"Vstávaj princezná ideme" ozvalo sa mi do telefónu. "Veď už som hore smrade!" zasmiala som sa do telefónu a postavila som sa z postele. Moje malé šteňa ešte sladko spinkalo. "Aký je zlatý." povedala som si v mysli. Pobrala som sa teda nachystať. Vlasy som vyčesala do vysokého chvostu, namaľovala som sa ako som normálne zvyknutá a pobrala som sa vybrať oblečenie. "Čo tak asi bude najlepšie ? " Otvorila som si skriňu a začala som sa v nej hrabať. Po dlhých a dlhých minútach u mňa vyhrali čierne legíny, trojštvťové tričko s miernym výstrihom a mikinu. Veci som mala zbalené a hor sa rýchlo najesť a vypiť si kávu. Zbehla som do kuchyne a pustila si hudbu spravila som si hrianky s cesnakom čo sa nebude páčiť asi môjmu zlatičku ale je mi to jedno. Hrianky s cesnakom jednoducho milujem! v polke môjho raňajkoveho rituálu mi zazvonil telefón. "No čo strašidielko už si nachystaná ? " ozvola sa na druhej strane telefónu. "Áno ja som pripravená vždy!" odpovedala som. "Tak padaj pred dom. Bereš aj malého ?" spýtal sa Kubo. "Nie nie ostáva doma nemusí vás vidieť opitých. " odpovedala som. Bežala som si ešte do izby po tašku a rozlúčila som sa s maličkým. Jasné, že som ich musela ešte čakať. "No konečne! " povedala som keď prišli. "Ale no tak strašidielko nemusíš byť na nás protivná. Radšej sadaj k svojmu miláčikovi. " Povedal šofér a ja som mu len vyplazila jazyk a išla som si sadnuť ku Kubovi. "No čo vyspaná napapaná ?" spýtal sa a ja sa sa len uškrnula. "To ako som napapaná zistíš keď mi dáš pusu." a zlomiselne som sa zasmiala. Hneď ako som mu dala pusu zháčil sa a začial sa smiať. "Niekto tu mal hrianku s cesnakom že ?" začal sa smiať . "Áno presne." a začala som sa smiať. "Čo vy dve lásky ? .. mohli by ste sa už trošku kľudniť nie ?" povedal Tomáš. "Neboj už budeme." odpovedalali sme zozadu . Potom sme sa celú cestu len smiali a robili nervy Tomášovi. Ako sme došli na chatu rozdelili sme si izby a začali vybaľovať jedlo a samozrejme alkohol. Večer sme založili oheň opekali sme pili spievali hrali hry a take cvec čo sa robia na chate. Kubo to trochu prehnal a ja som ho vyniesla a uložila do postele. Ľahla som si k nemu a pritulila som sa. Ráno som sa zobudila skorej ako on spravila som raňajky pre všetkých a Kubovi som doniesla kávu do postele dala som mu pusu na čelo a on sa zobudil. "Dobré rano strašidielko." povedal "Aj tebe spachtoš." Povedala som . Potom sme ešte pri sebe len tak ležali a užívali si čas spolu. Potom sme spolu s chalanmi poupratovali chatu a hor sa domov. Z rozprávky do krutej reality čo nás čakala. Keď ma odviezli pred dom tak som Kuba pevne objala a otočila som sa ku dveram. Nevedela som prečo ale mala som zlý pocit...
Tak a máme tu novu časť juhu :3 :) dufam že sa vám po malej odmlke bude páčiť :)
YOU ARE READING
Rock and Love
RomanceTak a je to tu. Nový dom, nový sused, nová škola. Nové všetko. Okrem mňa. Stále som to divné dievča,ktoré nezapadá,vlastne prečo by som mala. Veď vždy sa mi páčilo byť iná ako tie namyslené princezničky , ktorým všetko rodičia kúpia. Tie, ktoré mus...