Nastavujem budík a poberám sa spať. Ráno sa zobudím celá spotená. Sníval sa mi hrozný sen. Idem do kúpene. Tam si dám horúcu sprchu. Vyfénujem si moje červene vlasy. Dám si jemnú vrstvu púdru na tvár a na oči si namaľujem hrubú linku. Mihalnice pretrem špirálou a na pery matný lesk. Oblečiem si čierne tričko s okrúhlym výstrihom a ktomu čierne roztrhané nohavice. Navrch hodím krivák a obujem si kanady. Do ruky beriem tašku posiatu mnohými nápismi a odznakmi. Zídem do kuchyne mama na mňa hodí pohľad ale nekomentuje. Som presný opak brata. On je vždy vymodený pekne zladený a nepôsobí vulgárne. Ja mám červené vlasy, piersing v pere a niekoľko krát prepichnuté ucho. Zajtra si idem dať spraviť tetovanie. Hneď ako vyjdem na ulicu každý po mne čumí. Ja som ticho a zoberiem si desiatu. Spolu s bratom vychádzame na zastávku. Prídeme na zastávku. Môj brat nikdy nemal problém zoznámiť sa. Hlavne so ženským pohlavím. Hneď ho obkolesilo asi 10 báb. Ja stojím bokom. V ušiach mám sluchadka a nevnímam okolie. Len občas sledujem očami kto okolo prejde...ktosi sa vedľa mňa postavý. Neotočím sa ale kutikom oka pozriem ako ten dotyčný vyzerá. Všimnem si oblečené tričko kapely Sklipnot. Páni! Stojím ako keby do mňa udrie blesk. Na nohách ma obute kanady a ma roztrhane čierne rifle. Ja snívam. Toto není možné. Prichádza autobus. Vypýtam si lístok. Hľadám brata. Jasné ten je obkolesený primcezničkami. Sandem si na voľne miesto. Zaznie hlas. „Ahoj môžem si prisadnúť? „ spýtal sa neznámi hlas. Pozriem sa kto sa to nado mnou týči. Prvé zbadám tričko. Už viem koľká bije. To je ten chalan. Pozriem sa mu do tváre. Má priersing čierne vlasy s emáckou ofinou a modré oči ktoré upiera na mňa. Po malom šoku sa spamätám a odpoviem „ Ahoj jasné." Zodvihnem tašku a dám si ju na kolená. „Volám sa Jakub, si tu nová,že nikdy som ťa tu nevidel." Povedal. „ Lívia, áno som tu nová včera som sa sem presťahovala.Počúvaš Sklipnot?" spýtala som sa. „ Lívia aké pekné meno." Usmial sa a ja som sa pri tom začervenala. Čo je divné ja sa nečervenám. NIKDY!
YOU ARE READING
Rock and Love
RomanceTak a je to tu. Nový dom, nový sused, nová škola. Nové všetko. Okrem mňa. Stále som to divné dievča,ktoré nezapadá,vlastne prečo by som mala. Veď vždy sa mi páčilo byť iná ako tie namyslené princezničky , ktorým všetko rodičia kúpia. Tie, ktoré mus...