme aby si mala problémy. Radšej by sme boli keby sa stretávaš so Sebastiánom.“ Povedala. To mi vyrazilo dych. Vedľa toho človeka aby mi nebolo zle. „Mami ale ja ho neznesiem je taký preparfumovaný a namyslený. Jakub je lepší o milíon percent.“ Povedala som. „Ach Lívia kedy pochopíš, že keby si s ním začneš tak by si sa iba zbytočne popálila?!“ povedala. Už som jej neodpovedala. Bolo mi do plaču. Nepozná ho a odsudzuje ho. Nakúpili sme potraviny na večeru a išli domov. Oškrábala som zeleninu a pomohla prestrieť. Pri večery bolo ticho. „Som unavená, idem spať dobrú.“ Povedala som. Šľa som do izby. Tam som zamkla dvere a chystala sa na koncert. Bolo pol deviatej večer keď mi volal Kubo. Obula som si kanady, hodila na seba krivák a vyliezla na strechu. Pri streche rastol strom. Prešla som naň a zliezla dole. Prešla som kúsok cez ulicu a tam ma čakal Jakub. Bol nádherný ako vždy. „Ahoj.“ Pozdravila som. „Ahoj. Vypadáš nadherne.“ Povedal. „Aj ty.“ Oponovala som. „tak poď ide sa žiť!“ povedal a objal ma zo zadu. Tak sme išli až na miesto koncertu. Na koncerte bolo úžastne. Vybláznili sme sa jak se patrí. Kubo ma odprvadil až domov. Pomohol mi vyliesť na strom ... „Nejdeš na chvíľu ďalej?“ spýtala som sa „No neviem...“ povedal „Kubo prosím iba na chvíľu.“ Prosíkala som. „No dobre ale iba na chvíľu.“ Povedal. Vyliezli sme na strechu a cez strechu do mojej izby. „Tak vitaj v mojom kráľovstve.“ Povedala som a rozhodila som rukami. „Útulné kráľovstvo.“ Povedal. „Ďakujem.“ Povedala som a išla som sa do kúpelne priezliecť do pyžama a odlíčiť. Kubo si zatial prezeral moju zbierku albumov, ktoré boli starostlivo poukladané. Kým som vyšla s kúpelne Kubo sedel na posteli a škrabkal Lakyho za ušami. Sadla som si k nim. „Jéj vám to ale pristane.“ Povedala som. „Jéj ako robíš, že si stále taká pekná.“ Odpovedal mi na to. Ľahla som si na posteľ a prikryla sa. Laky sa automaticky ku mne pritúlil. „Nejdeš aj ty ku nám?“ povedala som. Kubo sa iba umial a ľahol si ku nám. Jemne ma chytil za chrbát akoby sa bál ,že mi ublíži. Vo mne sa búrili hormóny. Môj žalúdok bol ako na kolotoči. A srdce ani nehovorím. Bože prosím nech to trvá večne. Prosím! 

Keďže sme dnes prekročili hranicu 100 videní čo ma veľmi potešilo tak som sa rozhodla pridať dnes ďalšiu časť :) .. čo na ňu hovoríte ? :) 

Rock and LoveWhere stories live. Discover now