"לואי.. לואי אתה צריך לקום, שלא תאחר" שמעתי את אימי אומרת. "אני לא יכול אממ.. אני לא מרגיש טוב" אמרתי.
"אה.. טוב, אז עדיף שתישאר בבית ותנוח, תקרא לי אם אתה צריך משהו" אמרה לפני שיצאה מחדרי וסגרה את הדלת אחריה.
אם לומר את האמת, יכולתי ללכת לבית הספר, אבל ממש לא רציתי לראות את כל האנשים שצחקו עליי אתמול.
כן, אני יודע שהם לא שווים את זה והם חבורת אידיוטים. אבל הם פגעו בי, ואני לא רוצה לראות אף אחד מהם.
שמעתי דפיקות על חלוני, אך העמדתי פני ישן. "לואי, לואי קום" שמעתי את הארי קורא לי מחוץ לחלון הסגור, ודופק עוד כמה פעמים.
לבסוף הוא וויתר וירד מהחלון.
נזכרתי באתמול, אחרי שנגמר הסרט המשכנו לדבר, עד שאמא שלי חזרה מהעבודה והוא היה צריך לרדת מהחלון.
לפני שהוא עזב הוא חיבק אותי, חיבוק חברי כזה.. נראה לי.
אני לא יודע למה לצפות, אני לא מצליח להבין אם הוא מחבב אותי או מה.
אולי הוא בכלל לא גיי, הרבה בנים שמים לק, זה לא אומר שכולם גייז.
אני לא יכול פשוט לשאול אותו 'היי תגיד, אתה גיי במקרה?'
וגם אם הוא גיי, זה לא אומר שהוא מחבב אותי.
עם המחשבות האלו, נרדמתי שוב.
************
שמעתי דפיקות על חלוני והפנתי את מבטי לחלון.
ראיתי את הארי יושב עליו, עם תיק שחור על גבו.
עזבתי את הספר שקראתי, וקמתי מהמיטה לכיוונו.
"היי" אמר כשפתחתי את החלון, ונכנס לחדר. "היי" החזרתי.
"לא היית בבית הספר היום.." אמר. "כן.. לא הרגשתי טוב כל כך" אמרתי. "זה מה שחשבתי" אמר "בגלל זה הבאתי לך חטיפים ושתייה" אמר ושם את התיק שלו על מיטתי. (אפשר לדבר רגע על איזה חמוד זה???)
צחקתי. "וואו, אין עליך!" אמרתי לו. "אני יודע" התרברב והעיף את שערו אחורה. גילגתי את עיני בחיוך. "אז.. מה היה היום?" שאלתי כשהתיישבתי על מיטתי. "שום דבר מעניין" אמר והתיישב לידי. "עם מה אתה רוצה להתחיל?" שאל כשפתח את רוכסן תיקו ושפך את החטיפים והשתייה על מיטתי.
הסתכלתי על החטיפים ונשכתי את פנים לחיי. "אתה יודע כמה קלוריות יש בדברים האלה??" יותר אמרתי מאשר שאלתי. "כן, אבל זה לא שאוכלים את זה כל יום, נכון?" אמר והנהנתי.
ראיתי שקית קטנה של במבה שהייתה נראית הכי פחות מאיימת מהאחרים, ופתחתי אותה "אתה לא מבין כמה זמן לא אכלתי את השטויות האלה" אמרתי כשהכנסתי כמה חתיכות לפי.
"בשביל זה אני פה" אמר ולקח שקית של צ'יפס.
"אווירוןןן" אמר ושם צ'יפס בפי. גיחכתי. "אתה אידיוט" אמרתי. "אידיוט חמוד" קבע וגילגלתי את עיני, למרות שידעתי שהוא צודק..
"אתה בא מחר לבית ספר, כן?" שאל. "אני לא יודע.. אולי" עניתי. "לא אולי, אתה בא" קבע. "הנה אתה מרגיש טוב אתה יכול לחזור" אמר. "הארי, אמרתי אולי" "אבל משעמם שם בלעדייך" אמר והבליט את שפתו התחתונה.
הוא נראה כל כך פאקינג חמוד ככה, ואני כל כך רוצה לנשק את השפה החמודה הזאת.. רגע מה.
"אתה תסתדר בלעדי" אמרתי וניסיתי להעביר את המחשבה מראשי. "אתה יודע שאני לא אפסיק לחפור לך עד שתגיד שאתה מסכים, כן?" אמר ונאנחתי. "טוב, אתה ביקשת את זה" אמר ודחף אותי על המיטה, מתחיל לדגדג אותי.
"ה- הארי ת- תפסיק!" אמרתי תוך כדי הצחקוקים. "אני ל- לא יכול לי- נשום!" "תגיד שאתה בא מחר!" דרש. "אוקיי אוקיי!" צעקתי. "אוקיי מה?" "אני אבוא מ- מחר!!" הוא הפסיק לדגדג אותי וחייך חיוך מסופק."יופי" אמר והתיישב.
"בחיים על תעשה את זה שוב!" אמרתי מתנשף. "אני לא מבטיח שום דבר" אמר.
גילגלתי את עיני וקמתי להרים את השקית של הבמבה שנפלה על הרצפה.
"הו וואו" אמרתי כשהסתכלתי בצד האחורי של השקית. "מה זה?" שאל אותי. "יש פה יותר מ150 קלוריות, וזאת עוד שקית קטנה!" פערתי את עיני. אני כבר מתחרט. "מותר לך לאכול את הדברים האלה מידי פעם אתה יודע" אמר לי.
"כן, אוקיי" אמרתי והנחתי את השקית על השידה.
"טוב, נראה לי שאני אלך. בינתיים תנוח, ותיזהר לא לקום מחר בבוקר כשאני מגיע!" איים.
"אני לא מבטיח שום דבר" חזרתי על מילותיו. הוא גילגל את עיניו בחיוך וחיבק אותי. ראשי מונח על כתפו.
אני יכול להריח את שיערו, ואני נשבע שהריח שלו פשוט ממכר, מיהרתי לשחרר את החיבוק.
"ביי הארי" אמרתי והוא קם מהמיטה והתקדם לחלון "ביי לו, אני יראה אותך מחר" אמר וחייך לפני שיצא, ואני סגרתי את החלון אחריו.
הלכתי למיטתי ולקחתי את כל החטיפים למטה. שמתי הכל בארון, אולי אחיות שלי ירצו לאכול אותם.
עליתי בחזרה לחדרי ונכנסתי למיטתי. שמתי את השמיכה מעלי וקברתי את ראשי בתוך הכרית.
אוי הארי, למה אני לא מצליח להבין אותך, למה אני מרגיש את הדברים האלה. הצמרמורות שעוברות בכל גופי כשהוא נוגע בי. המערבולות שנוצרות בתוך בטני כשאני מסתכל בעיניו. והגושים שאני מרגיש בגרוני כשהוא מחייך.
המתולתל הזה משגע אותי, בלי בכלל לנסות.
************
הולההההה
אז איך היה הפרק??
תודה לכל מי שהגיבה בפרקים הקודמים!!
All the love.H
YOU ARE READING
The guy on the window/L.S✔
Romance{הושלם} סיפור צולע אבל חמוד D: "אופס" אמרתי כשהתכוונתי לסגור את החלון. "היי" אמר לי נער עם שיער מתולתל ארוך ועיניים ירוקות שישב על אדן החלון. "אממ.. ואתה..?" שאלתי. "הו אממ.. אני גר בבית השכן" הסביר. "אוקיי.." אמרתי מעט מבולבל. "ראיתי שרק עברתם הנה...