Volal Jakub , že ma už čaká. „Ahoj“ povedala som a pokračovala: „ Toto je Laky.“ A usmiala som sa „Ahojte“ Pozdravil. Najpr pošrabkal lakyho za ušami a mňa potom objal. „ No keď uvítanie máme za sebou poďme sa baviť.“ Povedal a už sme aj išli. Bolo užastne. Ukázal mi celé mesto. Ani som si nevšimla ako ten čas letí. Prišla som domov umyla Lakymu packy a ja som sa osprchovala. Mama mi zatial nachystala šaty. Obliekla som si ich. Boli zelené. Sestra mi zopla vlasy do spony aby vraj nevidelo , že sú červené. Namaľovala som sa ako klasicky. Lakyho som musela nechať doma. Nebola som s toho úplne nadšená. Napchali sme sa do auta a išli na niaku trápnu grilovačku. Keď sme prišli mama s otcom išli prvý. Potom brat so sestrou a jej deckom a ja posledná. Privítala nás niaka paní a pán. Podľa všetkého to boli manželia. Pozvali nás do vnútra. „ Zoznámte sa s našimi synmi“ Povedala pania a pokračovala: „toto je Sebastian a toto je Jakub, sú dvojčat. „ Povedala. Najprv si podali ruku s mojími rodičmi. Potom s bratom a sestrou. A nakoniec mne. Najprv Sebastián. „Ale ahoj princezná.“ Povedal. Ja som iba zo zvorivosti a ďalej len kvôli tomu ,že sa mama dívala podala ruku ale neodpovedala som. Potom mi ruku podal Jakub. „ Páni čakal som tu niaku namyslenú princeznú a nie teba.“povedal a smial sa. „Aj ja som čakala všetkých len nie teba. „ povedala som. „Jakub bež doniesť veci na stôl.“ Povedala pania. „Idem“ povedal stroho. „Počkaj pomôžem ti.“ Povedala som a usmiala som sa na neho. Chytil ma za ruku a ťahal do kuchyne. „Ďakujem ti Lívia za všetko. „ Povedal. „Za čo mi ďakuješ ? „ Spýtala som sa. „ Za to , že si sa tu objavila.“ Povedal. Potom sa už k tomu nevracal. Mala som niečo povedať ja? To už nezistím. Možno časom. Všetci sa tam bavili len ja som si tam pripadala čudná. Nebavilo ma to tam. Všetko bolo tak nóbl. Za domom pretekala rieka. Išla som tam. Bolo tam ticho. Počula som za mnou kroky. Bol to Jakub. „Nebojíš sa tu byť tak sama ? „ spýtal sa. „ Nie nebojím a samotu mám rada.“ Povedala som „Vieš toto miesto patrí medzi moje najobľúbenejšie.“ Povedal Jakub. Len som sa usmiala. „ Poď si zatancovať“ povedal Jakub a zvihol ma .“Veď nehrá hudba.“povedala som „No problemo.“ Povedal a vytiahol mobil. Zapol pesničku od Sum 41 dear father. „Povedala si , že máš rada Sum 41 tak som vybral túto , mám ju veľmi rád.“ Povedal a objal ma. „Áno mám aj túto pesničku.“ Povedala som a tiež som ho objala. „Toto si daj dolu, hodia sa ti viac rozpustené vlasy. Si s nimi prirodzenejšia.Vyjadrujú ťa. A nie takéto elegantné.“Povedal a vytiahol mi sponu ktorá vlasy držala v uzle. „Hneď je to lepšie“ povedal. Ja som sa len oprela o jeho hruď. Cítila som jeho teplo. Započúvala som sa do hudby a nechala sa unášať. Bolo to ako vo sne. Neverila som ,že je to skutočnosť. V starom meste som nemala priateľov. Pre každého som bola tá divná. A teraz. Teraz tu tancujem v objatí chalana ktorého poznám deň. S môjho premýšľania a nadherneho sna ma prebrala mama. „Lívia že sa nehambíš! „ zaziapala po mne mama. „Nerobili sme nič zlé , len sme tancovali.“ Povedal Jakub. „ Jasné tak prečo má rozopnuté vlasy zo spony ktoré som jej zapla?! „ začala po nás bliakať.. „Kvôli jednej spone tu zas budeš robiť čo ? „ rozkričala som sa ja. „Ideme domov!“ povedala mama otočila sa a odišla. „Prepáč za toto.“ Povedala som. „ To nič moja mama není o nič lepšia“ povedal a pokračoval: „Zavoláš mi potom ? „ spýtal sa. „Jasné ,že áno.“ Povedala som. „Už musím isť a dobrú noc „ povedala som a objala ho. „Dobrú noc rockerka.“ Povedal a pobozkal ma na vrch hlavy. Nešimla som si , že Jakub má moju sponu stále v ruke. Sadla som si do auta. Mama na mňa hodila pohľad , že je zo mňa sklamaná. Celú cestu som rozmýšľala nad tým čo sa stalo pri potoku. Úsmev sa mi pohrával s perami. „Lívia kde máš sponu?“ spýtala sa sestra. „ Asi som ju vytratila keď som odchádzala.“ Povedala som s nezaujmom. „ Prečo si taká nezodpovedná, kedy sa konečne naučíš zodpovednosti ?!“ hovorila mi. „ Ty mi máš čo hovoriť o zodpovednosti keď si sa nechala nabúchať v 15-stich.“ Povedala som. Na to už neodpovedala. Konečne doma. Skontroloala som Lakyho. Ten spal na mojej posteli ani si nevšimol že som prišla. Odlíčila som sa , prezliekla so pyžama , učesala som si vlasy do copu a ľahla som si na posteľ. Začal mi zvoniť mobil. Na zvonenie mám pesničku od Sum 41 Noots.
viem dlho som nepísala ale nemala som chuť ale veľmi ma potešil jeden komentár tato časť je venovaná všetkýmčo to čítajú :) :3 ... a chcem vám oznámiť pridám nový príbeh podobný tomuto :) tak si prečítajte :) budem rada ak naíšete nazory a dáte hviezdičku :3 :*
KAMU SEDANG MEMBACA
Rock and Love
RomansaTak a je to tu. Nový dom, nový sused, nová škola. Nové všetko. Okrem mňa. Stále som to divné dievča,ktoré nezapadá,vlastne prečo by som mala. Veď vždy sa mi páčilo byť iná ako tie namyslené princezničky , ktorým všetko rodičia kúpia. Tie, ktoré mus...