שמעתי כמה נקישות לפני שהחלון נפתח. "היי לו, אתה רוצה לבנות איש שלג?" החל לזמר את השיר. "אני עייף האז.." סובבתי את פניי לכיוונו. "אוקיי ביי" הוא עשה פרצוף עצוב והבליט את עיניו. "אוי נו.. בוא אליי" קראתי אליו וחיוך גדול נפרש על פניו כשנחת על מיטתי והצמיד את גופו אליי מאחור. תפסתי את ידו שחיבקה את מותני והנחתי עליה נשיקה קטנה.
"לווווואייי, אמא אמרה ש-" לוטי לפתע נכנסה לחדר "לא לא לא לא לא" צרחה שידיה מכסות את עיניה. "אני מצולקת לכל החיים" היא טרקה את הדלת בסערה. "היא- מה-" הארי החל לגמגם. צחקקתי והארי חייך גם כן. "אתה יכול להרגע, היא האחרונה שתספר משהו" חייכתי עוצם את עיניי בחזרה. "אני לא מרשה לישון היום!" הארי העיף את השמיכה מעליי. קמתי בלי חשק וצעדתי לכיוון השירותים כדי לצחצח שיניים בזמן שהארי דילג מאחורי. "לא קורה מצב שיורד שלג ואנחנו נמצאים בתוך הבית" המתולתל הכריז. יצאתי מהשירותים בגלגול עיניים ופניתי לכיוון הארון.
"אכפת לך?" הסתובבתי לכיוון הארי, מסמן לו להסתובב כדי שאוכל להתלבש. "אנחנו עדיין עושים את זה?" הארי שאל עם חיוך מתגרה על פניו. הסמקתי וגלגלתי את עיניי בשנית, מוריד את חולצתי. "אל תגלגל אליי עיניים" הארי התקדם לכיווני. "למה, מה יקרה?" הפעם אני האחד עם החיוך המתגרה. הארי תפס את סנטרי ונישק נשיקה עמוקה ורכה. "זה יקרה" הוא לחש. הסמקתי וגלגלתי את עיניי בפעם השלישית. "אל תגיד שלא הזהרתי אותך".
******
יצאנו אל האגם הקפוא ועמדנו בשלג. הרמתי כדור שלג קטן והחבאתי אותו מאחורי גבי, התקרבתי להארי ונישקתי אותו בהפתעה מוחלטת. הוא העמיק את הנשיקה ובזמן שיידי טיילו לאורך צווארו, הנחתי את כדור השלג בתוך הסוודר שלו. הארי לפתע הפסיק את הנשיקה והחל להתפתל בין ידיי. לא יכולתי לעצור את צחוקי כשהוא הסתובב סביב עצמו, לא מבין מה קורה. כשלבסוף הצליח להוציא את השלג מבגדיו, פנה להביט בי.
עצמתי את עיניי ולא הפסקתי לצחוק. לפתע הרגשתי משהו קר על פניי. פקחתי אותן, הארי זרק עליי כדור שלג בפנים. "איך אתה מעז?!" שאלתי בזעזוע מזוייף והוא התקרב אליי בצחקוק. נעמדתי על קצות אצבעותיי והצמדתי את שפתיו לשלי. הוא הצמיד אותי אליו וכרכתי את רגליי סביב אגנו. הוא הניח אותי על השלג והחל לנשק את צווארי. לפתע צווחה נפלטה מפי. "קק- ק- קר!!"
******
כשחזרנו בסוף היום היה כבר היה חשוך בחוץ. עלינו על גג ביתו של הארי והבטנו בכוכבים הנוצצים בשמים הכהים. חג המולד הוא הזמן האהוב עליי בשנה. לא רק בגלל היום הולדת שלי, אני אוהב לראות את משפחתי ביחד, ואת כל האנשים שאני אוהב. הארי התיישב מאחוריי וחיבק את ביטני. מאז הארי התחלתי לאכול כמו בן אדם, הוא עזר לי להעלות קצת במשקל, והבטיח לי שכל יום נלך להתאמן ביחד. נתתי לגופי להירגע תחת מגעו והבטנו יחד על אורות החג התלויים בכל הבתים בשכונה. שפתיו החמות הוצמדו ללחיי והוא העיף כמה שערות שנפלו על מצחי. נשקתי לשפתיו נשיקה מהירה. "שנרד?"
הלכנו לכיוון הבית שלי והארי פנה אל דלת הכניסה. "אתה לא מתכוון לטפס על החלון?" שאלתי מתגרה. פניו של הארי הראו מעט לחץ. "לא הפעם, לא" הוא חיכה שאבוא ואפתח את הדלת. הדלקתי את האור בסלון. "מזל טוב!" לפתע שמעתי צעקות מכל כיוון. כולם היו בבית, המשפחה שלי ושל הארי, נייל ליאם זאין, שכבר הספיקו להפוך לזוג. התחלתי לצחקק בלי שליטה. ידעתי שזה יקרה, הארי כל כך שקוף. כולם באו לחבק אותי ולאחל לי מזל טוב. אמרתי תודה וכולם ופניתי להארי.
"אתה תכננת את זה?" שאלתי בחיוך מתלהב. הוא שפשף את עורפו ועשה פרצוף תמים. התכוונתי לנשק אותו אך נעצרתי לפני הבטתי בכל האנשים סביבנו וחזרתי להביט בו לא בטוח. הארי לא חשב לשנייה לפני שנישק אותי נשיקה חמימה. פקחתי את עיניי אחרי ששחרר מהנשיקה והבטתי סביב. ציפיתי לראות פרצופים מופתעים, אך לא. כולם פשוט חייכו סביבנו. "סוף סוף" ג'מה מלמלה בחיוך. אני מניח שגם אני כל כך שקוף. "אני אוהב אותך הארי" "גם אני אוהב אותך לו".
******
פרק אחרון(:
All the love .H.
YOU ARE READING
The guy on the window/L.S✔
Romance{הושלם} סיפור צולע אבל חמוד D: "אופס" אמרתי כשהתכוונתי לסגור את החלון. "היי" אמר לי נער עם שיער מתולתל ארוך ועיניים ירוקות שישב על אדן החלון. "אממ.. ואתה..?" שאלתי. "הו אממ.. אני גר בבית השכן" הסביר. "אוקיי.." אמרתי מעט מבולבל. "ראיתי שרק עברתם הנה...