Spoznávanie sa :) ..

187 23 5
                                    

takže po prvé som veľmi šťastná,že sa príbeh páči :3  po druhé je mi ľúto , že časti nemožem pridávať skorej :/ (problémy s počítačom) to je odo mňa všetko :)) príjemné čítanie ... potešili by ste ma ak by ste zanechali aj niaky komentár :3 a zdieľajte veľmi ma to teší vaša Rockerka :) Príjemné čítanie :) 

! Pokračoval „ áno počúvam ich ale počuvam strašne veľa kapiel. Ako napríklad A day remember alebo Sum 41, Metalica a mnoho ďalších." Povedal „Páni vypadá to , že máš dobrý vkus na hudbu." Povedala som už s miernym náznakom usmevu. Páni ako dlho som sa na nikoho neusmiala. „ Ďakujem, no len tu je veľmi malo ľudí čo si to myslí. „ povedal zarmutene." Lívia a čo počúvaš ty? „ spýtal sa odmerane. „ No počúvam Sum 41 ,  Evanescence a mnoho ďalších a zo slovenskej scény ine kafe the paranoid, rannu nevoľnosť, bod omylu a mnoho mnoho ďalších. „ povedala som. Jakub si ma premeral pohľadom. Usmial sa na mňa. „ Som rád, že som ťa spoznam Lívia si vynimočné dievča. Si iná ako ie tam vzadu , páči sa mi to. Na ktorú školu ideš ? „ hovoril a díval sa na mňa.  „ Tuto." Pozrela som sa von oknom. „Páni iná náhoda aj ja tam chodím... ktorý ročník?" spýtal sa a pohľad mal upretý do neznáma. „Druhý." Odpovedala som stroho. Mám s neho divný pocit. Alebo je to len nervozita ? „ Tak to asi budeme spolužiaci, to je super. „ usmial sa. „ Jéj aspoň tam budem niekoho poznať." Povedala som. Jakub sa díval pred seba. Bol taký pekný. Rozmýšľala som čo mu je. S môjho rozmýšľania ma vytrhol hlas. „Ségra bude ti vadiť ak za riaditeľkou pôjdeš sama? Baby mi chcú ukázať školu. „ ani nečakal na odpoveď a išiel preč. „och" vzdychla som si. „To je tvoj brat ? „ spýtal sa Jakub s údivom „Áno ... podobáme sa však ? „ zasmiala som sa „Úplne." Smial sa aj on. „ No tak keď ťa  tvoj užastný brat nechal vštichu tak ti školu poukazujem osobne teda ak o to stojíš." Povedal a čakal na odpoveď. „Bol by si ochotný? „ spýtala som sa a zahľadela som sa von oknom. Otočila som sa len preto, aby nevidel, že som  červená ako moje vlasy. „S radosťou." Povedal a pokračoval „ Len blázon by nechcel sprevádzať také pekné dievčatko. „ povedal a usmial sa. „Máš pocit, že som malé dievčatko? „ Povedala som naoko urazene ale už so smiechom. „ Prepáč zabudol som ty už si veľká rockerka." Už sa smial a všetci sa na nás pozerali „ Asi ľudia nie sú zvyknutý , že sa smeješ ako sa pozerám." Povedala som. „Hmm máš pravdu, moc sa nesmejem, ale s tebou sa nedá nesmiať. Musím ťa zoznámiť s chalanmi podľa mňa si sadnete, keď si už rozosmiala večného zachmurenca „ hovoril s usmevom . 


Rock and LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat