,,Tak co už jsi oblečená,, záťukám na dveře našich společných sprch na naší střední.
,,Jo už můžeš,, vejdu dovnitř a vidím svojí kamarádku Avu, jak se snaží sí smýt červenou barvu z kůže.
,,Jde to?,, zeptám se jí. Ona zakroutí hlavou v záporů. A zou dále se posadí na zem já okamžitě vedle ní. Ona to nikdy neměla jednoduché. Hlavně protože má trochu větší partie než třeba já. Já mám větší šanci se ztratit v davu, než ona ze svíma většími přednostmi. Jak totiž náš hokejový tým zjistil že Ava nedává na potkání tak jí začaly dost hnusně šikanovat. A roznesly o ní na škole promluvy. Dneska na ní nastražil někdo kyblík s nějakou červenou barvou. Která jak to vypadá nejde dolů.
,,Tak to zkusíme vzít pak octem,, navrhnu.
,, Děkuju,, řekne a obejme mě. Já jí obejmu na zpátek. Většina šikan pochází hlavně od zdroje jménem Logan Harris. Dokud bude na naší škole nic se nevyřeší. Dívkám se bude neustále ubližovat a šikana se bude jen rozvíjet.,, Můžu ti půjčit svoje oblečení jestli chceš,, usměju se na svojí kamarádku Avu.
,,Jsi hodná,, vděčně se na mě podívá a převezme si moje oblečení. A jde se převléct.Ráda bych jí pomohla, ale nevím jak jsem pořád jen holka a samozřejmě se Logana taky bojím. Ale na začátek bych vám měla Lagana přestavit.
Takže Logan je náš takzvanej král školy je to hajzl, kterej si o sobě myslí moc. Logan už byl odjakživa takový jiný spíš se mi zdálo, že si vybíjí vztek na každém člověku. Využívá holky kvůli své potřebě nebere ohled na to druhé pohlaví. V žádných směrech, já se mu vždy radši vyhýbala a daří se mi to. Sen všech holek na naší škole je se vyhnout Loganovy a jeho spolku hokejistů. Zatím co jsem zjistila, je to, že se nevyplácí si zahrávat s Loganem Harrisem. I kluci na naší škole se ho bonej jak říkám král naší školy. Který neví co je to slitování nebo snad dokonce láska. Agresivita mu určitě taky nechybí, to ví snad každej jak se nasere tak ten dotyčný většinou končí v nemocnici. Drží si u sebe pár svých kamarádů ty nejsou o nic lepší než on sám. Všichni chodí do našeho hokejového týmu, jsme jediná škola široko daleko, která má ve škole stadion máme tady i tělocvičnu a nemáme tady nic co by připomínalo fotbalový tým a, když se tu něco takového začne náhodou tvořit tak naši hokejsti dají jasně najevo, kdo tu velí, takže to hned zase zanikne. A říkáte si proč ho tu zmiňuji. z důvodu že má trochu větší poprsí. Tohle je hlavní problém naší školy a vždy bude. Nikdo s tím nic nedělá. Dřív se přihlašovaly holky aby oznámily znásilnění. Teď už se ani nikdo neozve, aby to ohlásil. Celé město se bojí Loganova otce a to je ten důvod. Svojí první skušenost s tím tyranem jsem měla už dávno. Tehdy jsem byla ve druhé třídě a měla svého oblíbeného medvídka jmenoval se Sparky. Tahala jsem ho všude, když mi ho jednou vytrhl někdo z ruky a ten někdo byl právě Logan se svou partičkou byli ve čtvrté třídě což znamenalo, že byli vyšší, sylnější a v jejich případě namyšlení. Když si to ted přehrávám v hlavě, tak se musím uchechtnout, opravdu kreténi dovolovat si na mladšího a slabšího. Ten člověk nikdy neměl svědomí.
VZPOMÍNKA:
,,Vrat mi ho posím Logane" řekala jsem mu. Všichni se začali smát nevím proč.
,,Cože špunte to je tvoje no nepovídej,, podíval se na mě a začal se taky smát. Natáhla jsem se pro Sparkyho, ale uhnul hodil ho svému kamarádovi Jackovi a když jsem se natáhla znova hodil ho jinému. Už jsem cítila v očích přicházející slzy, Sparkyho mi dala babička k 6 narozeninám půl roku nato umřela. Nemůžu o něj přijít. Posmrkla jsem což zapříčinilo ještě větší smích z jejich strany. ,,snad tady nebudeš brečet nebo jo,, podíval se na mě posměšně Logan.
,,Prosim vrat mi ho,, už mi tečou slzy po tvářch. Už strácím naději když najednou se z chdby vynoří učitelčina hlava.
,,Co tady ještě děláte neměli by jste být už ve třídách?,, změří si nás pohledem, zastaví se na mně. Všimne si mych vlhkýh očí. ,,Co se stalo Katie ublížili ti snad?,, zeptá se mě paní učitelka. A změří si je pohledem. Podívám se na Logona zamračí se na mě přísně. Leknu se. Ještě se podívám na Sparkyho v jeho ruce.
,,Ne paní učitelko,, řeknu. Tak moc jsem jí to chtěla říct, ale na to jsem se až moc bála.
,,No dobře tak v tom případě běžte do třídy,, řekne popostrčí mě k mé třídě. Hypnotyzuju Logana jak si Sparkyho strká do batohu. Bylo mi do breku. Logan se na mě taky podíval ušlíbl se a zmizel ve své třídě i s mým Spárkym.
Konec vzpomínky
Mého plyšáka už jsem v životě neviděla, ale přiznejme si, že ho stejně po tom hned vyhodil. Řekla jsem to rodičům jenže rodiče mají z pana Harrise respekt. Totiž pan Harris mého otce zaměstnává je jeho práva ruka, díky němu se nemáme zas tak nejhůř. Vlastně celé město má z pana Harrise respekt. Takže jeho jedinému synáčkovy nic nikdy neřekne. Přísahala jsem si po mojí první zkušenosti s Loganem Harrisem, že to taky bude moje poslední, ale to jsem nevěděla co mi ještě život postaví do cesty.
Tak jsem tu spět s trochu upraveným příběhem, ale tak snad se líbí.
-- Áďa
ČTEŠ
Ty jsi to co chci
Ficção AdolescenteTy jsi byl příčinou toho co mě zlomilo. Ty jsi byl ten co mě srazil na kolena. Ale ty jsi byl ten kvůli kterému jsem se zas postavila na nohy.