část.4-- Kdo to byl.

161 5 1
                                    

Pusť si k tomu písničku ❤️😘

Bylo to jako bych padala do neznáma. Ale nakonec, když jsem se mohla podívat na toho, kdo mě zachránil. Tak bum. Se  rychle probudím. Není to tak v pohádkách, když se princezna může podívat na svého prince, tak se probudí, ale pak si ho vezme, protože jí políbí. Ale mě políbila pořádná bolest hlavy. Teď sedím u sebe na posteli a snažím si vybavit, co se stalo po tom, co jsem omdlela. Ale nic si nemůžu vybavit. Jenom, že mě někdo chytl. Ty jo to je fakt, jak z nějakého filmu. Ale já jsem v realitě.

Pomalu vstanu z postele. Malém se mi podlomila kolena, nízký tlak. Podívám se na hodiny, aha šest ráno, to jsem prospala? Dojdu pomalu dolů po schodech našeho malého rodinného domečku. Slyším hlasy z kuchyně jak se rodiče baví. Já vím, že se to není slušné, ale tak co.
,, Nemůžeme ji tam nechat chodit co kdyby se to příště stalo jí,,
,, Víš, že bych rád, ale nemůžeme si dovolit se přestěhovat,,
,, Protože tě tvůj šev platí míň než děláš,,
,, Takže za to nakonec můžu já,,
,,Ne to jsem neřekla, neumíme se postavit za vlastní dceru. Co to bude příště, oznámení, že je mrtvá,,
,, Já vím, ale nic nemůžeme dělat,,
,, Dobře, ale nějak jí musíme říct, že se Ava bude stěhovat, víš jak jsou na sebe ta jejich parta upnutá,,
Tak a tady jsem se rozhodla vyjít ze stínu.
,,Je ahoj zlatíčko jak pak ti je,, přejde ke mně mamka a sáhne mi na čelo.
,, Dobře co se včera stalo,,
,,No prý si včera omdlela, potom nám volaly ze školy. Ale nechtěly nám říct, kdo tě tam přinesl.,, řekl mi táta.
,,Aha, tak já se půjdu připravit do školy,,
,, Nemusíš tam chodit dnes, jestli ti ještě není dobře,, houkne za mnou ještě máma.
,,Ne to je dobrý,, musím se nějak odreagovat, musela bych na to myslet. Na to s tou Avou, na to omdlení. Půjdu do školy dřív abych to stihla.
A vím přesně, jak na to nemyslet nebo  alespoň kam jít.

Ty jsi to co chciKde žijí příběhy. Začni objevovat