Teraz sedím vo svojej novej izbe. Všade okolo mňa sú krabice s mojimi vecami. Moja izba je vymaľovaná na červeno. Skôr mi príde bordová. Mám tam veľkú stavanú skriňu, písací stôl, veľkú nástenku, rôzne poličky, akvárium a novú veľkú mäkkú posteľ. Mám dokonca vlastnú kúpeľňu čo je výhoda lebo môjmu bratovi trvá hodinu kým z nej vyjde. Počujem škrabkanie pazúrikov na moje dvere. Postavím sa otvorím dvere a dnu vôjde Laky. Laky je môj skvelý pes. Je to sibírsky husky. Našla som ho nedávno pri rieke. Od vtedy je môj najlepší priateľ. Môj otec a mama psa nechceli a ani nechcú. Ale Laky neodíde. Sadla som si na posteľ, Laky sa pokúšal vyskočiť za mnou. Ale je moc maličký. Zohnem sa a zoberiem ho na ruky. Ľahnem si a on sa schúli ku mne. Jemu neprekáža kto som či ako vyzerám. Občas mám pocit že Laky je taký ako ja.
7 hodín večer. Mama ma volá na večeru. Najradšej by som ostala v posteli. Idem dolu po schodoch. Ako schádzam v kuchyni zbadám moju sestru. Odišla s frajerom keď mala 15. Moc si to nepamätám. Viem len to , že v dome bol vtedy veľký krik. Teraz je tu. S deckom v ruke a špinavých handrách. Nikdy som ju nemala rada. Pozriem na brata. Má v očiach aký istý výraz ako ja. „Čo tu robíš?!" pomaly som artikulovala s nenávisťou očiach. „Lívia správaj sa slušne je to tvoja sestra a bude tu bývať ! „ okríkla ma mama. „Dobre ale ak s nami bude večerať ona radšej ostanem bez večere a pôjdem si vybaliť." Ani som nečakala na odpoveď vbehla som do izby. Zamkla som dvere. Zobrala mobil a zapla som si pesničky. Pomaly som otvárala prvú krabicu. Boli v nej veci ktoré ma mama a otec nútili nosiť na niake akcie kam ich stále pozývali. S povzdchom som ich vešala na vešiak. Sú to najhoršie veci. V ďalšej škatuli bola moja kozmetická taštička a prípravky na farbenie vlasov. Potom krabica s kapelnými tričkami. Tých mám neurékom. Je to moja závislosť. Mám plne krabice plagátov, odznakov, kľúčeniek alumov všetkého čo sa dá zohnať. Moje obľubene veci ako sú roztrhane rifle, károvane nohavice košele proste všetko čo má niečo spoločne s Punkom rockom metalom s corom a tak. A veci na normálne nosenie. Ako upratujem zbadám dve krabice. Ale úplne odlišne otvorím prvú. Sú v nej šaty. Sú čierne. Nad kolená v pase zviazané. Sú nadherné. A v druhej sú fotografie. Veľmi staré fotografie. Uložím ich na dno skrine. Aby ich nikto nenašiel. Bolo to určene len mne . Niekto klope. Pootvorím dvere. Moja sestra. Za ňou sa rúti Laky. „Čo tu chceš?!" nadýchla som sa a pokračovala: „tu bývať nebudeš ak nemáš kde spať vráť sa tam od kial si prišla." Zobrala som Lakyho na ruky a zabuchla pred ňou dvere.
YOU ARE READING
Rock and Love
RomanceTak a je to tu. Nový dom, nový sused, nová škola. Nové všetko. Okrem mňa. Stále som to divné dievča,ktoré nezapadá,vlastne prečo by som mala. Veď vždy sa mi páčilo byť iná ako tie namyslené princezničky , ktorým všetko rodičia kúpia. Tie, ktoré mus...